Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
Nejsou tam reduktory,zapne se uzávěrka,váha celého auta šla třeba na jedno kolo(jednu stranu)
dáš plyn....křup a je zaděláno,při tom krouťáku co ten motor má..
je tak
dáš plyn....křup a je zaděláno,při tom krouťáku co ten motor má..
je tak
-
- Příspěvky: 302
- Registrován: čtv úno 13, 2014 4:16 pm
- Bydliště: příbor
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
mirou: Já si myslím že ji tam dal za jízdy. Auto jim nejelo na plný výkon /nervy a v zápalu boje / a nebo ji tam třeba nechal. Ale to ovládá mechanik. To se asj těžko dozvíme.
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
Už je na facebooku video. Aleš má nepříjemné zranění.
Problémy tatrovky BGR Taky na fejsu...
Problémy tatrovky BGR Taky na fejsu...
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
Takže prkotina jako čidlo nebo kabel k němu je původcem všech problémů AL dnes i na celém Dakaru...Fakt smůla.
A pokud mu na zápěstí pod kůží vystupuje kost, nevypadá to bohužel na "pouhé" vykloubení, ale rád se budu mýlit.
A pokud mu na zápěstí pod kůží vystupuje kost, nevypadá to bohužel na "pouhé" vykloubení, ale rád se budu mýlit.
Naposledy upravil(a) will83 dne čtv led 16, 2020 7:56 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
To čidlo je důsledkem něčeho jiného...
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
Cidlo nieco hlasi a nieco dalej to hlasenie vyhodnocuje. Keby bolo zle cidlo, stacilo by ho vymenit a je hotovo. To nebude cidlo, ale nieco dalsie v postupe vyhodnocovania...
Naposledy upravil(a) Peter G dne čtv led 16, 2020 7:58 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
Na té střeše toho Renaultu C460 Hybrid skutečně nejsou žádne solární panely.mxmaki píše:....
K tem solarum na hybridovi: na tehle fotce to vypada ze do nej zasahuje sani, takze si myslim ze je to jen marketingova maluvka
https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5E9085D7
.....
V tomto vlaknu za poslednich 20x stránek byl tento truck zmíněn, ale debaty se vždy stočí na jedoucí české jezdce jak jsem si všiml i ve vláknu z první poloviny Dakaru.
Jen pro upřesnění ohledně tohoto kamiónu Renault C460.:
Ten truck jede na diesel motor s podporou elektromotoru.
Elektromotor je na zrychlení a pak funkci pohonu přebírá samotný naftovy motor.
Vysvětlím blíže.:
Elektrická síla dá okamžitou reakci. V momentě, kdy pilot sešlapne plyn, kamion rychleji akceleruje, a teprve následně přichází na řadu dieselovy motor, zatím co elektropodpora redukuje.
To je režim funkce hybridniho soustroji.Což zde všichni znají.
V jemném písku má kamión vysoký odpor a diesel motor jede na svém limitu tak pak elektromotor přidá sílu.
A poslední funkce je, že výhoda elektromotoru je, že buď energii dává a nebo funguje jako alternator, který energii vyrábí.
Myšleno a ve skutečnosti provedeno, ve stejném momentě, kdy šetřite brzdy, protože, je kamión je brzděny elektromotorem, se součastně dobiji baterie. To platí nejen ve sjezdech a serpentinach , ale i na rychlých cestách, kde je nutné prudce brzdit a hned akcelerovat.
S hybridem při akceleraci použije elektrickou sílu a při brzdění dobiji baterii a šetří brzdy. Takže truck může jet rychleji a brzdit později. A to je citelný benefit.
Podle dostupných informací samotný elektromotor dokáže pohánět podle hrubých odhadu kamion 15 min.rychlostí 90-100 km/h.
Tento truck není elektrický kamión a neni ho potřeba dobíjet jako elektromobil. S tím by se nikdy etapu nedalo dojet.
PS.:
Takže, ty příspěvky s tím co kamión má na nástavbe, tak to nejsou solární panely.
Edit.: video z testování trucku... tam to je dobře vidět co je na té střeše.
https://youtu.be/QiGJCvLsu2I
U nás ten truck testovali tak se člověk motá všude tak se stačí optat.
Naposledy upravil(a) Honza 76 dne čtv led 16, 2020 9:36 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
To je pravda, pokud vymění několik turb + čidel a dělá to pořád, může to být třeba "jen" SW chyba.
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
Zítřejší etapa o třetinu zkrácena kvůli výstavbě plynovodu....
http://classic.autosport.com/news/report.php/id/147920
http://classic.autosport.com/news/report.php/id/147920
Naposledy upravil(a) JHvP dne čtv led 16, 2020 8:11 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
Pokud mu ta poloosa praskla v tom rigolu co ukazovali na ČTzprávy
tak by bylo možný že v tom rigolu zabralo jen jedno kolo
a jestli tam skočil tak to taky mohla být příčina toho zranění
tak by bylo možný že v tom rigolu zabralo jen jedno kolo
a jestli tam skočil tak to taky mohla být příčina toho zranění
Naposledy upravil(a) PtrialM dne čtv led 16, 2020 9:15 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
Honza 76: No, tak teď už to všichni víme...
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
Skoda že sa Aldovi nezadarilo, ale nevadí, auto bolo syrové , lepili ti ešte po ceste, za mna furt super a držím palce
Môžte dat niekto odkaz na to video na FB? Diky moc
Môžte dat niekto odkaz na to video na FB? Diky moc
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
Alda obrovský respekt, protože až do dnešní etapy, to měl famozně rozjeté, když vemu že auto dokončili až během podzimu. Je to velký příslib do další práce, protože podvozek si myslím, že mají těd špičkový, tak těd si pohrát s motorem a chlazením a věřím, že vše půjde správnou cestou
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
Honzo, tak jak jsi to napsal je hloupost, určité v závodním režimu neakceleruje na elektromotor bez spalovaku.
Naposledy upravil(a) ALUMAN dne čtv led 16, 2020 10:04 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
Podvozek a asi celkova koncepce Pragy bude spravna. Jen si tak rikam, jestli se spis nemeli domluvit s Macikama a mit stejny motor a nejak to spolecne i vyvijet. Kazdopadne za me obrovske prekvapeni. Bal jsem se, ze dojedou tak maximalne do ctvrte etapy.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů