Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
To si piš, že to je to samý, ostatně jako téměř všechny čínský výrobky.
Nedávno jsem čet (myslim že na Auto.cz) reportáž z výstavy. Reportér si tam mimojiné prohlížel i auto značky Brillance (čína) a ačkoli auto naoko vypadalo krásně, sotva do něj usedl ozvaly se různé pazvuky z podvozku. O autě se mj. vyjádřil že uvnitř "smrdí jako vietnamská tržnice" a další postřehy se nesly v tomto duchu, bariérové zkoušky Brillance i Landwindu ukázaly, že je to pojízdná rakev, o které se představitel ADACu vyjádřil, že "je to auto z plechu na konzervy". Prostě já se čínskejm autům (a pokud možno i jinejm výrobkům) vyhejbám.
Nedávno jsem čet (myslim že na Auto.cz) reportáž z výstavy. Reportér si tam mimojiné prohlížel i auto značky Brillance (čína) a ačkoli auto naoko vypadalo krásně, sotva do něj usedl ozvaly se různé pazvuky z podvozku. O autě se mj. vyjádřil že uvnitř "smrdí jako vietnamská tržnice" a další postřehy se nesly v tomto duchu, bariérové zkoušky Brillance i Landwindu ukázaly, že je to pojízdná rakev, o které se představitel ADACu vyjádřil, že "je to auto z plechu na konzervy". Prostě já se čínskejm autům (a pokud možno i jinejm výrobkům) vyhejbám.
No ještě k tym autům:Když se na to podíváš tak většinou to jsou kopie(po vzhledové stránce) těch evropskych anebo japonsko-korejských deset let starých aut.No ale zase co,číňáni bezpečné auta asi nepotřebujou-je jich přes miliardu a nějaký ten zabitý neubude(jinak si to neumím vysvětlit)Tom120 píše:To si piš, že to je to samý, ostatně jako téměř všechny čínský výrobky.
Nedávno jsem čet (myslim že na Auto.cz) reportáž z výstavy. Reportér si tam mimojiné prohlížel i auto značky Brillance (čína) a ačkoli auto naoko vypadalo krásně, sotva do něj usedl ozvaly se různé pazvuky z podvozku. O autě se mj. vyjádřil že uvnitř "smrdí jako vietnamská tržnice" a další postřehy se nesly v tomto duchu, bariérové zkoušky Brillance i Landwindu ukázaly, že je to pojízdná rakev, o které se představitel ADACu vyjádřil, že "je to auto z plechu na konzervy". Prostě já se čínskejm autům (a pokud možno i jinejm výrobkům) vyhejbám.
To jo, čínský silnice patří k nejnebezpečnějším na světě. Asi před měsícem až dvěma to řikali i na Nově a ukazovaly fakt docela drastický záběry rozmlácenejch aut s tim, že je to tam na denním pořádku, myslim že konkurovat může už akorát Rusko.fox15 píše:
No ještě k tym autům:Když se na to podíváš tak většinou to jsou kopie(po vzhledové stránce) těch evropskych anebo japonsko-korejských deset let starých aut.No ale zase co,číňáni bezpečné auta asi nepotřebujou-je jich přes miliardu a nějaký ten zabitý neubude(jinak si to neumím vysvětlit)
jj, koukam, žes to viděl.w50l píše:Myslím, že tam bylo i o výcviku v autoškole. Že se adepti na řidičák učí v podstatě jen na cvičišti a že na cestu skoro nevyjedou. Tak se není co divit že pak na cestě dělaj chujoviny.
Přesněji tam řekli, že v čínskej autoškole vás "naučí auto ovládat, nikoli řídit."
POhanane napravy su zadne, u typu CNHTC s kabinou Volvo su to vozidla ktore maju konfiguraciu 6x4 a 10x6,verzie s kabinou Steyr sa robia aj v prevedeni 6x6,co sa tyka EU tak myslim ze jediny ktory vystavovali v EU bola znacka CAMC,ich vozidla splnali podmienky EU,je mozne ze sa tu aj budu predavat.Ostatne sa momentalne zacinaju presadzovat na Rusky Trh.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů