Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: Poruchy a opravy Tater
Žlutý láká vosy, ty svině měly hnízda v každé trubce v každém jeklu, v každé prohlubni. Do kabiny se přes Pirellku nedostaly, ale v každé prohlubni pro dveřní pant také hnízdo. A na dílně mám teda snad všechny spraye, ale na ty svině teda nic.
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2428
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
Re: Poruchy a opravy Tater
lubosss bud rad za vosy, čo som sa prestahoval tak novy sused ma včely a to su hajzli, bez pričiny ti pustia žihadlo najmä vtedy ked do nich šupe kupodivy osy a srsne na pohodu stavali sme šopu pre crystala sršne nas zblizka pozorovali a včeli buzerovali koniec ot
-
- Příspěvky: 331
- Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
- Bydliště: Honolulu
Re: Poruchy a opravy Tater
ahojte
potřeboval bych poradit na T815 815 E2 mi jde někdy těžko spojkový pedál, co jsem zaznamenal dělá to ked spojku nepouzivam, po městě je to ok, někdy jde 1/2 dna ok, a pak odpoledne to blbne ... tak 1 sešlápnutí jde vždy těžko (ale spojku to rozepne, rychlost jde zařadit v pohodě ...), pak když šlapem jde to opat snadno .... po + - 10min ked nepouzivam spojku opět jde 1. sešlápnutí těžko ....
za den to udělá 20x
co začít jako prve váleček / posilovač?
děkuji
potřeboval bych poradit na T815 815 E2 mi jde někdy těžko spojkový pedál, co jsem zaznamenal dělá to ked spojku nepouzivam, po městě je to ok, někdy jde 1/2 dna ok, a pak odpoledne to blbne ... tak 1 sešlápnutí jde vždy těžko (ale spojku to rozepne, rychlost jde zařadit v pohodě ...), pak když šlapem jde to opat snadno .... po + - 10min ked nepouzivam spojku opět jde 1. sešlápnutí těžko ....
za den to udělá 20x
co začít jako prve váleček / posilovač?
děkuji
Re: Poruchy a opravy Tater
Podla mojho nazoru pomocny valcek to nebude.Ten bud tecie alebo netecie a je Dobry.Myslim si ze to moze sposobovat bud vadny posilovac alebo nedostatocny tlak vzduchu ktory je napojeny na posilovac.Ja by som dal T cko pred posilovac na vzduch s manometrom a odsledoval ci je dostatocny tlak ked ide spojka tazko.Ak ano tak bude vadny posilovac.Niesom odbornik na tatry len skusam vseobecne rozmyslat co to moze sposobovat.Ak by bola pridreta vydlica tak by spojka sla stale tazko.
Re: Poruchy a opravy Tater
Besttracker : s teplotou se mění odpor ocelových pružin.
1. Pružina v pumpě pod pedálem, myslím že zanedbatelná
2. Paprsková pružina v přítlačáku, může to být problém.
3. Kdo mě znají ví že jsem velký odpůrce čtyřcestného ventilu, Sám jsem ho na posledních pěti autech zahodil a nahradil svým řešením. Myslím si že Ti se změnou teploty (nejen venkovní, ale i kompresor stlačený vzduch ohřívá) mění tlak který Ti čtyřcesťák poustí do posilovače.
1. Pružina v pumpě pod pedálem, myslím že zanedbatelná
2. Paprsková pružina v přítlačáku, může to být problém.
3. Kdo mě znají ví že jsem velký odpůrce čtyřcestného ventilu, Sám jsem ho na posledních pěti autech zahodil a nahradil svým řešením. Myslím si že Ti se změnou teploty (nejen venkovní, ale i kompresor stlačený vzduch ohřívá) mění tlak který Ti čtyřcesťák poustí do posilovače.
Re: Poruchy a opravy Tater
Moji T-815 trva dlouho nez odbrzdi.Co s tim?
Re: Poruchy a opravy Tater
Pokud nožní brzda,tak hlavní brzdič,pokud ruční tak čtyřcesťák...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
-
- Příspěvky: 69
- Registrován: úte bře 02, 2010 9:19 pm
- Bydliště: B.Bystrica
Re: Poruchy a opravy Tater
Zdravim chlapi....potrebujem poradit,tatra 815 agro problem z brzdami na prednej naprave nove oblozenie,bubny,brzdove valce,vzduch v poriadku....a lava strana slabo brzdi na valcoch na stk je velka nesumernost medzi kolesami...nestretol sa z tym niekto zo by este mohol byt problem??...vopred dik za rady
Re: Poruchy a opravy Tater
Lukas ako vies ze vzduch je v poriadku? Robili ste meranie tlaku priamo na brzdovom valci? Ale ak fakt ide na obe strany rovnaky tlak tak to vidim na mastnotu na tej brzde ktora je slabsia alebo ak su tie brzdy este uplne nove tak to potrebuje cas pokial si oblozenie sadne s bubnom.A samozrejme brzdove paky musia mat rovnaky chod dlzku.Na youtube su dve videa udrzba tatra815 kde je pekne ukazane ako maju byt nastavene brzdy.
-
- Příspěvky: 69
- Registrován: úte bře 02, 2010 9:19 pm
- Bydliště: B.Bystrica
Re: Poruchy a opravy Tater
Ano meral sa tlak dava kolko ma....masnota tam urcite neni bolo to dole ..... uz sa vsetko mozne skusalo a stale bez zmeny...uz sme z toho zufali...druhe napravy pekne brzdia
Re: Poruchy a opravy Tater
Brzdové obložení je od stejného výrobce? pokud ano zkus proházet pakny z bubnama pravá-levá strana...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
-
- Příspěvky: 69
- Registrován: úte bře 02, 2010 9:19 pm
- Bydliště: B.Bystrica
Re: Poruchy a opravy Tater
Pavel 815: ano oblozenie je od rovnakeho vyrobcu....dnes to skusime prehodit medzi sebou...potom dam vediet ze co
Re: Poruchy a opravy Tater
To obložení jste osoustružili? Nebo jenom nýtovali a hned montáž.
-
- Příspěvky: 331
- Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
- Bydliště: Honolulu
Re: Poruchy a opravy Tater
Lukáš Dobrík
maly sme podobny problem ..... ak to chces robit len kvoli STK a nebudes na tom chvilu jazdit- brzdit aby si to sadlo,tak jedine riesenie je fakt vsetko nove (my sme osekavali oblozenia na ktorych bolo najazdene mozno 5000km ) / nove oblozenie/sustruzenie bubnou a k tomu adekvatnu hrubku oblozenia .. bude to mizerne brzdit ale aj sumernost + ovalita bude dobrá .....pozor uz sme zazili nový bubol a od vyroby bol ovalny,...
na T-2 sme to robili uz 2 rok po sebe.....inac to fakt nechcelo prejst len jedine naraz robit obe strany a aby boli rovnako urobene -teda bud nove alebo sustruzene bubny+oblozenia
na zadnej naprave sa nam osvedcilo pretazit auto - nalozit cez 15t a brzdelo to na 1-tku
maly sme podobny problem ..... ak to chces robit len kvoli STK a nebudes na tom chvilu jazdit- brzdit aby si to sadlo,tak jedine riesenie je fakt vsetko nove (my sme osekavali oblozenia na ktorych bolo najazdene mozno 5000km ) / nove oblozenie/sustruzenie bubnou a k tomu adekvatnu hrubku oblozenia .. bude to mizerne brzdit ale aj sumernost + ovalita bude dobrá .....pozor uz sme zazili nový bubol a od vyroby bol ovalny,...
na T-2 sme to robili uz 2 rok po sebe.....inac to fakt nechcelo prejst len jedine naraz robit obe strany a aby boli rovnako urobene -teda bud nove alebo sustruzene bubny+oblozenia
na zadnej naprave sa nam osvedcilo pretazit auto - nalozit cez 15t a brzdelo to na 1-tku
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Poruchy a opravy Tater
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů