Taky jsem zvědav, jak to vyšetří. Když si představíš že letíš 140 obloukem a najednou tě z mašiny vytáhne vrtná souprava i s půlkou strojovny. Prý se řeší, jestli měl povolení na jízdu s nadměrem, jestli se nestane zázrak, tak věřím, že ho na tom udělají. Ale k čemu je povolení, když je to jediná příjezdová cesta ? Asi by zastavili provoz na trati a vypodložili přejezd ?
Minulej rok zavřeli v Kolíně půlku mostu přes Labe, jediná cesta pro kamiony do přístavu a do kovošrotu zbyla přes Starý Kolín. Hroz ná kančí stezka a k tomu nestihly opravit mostek přes struhu. tam tam hodili železný most na asfalt jak mostová váha to vypadalo,. Vyasfaltovali nájezdy a davaj, jezděte ...vydrželo to asi 48 hodin a zavřeli to znovu a asfaltéři lily delší nájezd. Sakra, to když to projektuje tak neví, jak daleko má návěs nápravu od konce návěsu ? Je to naprosto stejný problém jak ten přejezd. Nevěřím, že se tak stane, ale sedět by měl jít ten kdo to schválil. Nahoře se ve vláknu ptá borec, jak hodit rampu na couvání. Smekám před ním, ostatní to asi nalinkují, jak se jim řekne a když se tam návěs nevejde, tak se to pak nějak pořeší ....
V Nebovidevch postavili fungl nový silo, už je to pár let, vozím tam ječmen pro sladovny, proti váze plot, vedle retenční nádrž (díra) na vodu, na váhu pro sichr navařili naplocho platle a na ní tykadlo, krásný jedním kolem lížeš železnou platli druhým drbeš obrubník u plotu a druhou stranu drbeš o okrasný kameny u nádrže ... tak si říkáš co je pro stavbu sila nejdůležitější ? ... no ti co vozí ječmen asi ne, když ani nikdo nezměřil jak jim nadchází souprava. Viděl jsem borce co se netrefil lízl balónem tu železnou platli a rozpáral si z boku dva balony, měsíc do práce chodit zadarmo..
Na přejezdu sedím většinou na tom co jede po kolejích, ale nechtěl bych být ani tím komu visí kola ve vzduchu a nemůže se hnout z přejezdu, ani tím kdo ráno uvidí černou hradbu na pár metrů před sebou v oblouku se 140 km/h na rychloměru.