Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
Priznam se ze ted uz me to vubec nedava smysl. Proc do toho cpou "nejmodernejsi" veci vcetne novych Riegeru, kdyz to vlastne nikdy a nikde poradne zavodit nebude. Na Dakar Clasic by meli sanci s puvodnima komponentama z te doby, ale skorapka s modernima strevama me moc smyslu nedava. Ale treba to bude to nove auto pro Tomecka
Re: Dakarská hospoda
Tatra nás skvěle zásobuje tématy do hospody
"Dáme do toho to nejlepší co máme... elektronicky řízený motor, převodovku s elektronickým řazením, permanentní čtyřkolku, super displeje."... a pak? Pak to přihlásíme do vysněných historiků
"Dáme do toho to nejlepší co máme... elektronicky řízený motor, převodovku s elektronickým řazením, permanentní čtyřkolku, super displeje."... a pak? Pak to přihlásíme do vysněných historiků
Re: Dakarská hospoda
Bude to nové auto pro Tomečka. To dává pak trošku smysl (výkon, parádní podvozek, prostě to nej co tatra umí). Závodit to bude na menších závodech kde jsou rádi za každého účastníka a možná se to ukáže na Dakaru mimo soutěž.
Re: Dakarská hospoda
Jako že by TT, který nedá dopustit na svoji jednoduchou, 20 let starou Tatru, sedl do nejsložitější Tatry, kterou jde postavit, jo?
Re: Dakarská hospoda
třeba TT bude s tím autem Tatru prezentovat, za mě dobrý nápad, starej závoďák v moderním provedení
starý heslo říká "zákazník kupuje očima"
takže bude na co koukat a pak se to dá i ukázat v akci
starý heslo říká "zákazník kupuje očima"
takže bude na co koukat a pak se to dá i ukázat v akci
Re: Dakarská hospoda
Taky se mi to k TT moc nehodi a myslim že dakar classic to ani jet nemůže ne?
Re: Dakarská hospoda
TT-100%Tatra a on tu elektroniku nějak nemá rád
Re: Dakarská hospoda
V současné chvíli to může jet Dakar jako asistence.
Podle mne by nebyl problém s tím odjet AER.
Nevím, kolik kabin ještě existuje. Tomáš by to do Dakaru dotáhl v jednom kuse a kolečkama dolů...
Podle mne by nebyl problém s tím odjet AER.
Nevím, kolik kabin ještě existuje. Tomáš by to do Dakaru dotáhl v jednom kuse a kolečkama dolů...
Re: Dakarská hospoda
Já se těším na ten motor. V12 je unikátní kousek a pro mě taková srdcovka. Prakticky od roku 2003 se tomu nikdo nevěnoval, tak snad teď to poladí a někam to zas trochu posunou. 700 koní v základu je slušný, tak třeba by těch 800 i mohlo být.
Jinak auto jako takový... nevím no. Podvozek asi něco ala Buggyra. Převodovka by byla lepší asi buď manuál a nebo Alison. Robotický převodovky na závodech nikdy moc nefungovaly, ale tak závodit to stejně nebude.
Auto jako takový... Malá kabina, motor nestandardně vzadu, takže chlazení s otazníkem, nikde žádný místo na nic. On oficiální názor, že se to stoplo kvůli nehodě Turbotwinu a radikální úpravě pravidel, ale nikdo už neví, jestli to nebyla už jen tečka a dalším z důvodů nebylo třeba to, že to nemuselo po bližším zkoumání být úplně ono. Ale to ví možná tak leda pan Krpec a kdo ví jestli.
Když bych stavěl závodní auto "k ničemu" skutečně jen pro marketingové účely, tak by mi dával smysl Hasičák. A třeba i s 4 - dveřovou kabinou FORCE. Hasičáky existují, tak by tam mohl být vidět krásně ten posun a srovnání. Vyjel v roce 1994, takže vlastně před 30 lety, to by taky bylo fajn.
A mohl by se krásně říkat a koukejte tenkrát jsme měli bubnový brzdy bez samoštělů a teď máme kotouče a ABS a nevím co. A tenkrát byla kabina taková a teď máme úplně novou Force. A tenkrát V12 měla 550 koní a teď máme 800. A máme to celý na vzduchu a tenkrát se řadilo a teď máme Alisona.
A ještě by se tam vešlo třeba šest Recaro sedaček, takže by se s tím mohli vozit lidi a dělat show a srandu. Navíc by to mohlo i na ty závody nakonec!
Tohle? Nemá to žádnou historii, je to postavený na ničem. Do kabiny se vejdou sotva dva, takže svezení asi nic moc. Navíc kabina je přímo poklad, takže když to náhodou někdo hodí na bok, tak je to vlastně neopravitelný, takže se s tím každej bude bát jezdit... No uvidíme.
Jinak auto jako takový... nevím no. Podvozek asi něco ala Buggyra. Převodovka by byla lepší asi buď manuál a nebo Alison. Robotický převodovky na závodech nikdy moc nefungovaly, ale tak závodit to stejně nebude.
Auto jako takový... Malá kabina, motor nestandardně vzadu, takže chlazení s otazníkem, nikde žádný místo na nic. On oficiální názor, že se to stoplo kvůli nehodě Turbotwinu a radikální úpravě pravidel, ale nikdo už neví, jestli to nebyla už jen tečka a dalším z důvodů nebylo třeba to, že to nemuselo po bližším zkoumání být úplně ono. Ale to ví možná tak leda pan Krpec a kdo ví jestli.
Když bych stavěl závodní auto "k ničemu" skutečně jen pro marketingové účely, tak by mi dával smysl Hasičák. A třeba i s 4 - dveřovou kabinou FORCE. Hasičáky existují, tak by tam mohl být vidět krásně ten posun a srovnání. Vyjel v roce 1994, takže vlastně před 30 lety, to by taky bylo fajn.
A mohl by se krásně říkat a koukejte tenkrát jsme měli bubnový brzdy bez samoštělů a teď máme kotouče a ABS a nevím co. A tenkrát byla kabina taková a teď máme úplně novou Force. A tenkrát V12 měla 550 koní a teď máme 800. A máme to celý na vzduchu a tenkrát se řadilo a teď máme Alisona.
A ještě by se tam vešlo třeba šest Recaro sedaček, takže by se s tím mohli vozit lidi a dělat show a srandu. Navíc by to mohlo i na ty závody nakonec!
Tohle? Nemá to žádnou historii, je to postavený na ničem. Do kabiny se vejdou sotva dva, takže svezení asi nic moc. Navíc kabina je přímo poklad, takže když to náhodou někdo hodí na bok, tak je to vlastně neopravitelný, takže se s tím každej bude bát jezdit... No uvidíme.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
Filip klidně Ti to podepíšu!
Re: Dakarská hospoda
Super postřeh s tím hasičákem
Re: Dakarská hospoda
Tohle bude přitahovat pozornost více než cokoliv, co jste tady navrhli jako alternativy. U téhle "bugyny" se zastaví i lidi, kteří by kolem nové HASky prošli bez výraznějšího zájmu. Z hlediska marketingu je stavba T162 zcela naprosto správný tah. Tohle má potenciál se objevit i na stránkách zahraničních magazínů a serverů, a tím zvýšit povědomí o značce Tatra jako takové. A o to jde v marketingu především. Prezentace konkrétních vozidel či typových řad je spíše až navávazným krokem. Možná by se k tomuto tématu mohl vyjádřit Marko, jeho pohled insidera z automotive marketingu bude určitě zajímavý a přínosný.
!LIAZ 4life!
Re: Dakarská hospoda
přesně řečeno
Re: Dakarská hospoda
Timy: To asi ano. Ono hlavně záleží, co to má plnit za účel. Je pravda, že tohle přitáhne lidi právě tím, že to bude "něco divnýho". Je to vlastně v dnešním stylu.
Jen je otázka, jestli marketing, který funguje v automotiv a prodeji spotřebního zboži zabere stejně i v segmentu stavební tehniky a užitkových maloobrátkových strojů / aut. Já třeba mám zkušenost ze zemdělství, že tento druh marketingu "divítko pro masy" funguje na ty masy, ale to nejsou reální zákazníci.
Viz. třeba ta Macíkovská akce na rally s traktorem Valtra. V novinách a na soc. sítě dobrý, ale že by se nějak začaly prodávat traktory Valtra nebo to zaujalo někoho ze zedělství, to fakt ne.
Jen je otázka, jestli marketing, který funguje v automotiv a prodeji spotřebního zboži zabere stejně i v segmentu stavební tehniky a užitkových maloobrátkových strojů / aut. Já třeba mám zkušenost ze zemdělství, že tento druh marketingu "divítko pro masy" funguje na ty masy, ale to nejsou reální zákazníci.
Viz. třeba ta Macíkovská akce na rally s traktorem Valtra. V novinách a na soc. sítě dobrý, ale že by se nějak začaly prodávat traktory Valtra nebo to zaujalo někoho ze zedělství, to fakt ne.
Filip Nikl
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 0 hostů