Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
Na tom Urale dle mého mínění není kabina Iveco
MM mají šikmou spodní hranu oken dveří,nižší střechu,celkově kratší a nemají při pohledu z boku takový přesah pod čelním oknem
do kapoty,u kliky dveří je jinak prolis.
Pokud je to kabina z Iveca ,tak nějaký starší typ,spíš mi to příjde někam do MANa nebo nějaká jejich rusko,běloruská licenční výroba
Jestli se mýlím tak mě nekamenujte,je to jen vypozorované z těch videí
MM mají šikmou spodní hranu oken dveří,nižší střechu,celkově kratší a nemají při pohledu z boku takový přesah pod čelním oknem
do kapoty,u kliky dveří je jinak prolis.
Pokud je to kabina z Iveca ,tak nějaký starší typ,spíš mi to příjde někam do MANa nebo nějaká jejich rusko,běloruská licenční výroba
Jestli se mýlím tak mě nekamenujte,je to jen vypozorované z těch videí
Re: Dakarská hospoda
http://heavycherry.com/imgs/a/c/w/x/o/i ... _2_lgw.jpg
a čo na to hovoríš teraz ale v podstate si na to prišiel sám
v tom videu je to aj povedané. v čase 5:21
a čo na to hovoríš teraz ale v podstate si na to prišiel sám
v tom videu je to aj povedané. v čase 5:21
Martin Puťo Puterka
Re: Dakarská hospoda
No,že nejsem odborník na kabiny IVECO
Ale že by jim MM pomáhal stavět truck se straším typem kabiny tak do toho taky nevidím.
Ale že by jim MM pomáhal stavět truck se straším typem kabiny tak do toho taky nevidím.
Re: Dakarská hospoda
Jj...je to kabína z IVECA TurboStar (z 80. rokov minulého storočia).
Re: Dakarská hospoda
Jop, stará kabína Iveco. Ural ju údajne používa pri svojich trambusoch: https://iepieleaks.nl/new-ural-familiar-cab/
Tu je zrejme použitá kvôli tomu že je priestornejšia ako čumákové kabíny od Uralu.
Tu je zrejme použitá kvôli tomu že je priestornejšia ako čumákové kabíny od Uralu.
Re: Dakarská hospoda
Stává se z toho pěkná detektivka, ale to je na tom to zábavné
Vyrobené to bude určitě v Rusku, ale myšlenku jim musel dát někdo jiný. Podobností s Macíky je tam až příliš. Začnu pro mě tím nejjednodušším a to je motor. Podle provedených úprav motor odpovídá první generaci použitého již na Frantovi. Turbo je pak novější a tzv. hybrid, který spojuje menší turbínu a větší kompresor. Protože mají starý software v řídicí jednotce, tak musí být použit ještě interní wastegate. Přesně tuto úpravu Holsetu dělá SpecialTurbo z Prušánek a myslím, že jsem ve videu zahlédl jejich "exportní" značení. Ne že by to nedokázal nikdo jiný, ale na Rusko je to moc komplikované a ani Kamaz se do toho sám nepouštěl. Restriktor je jednoznačně Macíkova konstrukce... možná i s jeho větším průměrem. Vrtule chladiče taky vypadá, že je daleko před motorem, takže pohon bude podobný jako u Macíků. Co Macíkovu spolupráci jednoznačně dokládá, je sice detail, ale jsou to displeje v kabině. Tyto displeje/značku používají jen auta od Macíků, ale hlavně na nich běží zákaznický software, který nikdo jiný nemůže mít a už vůbec je nepravděpodobné, aby software fungoval náhodně s kdejakým autem.
Vyrobené to bude určitě v Rusku, ale myšlenku jim musel dát někdo jiný. Podobností s Macíky je tam až příliš. Začnu pro mě tím nejjednodušším a to je motor. Podle provedených úprav motor odpovídá první generaci použitého již na Frantovi. Turbo je pak novější a tzv. hybrid, který spojuje menší turbínu a větší kompresor. Protože mají starý software v řídicí jednotce, tak musí být použit ještě interní wastegate. Přesně tuto úpravu Holsetu dělá SpecialTurbo z Prušánek a myslím, že jsem ve videu zahlédl jejich "exportní" značení. Ne že by to nedokázal nikdo jiný, ale na Rusko je to moc komplikované a ani Kamaz se do toho sám nepouštěl. Restriktor je jednoznačně Macíkova konstrukce... možná i s jeho větším průměrem. Vrtule chladiče taky vypadá, že je daleko před motorem, takže pohon bude podobný jako u Macíků. Co Macíkovu spolupráci jednoznačně dokládá, je sice detail, ale jsou to displeje v kabině. Tyto displeje/značku používají jen auta od Macíků, ale hlavně na nich běží zákaznický software, který nikdo jiný nemůže mít a už vůbec je nepravděpodobné, aby software fungoval náhodně s kdejakým autem.
Re: Dakarská hospoda
Cursor86: Smekám před tím jak do této tématiky vidíš a tak dík za info
Re: Dakarská hospoda
Na FB MM Technology jsou v příběhu vidět 2 rozestavěná auta na dílně a 2 kabiny, jedna červená a druhá modrá, což ale nemusí nic konkrétního znamenat.
Re: Dakarská hospoda
obrázek obbrázek obrázek
pokud tam mělo něco být...
pokud tam mělo něco být...
Re: Dakarská hospoda
Nerozumim? hodil jsem pro ty, kteri nemaji socky, tri vystrizky z dilny na rozestavene trucky…
Re: Dakarská hospoda
beru zpět, na pc je nějaký problém a nezobrazuje obrázky, v telefonu ok
pardon...
pardon...
Re: Dakarská hospoda
Je to možné ale niekedy v priebehu Dakaru 2022 (Macíci mali vtedy motor od FPT) si sa niekde tu rozlieval na kolomaž že Macíci predsa v oblasti motorov žiadny vývoj nerobia ... tak ako to teda je?Podobností s Macíky je tam až příliš
Ale teraz vážne, ono je to celkom možné že sa Molodci z URALU dostali k motoru od MMT. Buď ho kúpili od prostredníka alebo priamo ešte niekedy v priebehu 2020/2021, vtedy už pre nich nemalo zmysel držať takú zásobu ND na Frantu.
Príde mi zbytočné si tu do MMT otierať ústa, aj ked Cursor86 si tú príležitosť nikdy nenechá ujsť
Re: Dakarská hospoda
To není otírání, ale zábavná diskuze. Předestřel pár zajímavých úvah. Tobě to přijde nezajímavé?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 1 host