Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2024 průběh 1.poloviny
V případě Valtra a DeBaara už možná začíná jít trošinku o život. Už nyní je asi jisté, že tam zůstanou další noc a zítra opět boj s pískem. Bez pořádného jídla a odpočinku.
Re: Dakar 2024 průběh 1.poloviny
Jako to bych se nebal, mohou vyslat signal pro poradatele a posle helikopteru… Ale myslim, ze Valtr už je vytočenej do běla, tohle není nic pro něj..
Re: Dakar 2024 průběh 1.poloviny
Brink 606 taky zůstal v dunách...
-
- Příspěvky: 835
- Registrován: sob led 04, 2014 1:09 am
- Bydliště: Neratovice
Re: Dakar 2024 průběh 1.poloviny
no ono se na trati jeste porad mota par zavodniku i z jinych kategorii,,chtelo by to Tomečkovi Balai kdo mu cinkne?,,Ted važne ,kdo tohle vlastne zabezpečuje v Saudský?Myslim Balai.
ToulavejTom
Re: Dakar 2024 průběh 1.poloviny
Valtr by mohl zacit psat s Baarem pokracovani Maleho Prince...
Re: Dakar 2024 průběh 1.poloviny
Před pár lety jezdila na Dakaru početná flotila šestikolek Renaultů Kerax. Kdo je provozoval nevím.
Re: Dakar 2024 průběh 1.poloviny
Vole, mám poprskanou klávesnici pivemValtr by mohl zacit psat s Baarem pokracovani Maleho Prince...
Re: Dakar 2024 průběh 1.poloviny
JV a PdB se stále hýbou... sice po kouskách, ale hýbou
Re: Dakar 2024 průběh 1.poloviny
A kreslia v tej pusti zaujímavé obrazce...
Re: Dakar 2024 průběh 1.poloviny
Tady je vidět Evo3 a Fotr:
https://www.facebook.com/groups/1506743469649150/
https://www.facebook.com/groups/1506743469649150/
Re: Dakar 2024 průběh 1.poloviny
zustal tam ještě Groot a starý brink + buggyra
Re: Dakar 2024 průběh 1.poloviny
Doufám že jim tam shodili alespoň nějakou vodu a jídlo... už jsou tam dva dny... Drdaj říkal, že čekal 3 hodiny na vrtulník a má spálenej krk a ruce....
Re: Dakar 2024 průběh 1.poloviny
Loon stoji ve finisi etapy
Kovacz sedmej
Kovacz sedmej
Re: Dakar 2024 průběh 1.poloviny
Gavius: Bojují skvěle, dovolím si přiložit poněkud kostrbatý překlad z nizozemštíny:
"Bylo to opravdu, opravdu těžké," říká Anja. „Bylo to opravdu nejtěžších 48 hodin mé kariéry v rally. Včera to začalo Huzinkovým náklaďákem, který uvízl v dunách. Pomáhali jsme tam společně s řadou dalších kamionů. Pak ta bugina, které jsme se museli vyhnout, ale dorazili jsme do bivaku. Věděli jsme, že to dnes bude těžké."
Bylo to však mnohem těžší, než se čekalo. „Dnes ráno jsme začali dobře, ale skončili jsme s Huzinkem, který se zasekl. Tam jsme zase pomohli a to zabralo spoustu času. Poté jsme se nedostali úplně do správného rytmu a málem jsme přepadli na bok, ale tomu se nám podařilo vyhnout. Iveco aktivovalo kill switch, takže se všechny kapaliny musely znovu stabilizovat a pak už se nedalo nic dělat. Čekání trvalo tak dlouho a vy víte, že se tu brzy stmívá."
Dámy mohly pokračovat v cestě. „S každým kilometrem to bylo těžší a těžší. Jakmile se setmělo, už to nešlo. Protože tolik dalších kamionů mělo problémy, jeli jsme jen my. Nebyl tedy nikdo, kdo by nám mohl pomoci. Ale dostali jsme se ven. Teď musíme do Rijádu."
Mám v této souvislosti dotaz na místní znalce (třeba na filipa 90). Jak prosím funguje onen kill switch? Mají to jen Iveca De Rooye nebo i továrny MM? Případně ještě někdo jiný? Děkuji za odpověď.
"Bylo to opravdu, opravdu těžké," říká Anja. „Bylo to opravdu nejtěžších 48 hodin mé kariéry v rally. Včera to začalo Huzinkovým náklaďákem, který uvízl v dunách. Pomáhali jsme tam společně s řadou dalších kamionů. Pak ta bugina, které jsme se museli vyhnout, ale dorazili jsme do bivaku. Věděli jsme, že to dnes bude těžké."
Bylo to však mnohem těžší, než se čekalo. „Dnes ráno jsme začali dobře, ale skončili jsme s Huzinkem, který se zasekl. Tam jsme zase pomohli a to zabralo spoustu času. Poté jsme se nedostali úplně do správného rytmu a málem jsme přepadli na bok, ale tomu se nám podařilo vyhnout. Iveco aktivovalo kill switch, takže se všechny kapaliny musely znovu stabilizovat a pak už se nedalo nic dělat. Čekání trvalo tak dlouho a vy víte, že se tu brzy stmívá."
Dámy mohly pokračovat v cestě. „S každým kilometrem to bylo těžší a těžší. Jakmile se setmělo, už to nešlo. Protože tolik dalších kamionů mělo problémy, jeli jsme jen my. Nebyl tedy nikdo, kdo by nám mohl pomoci. Ale dostali jsme se ven. Teď musíme do Rijádu."
Mám v této souvislosti dotaz na místní znalce (třeba na filipa 90). Jak prosím funguje onen kill switch? Mají to jen Iveca De Rooye nebo i továrny MM? Případně ještě někdo jiný? Děkuji za odpověď.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti