Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
diky fsem
ex T815 6x6.2 kontejner spodní hák 1988
Lzicealopaty.cz - kvalitní lžíce pro minibagr, midibagr, traktorbagr, bagr a lopaty pro teleskopický manipulátor
Lzicealopaty.cz - kvalitní lžíce pro minibagr, midibagr, traktorbagr, bagr a lopaty pro teleskopický manipulátor
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Kluci nerad Vám tu kazim plodnou a přínosnou diskusi, ale nechcete to řešit v poruchách a opravách? Od toho to vlákno je... Díky za pochopení.
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
OK Hynku.
Jen aktualizace, ten olej co mi tekl z difu, byla hydraulika z praskle hadice nad tim...
Jen aktualizace, ten olej co mi tekl z difu, byla hydraulika z praskle hadice nad tim...
ex T815 6x6.2 kontejner spodní hák 1988
Lzicealopaty.cz - kvalitní lžíce pro minibagr, midibagr, traktorbagr, bagr a lopaty pro teleskopický manipulátor
Lzicealopaty.cz - kvalitní lžíce pro minibagr, midibagr, traktorbagr, bagr a lopaty pro teleskopický manipulátor
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
ja myslim ze bud za kabinou nebo nekde pod ramem... i jiny modely ho na tomhle miste nemely (nasel jsem na google treba fekal)...
ex T815 6x6.2 kontejner spodní hák 1988
Lzicealopaty.cz - kvalitní lžíce pro minibagr, midibagr, traktorbagr, bagr a lopaty pro teleskopický manipulátor
Lzicealopaty.cz - kvalitní lžíce pro minibagr, midibagr, traktorbagr, bagr a lopaty pro teleskopický manipulátor
- Olda
- Timy1123
- Příspěvky: 5905
- Registrován: stř bře 01, 2006 4:37 pm
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
No všechny s předsunutou kabinou je maj z každý strany pod šasí po jedný nadrži podel roury. Taky si myslím že tady jediný logický místo bude někde vlevo v prostoru za kabinou.
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Má někdo zkušenosti s realizací zatáčení všech náprav na Tatře 815 8x8 ? (mám na mysli staré provedení s motory 12V biturbo). Je to technicky možné? Zkoušel to někdo - třeba na Trucktrialu?
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Technicky to možné je a u Tatry vcelku lehce, ale jaký by to mělo smysl? Jedna náprava může být logicky vždy pevná. Všechny natáčecí nemají žádný důvod využití.
PS : U natáčecí nápravy nikdy nemůže být dvojmontáž, a tím přicházíš legislativně o tonáž.
PS : U natáčecí nápravy nikdy nemůže být dvojmontáž, a tím přicházíš legislativně o tonáž.
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Pepík:
Na Trucktrialu asi nikdo,je to však zajímavá myšlenka
Bylo by to v prototypech v P2,těch větších a taky pokud si pamatuji
tak v P2 snad ani zatím nikdo nestartoval,jestli ano tak mě opravte.
Na Trucktrialu asi nikdo,je to však zajímavá myšlenka
Bylo by to v prototypech v P2,těch větších a taky pokud si pamatuji
tak v P2 snad ani zatím nikdo nestartoval,jestli ano tak mě opravte.
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
asi to k necemu je https://www.auto.cz/unikatni-novinka-od ... oly-110033
ex T815 6x6.2 kontejner spodní hák 1988
Lzicealopaty.cz - kvalitní lžíce pro minibagr, midibagr, traktorbagr, bagr a lopaty pro teleskopický manipulátor
Lzicealopaty.cz - kvalitní lžíce pro minibagr, midibagr, traktorbagr, bagr a lopaty pro teleskopický manipulátor
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Stačila by nám natáčecí ta poslední náprava, ale to by bylo technicky složitější, protože se to sériově nedělalo. Chceme postavit hasičskou cisternu na podvozku Tatra 815 VT 8x8 a velký poloměr zatáčení u osmikolového provedení Tatry docela omezuje její taktické možnosti - potřebujeme jezdit do chatových oblastí, kde jsou cesty úzké a klikaté. Tak nás napadlo vyměnit zadní dvojnápravu za přední a tím, že se budou natáčet i zadní kola , tak snížit poloměr otáčení. Co mě ale zaráží, že na to nepřišel někdo od Trucktrialu (tam by to využili maximálně), a proto mám pochybnosti, jestli to vůbec technicky lze udělat.
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
V trialu by jsi s takovým autem jezdil sám ve skupině a to by tě nebavilo! Pneu 425 jsou dostupnější cenově a výška ke stejná jako 14-20 1225mm ,Michelin a pod. bude asi za balík ,kama 425/85/21 8 tis bez DPH a ty disky jsou fakt matroš ,balvany pařezy všechno to kosí. Dost problém bude zakomponovat paroží na poslední nápravu.Prodloužené táhlo od druhé na poslední nápravu ,nevím, to servo už na ty předky má málo síly.Tatra je LEGO ,myslím že to lze spáchat.
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Táhlo zepředu dozadu bude akorát zdrojem problémů, odladit to na takové vzdálenosti nebude úplně jendoduchý a asi by tam muselo být velmi výrazně silnější servo... Muselo by se to podle mě vyřešit nějak jinak - hydraulika? Nevybavuju si už, jak to má prototypová tovární AWSka T815 4x4 co má Tomáš Tomeček, jezdil s ní kdysi trial... Hlavně na současných autech je zatáčení zadku většinou elektronicky blokováno při vyšší rychlosti (mají to tak i naše automobilové žebříky Iveco Magirus), ostatně i prototypová AWSka, která to neměla, se tehdy ve vyšší rychlosti při testování na polygonu ve fabrice převrátila a tím v podstatě skončily její zkoušky, neměla blokování při vyšší rychlosti a auto nebylo už pak při zatáčení stabilní, to byl důvod převrácení... Další věc bude, aby se pod to vůbec někdo podepsal a dal pod tu přestavbu razítko... Ale zajímavé by to asi bylo hodně...
A jen tak na okraj - Michelina 14R20 stojí 29 tisíc jedna, měli jsme je na jednom autě v práci... ZÚ má auta na Kamách a jsou spokojení (ostatně vy jedno auto od ZÚ máte, ne - valník s rukou, ono nemá Kamy?). Rychlostní index je u VTčka úplně jedno, stejně to není auto na závodění, reduktory pak dostávaj strašně na prdel, kor ještě když by to mělo zatáčecí zadek, víc jak 70 bych se s tim bál jet
A jen tak na okraj - Michelina 14R20 stojí 29 tisíc jedna, měli jsme je na jednom autě v práci... ZÚ má auta na Kamách a jsou spokojení (ostatně vy jedno auto od ZÚ máte, ne - valník s rukou, ono nemá Kamy?). Rychlostní index je u VTčka úplně jedno, stejně to není auto na závodění, reduktory pak dostávaj strašně na prdel, kor ještě když by to mělo zatáčecí zadek, víc jak 70 bych se s tim bál jet
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti