Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: Nová generace FH (2012)
bliky bliky na bokách je otázka zapojení,,,, panav to dělá asi rok a něco.... myslim, že to je fain věc .....kor v šeru a noci
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Re: Nová generace FH (2012)
Podle ňáký novely musí blikat celý bok auta mě bylo řečeno při přebírání nového auta.
-
- Příspěvky: 7532
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Nová generace FH (2012)
Zvuk motoru Isave na volnobech nema nic spolecneho se starym fh.rachoti a chrasti vtom.nevim zda to dela to male turbo co pohani kliku.tak jak jsem dokazal identifikovat kazde auto co stoji vedle me na pauze.bez pohledu pres firhany,tady tapu.
Re: Nová generace FH (2012)
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
-
- Příspěvky: 7532
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Nová generace FH (2012)
Tunning by Peter..kuwa 24 h necham auto bez dozoru na place a cyp polepil nadrze obe bilou folii...ja se ktomu nevyjadruji,necham to na vas.(toSOF,foceno nokii bez pixel)
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: Nová generace FH (2012)
je to maxi CYP ..za chvilu to bude humus .... ale co kdyby... jen tipuju ..folii na bandasku sem neviděl hezkou....jose rabano píše: ↑sob srp 21, 2021 8:04 pmTunning by Peter..kuwa 24 h necham auto bez dozoru na place a cyp polepil nadrze obe bilou folii...ja se ktomu nevyjadruji,necham to na vas.(toSOF,foceno nokii bez pixel)
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
-
- Příspěvky: 7532
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Nová generace FH (2012)
To lepila nejaka baba,profi.ne on,ten zkurvy i kovadlinu.kazde normalni auto ma byt na hlinach Durabright,v predu ma byt balon s limcem,a mezi napravama maji byt dekle.ty pokud nejsou,vylestena nadrz do zrcadla.to je muj retro styl.no a ja mam plechove odporne kola,balon bez limcu a bilou nadrz.to mrdam,jdu na holz k Rakovi,nejakeho lakatose tam snad ma pro me.
Re: Nová generace FH (2012)
Poď, tam ani jedno z toho nemužeš mejt, tak OK
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
-
- Příspěvky: 7532
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Nová generace FH (2012)
Ti ukazu couvacku s vlekem:-),musim vykopat rumpal na volant,z Desty,nekde doma bude,povinna vybava vlekaru kdysi:-).jak te znam ty uz mas oje zauzlene a lampy vybite na aute zadni..
zadřený motor
Tak jsem se včera večer rozjel na první fůru s novým autem a dneska odpoledne se mi na křížení u Heilbronnu kousnul natvrdo motor,najeto necelých 800 km. To jsem asi rekordman. Tak spím v servisu a ráno uvidíme.
Odpověď na základní otázku je: !mínus 7 miliard!
-
- Příspěvky: 7532
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Nová generace FH (2012)
800km?to jde.asi fakt rekord.ja mam 13000km a normalne to furt jede:-)co to mas za model at vim co me ceka?i-save predpokladam.ty stare klasicke jeli milion bezne.takze si vytvoril stau 60km predpokladam a na Cb milion curaku co spechaji domu a nadavaji..
Re: Nová generace FH (2012)
Krocan dobrý
Hele kolega s FH650.. Nenastartoval, porucha převodovky či řadící páky to psalo a neotočilo, po hodině na volvo callcentru a mlácení s dveřma to zázrakem chytlo rovnou do Humpolca Tam se v tom vrtali půl dne a prej špatnej software a teď už to prej pude.. Druhej den na pile zas Dojel starej rakušák, sklopil boudu dal starter šroubovákem natvrdo a už to běželo Řekl starter vyměnit a poslal ho zas do Humpolca
No a tam samožřejmě "není možné, starter sme kontrolovali, ale dojeďte, máte to v goldu, vyměníme.. Jo ale vy máte FH16, tak ten nemáme, objednáme, zítra.."
Hele kolega s FH650.. Nenastartoval, porucha převodovky či řadící páky to psalo a neotočilo, po hodině na volvo callcentru a mlácení s dveřma to zázrakem chytlo rovnou do Humpolca Tam se v tom vrtali půl dne a prej špatnej software a teď už to prej pude.. Druhej den na pile zas Dojel starej rakušák, sklopil boudu dal starter šroubovákem natvrdo a už to běželo Řekl starter vyměnit a poslal ho zas do Humpolca
No a tam samožřejmě "není možné, starter sme kontrolovali, ale dojeďte, máte to v goldu, vyměníme.. Jo ale vy máte FH16, tak ten nemáme, objednáme, zítra.."
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
-
- Příspěvky: 7532
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Nová generace FH (2012)
Nase servisy nerozumi fh13 a ne 16tkam.nedejboze..kolega ma 550,druhy 650 a treti 750...katastrofa.
Softvér
všechen kovový softvér z motoru ležel v olejový vaně Dostanu nový motor, tenhle už měl najeto
No ono to na necelou vteřinu bliklo červenou závadu motoru a zas to hned zmizelo. Jak jsem dojížděl do Stau u křížení, tak i motorovka měla trošku jiný zvuk. Když jsem zastavil, tak se auto trošku chvělo, jako když jde motor na pět hrnců, ale tlak oleje za celou cestu (i na samém konci) dobrý, po cestě jsem pořád projížděl všechny měřáky v Menu, abych zjistil, jak se systémy chovají. Tak jsem ve stau několikrát nastartoval a chcípnul, bylo už slyšet softvér z motoru. Tak jsem zajel za krajnici a řešil se odtah. Servis je kousek, dojedeš to?, prý. Je to sice před zúžením, ale tři široké pruhy, tak jsem to risknul. Po rozjetí rána, ze zadních kol se zakouřilo jak se šprajcly, ale okamžitě vyskočil kvalt, tak jsem epesně doplachtil zpátky za krajnici. Teď jsem v servisu, motor bude v pondělí (jaktože ho nemají skladem? ), tak pojedu s někým domů asi.
Takže jsem ani nepřekážel a ta Stau už tam byla přede mnou, přísahám Jo a vysílačku ještě nemám, naučil jsem se jezdit bez ní, na starým autě mi blbnula, tak jsem ji nezapínal.
Jestli je to I-Save nevím je to 460. To starý jsem měl Pětičento a ještě bylo "připumpovaný", když byla správná vlhkost a tlak vzduchu, tak z Liberce do Valencie s 19 tunama z 90 km/h neubrala. I když mi v průběhu času softwarově omezili spotřebu na 12º na 95 l/100km.
Já jsem po novým netoužil, ale ani ho nezavrhuju. Akorát, že to starý jsem mohl dojezdit do miliónu a půl, houno by se stalo. Něco je lepší tady na tom novým, něco mi bude scházet z toho starýho. Ale přínos pro firmu to teda určitě bude, protože ta spotřeba je fakt z říše snů. Na starým jsem měl za celou dobu 31,5 l/100km . Je to ale vykoupený tím, že si to samo reguluje zrychlení a 12º to tam drží opravdu skoro do chcípnutí.
No ono to na necelou vteřinu bliklo červenou závadu motoru a zas to hned zmizelo. Jak jsem dojížděl do Stau u křížení, tak i motorovka měla trošku jiný zvuk. Když jsem zastavil, tak se auto trošku chvělo, jako když jde motor na pět hrnců, ale tlak oleje za celou cestu (i na samém konci) dobrý, po cestě jsem pořád projížděl všechny měřáky v Menu, abych zjistil, jak se systémy chovají. Tak jsem ve stau několikrát nastartoval a chcípnul, bylo už slyšet softvér z motoru. Tak jsem zajel za krajnici a řešil se odtah. Servis je kousek, dojedeš to?, prý. Je to sice před zúžením, ale tři široké pruhy, tak jsem to risknul. Po rozjetí rána, ze zadních kol se zakouřilo jak se šprajcly, ale okamžitě vyskočil kvalt, tak jsem epesně doplachtil zpátky za krajnici. Teď jsem v servisu, motor bude v pondělí (jaktože ho nemají skladem? ), tak pojedu s někým domů asi.
Takže jsem ani nepřekážel a ta Stau už tam byla přede mnou, přísahám Jo a vysílačku ještě nemám, naučil jsem se jezdit bez ní, na starým autě mi blbnula, tak jsem ji nezapínal.
Jestli je to I-Save nevím je to 460. To starý jsem měl Pětičento a ještě bylo "připumpovaný", když byla správná vlhkost a tlak vzduchu, tak z Liberce do Valencie s 19 tunama z 90 km/h neubrala. I když mi v průběhu času softwarově omezili spotřebu na 12º na 95 l/100km.
Já jsem po novým netoužil, ale ani ho nezavrhuju. Akorát, že to starý jsem mohl dojezdit do miliónu a půl, houno by se stalo. Něco je lepší tady na tom novým, něco mi bude scházet z toho starýho. Ale přínos pro firmu to teda určitě bude, protože ta spotřeba je fakt z říše snů. Na starým jsem měl za celou dobu 31,5 l/100km . Je to ale vykoupený tím, že si to samo reguluje zrychlení a 12º to tam drží opravdu skoro do chcípnutí.
Odpověď na základní otázku je: !mínus 7 miliard!
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 28 hostů