Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv bře 29, 2018 7:44 pm
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Poruchy a opravy Tater
Ahoj, tak jen info, jak jsme řešili výše olej v té průduchové trubce ARCHu, tak už víme jak se tam dostal. Původní ARCH byl zapečený, vzali jsme číňana, že to aspoň zkusíme a do léta nějak vyřešíme, jenže ten číňan byl hned tak "dobrý", že z něj vnitřkem tekl olej proudem a natekl do té trubičky, když jsme to spojili na přímo bez ARCHu, tekl z té trubičky olej, protože ta trubička byla plná oleje z číňana a jak nastartuješ tím průduchem je tam vháněn vzduch od chladiče (tedy potažmo od vrtule) je to chlazení ARCHu a když ten nasyslovaný olej vytekl byl klid = číňan nevydržel ani první start
Teď je to natvrdo, vrtule se točí na plno a je "zapytlovaný" sání, až se oteplí zkusím tam namontovat Lubošův systém. Uvažoval jsem i o ručním regulátoru prodávají ho asi za 3,5 tisíce, (ruční ventil s kolečkem si nastavíš průtok) jenže si myslíme, že je velký riziko že někdo zapomene pootočit kolečkem a motor usmaží.
Tak to byl náš krátký vztah s Čínou
Teď je to natvrdo, vrtule se točí na plno a je "zapytlovaný" sání, až se oteplí zkusím tam namontovat Lubošův systém. Uvažoval jsem i o ručním regulátoru prodávají ho asi za 3,5 tisíce, (ruční ventil s kolečkem si nastavíš průtok) jenže si myslíme, že je velký riziko že někdo zapomene pootočit kolečkem a motor usmaží.
Tak to byl náš krátký vztah s Čínou
Re: Poruchy a opravy Tater
Vstřikovací trubky-umělecké dílo... A ta žlutá ,,kontrolka,, na háčky čela,je úžasně jednoduché a funkční řešení!
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Poruchy a opravy Tater
Trubky nejsou umělecké dílo, nemám estetické cítění, ale jsou praktické, už se tam dá prostrčit ruka i s klíčem, nebo tryska Wapky. Jo ta bezdrátová kontrolka se líbí i mě, máš dvacet bludišťáků, ale je jich tam víc
Re: Poruchy a opravy Tater
ta police bude víc praktičtější jak originál koše nevidím už jsi o tom myslím kdysi psal jak koukám na tu X7 tak vzpomínám že jsem kdysi chtěl použít přesný interv.spínač s ne555 ovládaný potenciometrem kterým by se heckla druhá rychlost.Vlastně by to fungovalo tak že na jedničku topení normálně roztopíš a na dvojku bys nechal řídící jednotku X7 at si žije dál svůj rytmus ale frekvenci pumpy by diktoval spínač potenciometr by se umístil na přísrojovku no čas na to nezbyl https://www.conrad.cz/presny-intervalov ... ce.k191299
Naposledy upravil(a) nevim dne sob úno 02, 2019 9:07 am, celkem upraveno 1 x.
Re: Poruchy a opravy Tater
Ahoj klucí,kdo se tu vyzná v turbínách?Dají se dát na V12 nějaký lepší verze K36(jestli se dělaly) nebo rovnou dát holsety pokud holsety tak jestli jsou použitelný všechny HX 50 nebo jsou mezi nima rozdíly?Díky
Co neodfoukne klakson to pobere nárazník.
Re: Poruchy a opravy Tater
Přední sklo též vyměněné....
Re: Poruchy a opravy Tater
lubossss...prečo nemáš uchytenú poslednú nápravu o rám aj na prednej priečke? To je tak origo?
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
Re: Poruchy a opravy Tater
Ano to je tak origo,je to tam jen kvůli měchu.
Co neodfoukne klakson to pobere nárazník.
PROBLEM SE ZAŘAZENÍM TATRA 815
Ahoj prosím o radu, mám Tatra 815 T2 r.v 1990 10V převodovka bez synchronizace a při zařazeni rychlosti z neutrálu na jakýkoliv rychlostní stupeň cekam třeba 5-10s než se mě zastaví kardan a budu moci zařadit rychlost.Vymena lamely, pritlacaku, ložisek, kapaliny, posilovace a řádně odvzdušněno.Diky za rady
Re: Poruchy a opravy Tater
Vyměnil jsi i ložisko v klikovce?
Re: Poruchy a opravy Tater
Jo to je taky vymenene, je možné ze by to dělal olej v převodovce?predchozi majitel tam lil 75w90
Re: Poruchy a opravy Tater
Řídký olej to dělat může
-
- Příspěvky: 331
- Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
- Bydliště: Honolulu
Re: Poruchy a opravy Tater
Ahojte
jde dat do t 815 E2 zadní pružení (nyní tam je 12 listové) a nahradit ho / namontovat z t 815 T2 13 listovým? má s tím někdo zkušenost?
podle rozměru by to mělo + - vejít ....
Zda je možná pouze výměna / záměna samostatných listů hrubky listu u 13 listového je + - 18 mm u T148 je stejně 20 mm jako u euro 2 .....(. šířka listu je stejná u všech) nebo jsou stejné i třmeny?
protože vím že z t 148 jde do t 815 T1 namontovat v pohodě ....
diky za reakci
jde dat do t 815 E2 zadní pružení (nyní tam je 12 listové) a nahradit ho / namontovat z t 815 T2 13 listovým? má s tím někdo zkušenost?
podle rozměru by to mělo + - vejít ....
Zda je možná pouze výměna / záměna samostatných listů hrubky listu u 13 listového je + - 18 mm u T148 je stejně 20 mm jako u euro 2 .....(. šířka listu je stejná u všech) nebo jsou stejné i třmeny?
protože vím že z t 148 jde do t 815 T1 namontovat v pohodě ....
diky za reakci
Re: Poruchy a opravy Tater
13 listů jsem mě na mixu 7cbm, a přestože jsem v drtivé většině měl celkovou kolem 28t, ojížděl jsem jen vnější hranu vnějších gum, netuším co chceš dosáhnout, ale já tehdy péra snižoval.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 hostů