Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: T-815 E1 E2 r.v. 94-98
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: T-815 E1 E2 r.v. 94-98
To Pavel 815:Občas váš vozový park potkávám po Brně a okolí a je fakt,že ta poslední TATRA
dělá čest vlastně všechny jsou
dělá čest vlastně všechny jsou
Re: T-815 E1 E2 r.v. 94-98
Dík za pochvalu,snažíme se...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
-
- Příspěvky: 378
- Registrován: úte črc 01, 2014 8:57 am
- Bydliště: praha
Re: T-815 E1 E2 r.v. 94-98
Ahoj, je to omezovač rychlosti. funguje tak, že při dosažení nastavené rychlosti (85 km/h) tachograf pošle proud do cívky, která pustí vzduch do válečku na fotce, ten se prodlouží, tím se prodlouží táhlo mezi pedálem plynu a čerpadlem a auto přestane zrychlovat(pedál se ti propadne do podlahy), při poklesu rychlosti pod nastavený omezovač tacho vypne cívku, ta vypustí oddechem vzduch z válečku, pružina uvnitř ho stáhne a tím se přidá plyn a auto opět zrychluje na nastavený omezovač. Stačí takto?
-
- Příspěvky: 4521
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: T-815 E1 E2 r.v. 94-98
Tatrak Paja - zaujímavý forichtung odpojiť ho, by teda stačilo len vytiahnuť kábel ktorý dáva prúd cievke? A auto by valilo do mrtva?
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: T-815 E1 E2 r.v. 94-98
Peter: nestačí odpojit kabel,je tam kontrolka na omezovač a ta pak svítí,lepší je zablendovat vzduch do válečku. Tomike: s tím válečkem bývá problém u starších aut,unaví se v něm pružina,místo toho aby táhlo přidalo plný plyn tak se váleček roztáhne,je potřeba se podívat jestli páčka na čerpadle při plném plynu chodí až na dorazový šroubek,pokud ne tak seřídit,případně táhlo ve válečku zafixovat vázacím drátem,nebo váleček vyhodit a nahradit ho šroubovicí...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: T-815 E1 E2 r.v. 94-98
Veľmi pekne ďakujem za odpovede
Re: T-815 E1 E2 r.v. 94-98
A proč se toho chceš zbavovat? Vždyť to olejové topení je bezvadná věc. Navíc E2 by měla mít nezávislé topení v místě kde měly staré T1 T2 bufík. Místo tam je, pokud vím tak bufík neměly jen první T2, pak už se zase montoval Proč kuchat něco co funguje
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
Re: T-815 E1 E2 r.v. 94-98
No nám to kúri iba keď auto stojí a motor teda olej je zohriaty , inak počas jazdí nič , iba studený vzduch , už som skúšal aj trochu zákryt kapotu aby sa zohriať motor viac ,ale nič to nepomohlo , a bufik tam nemáme ,v podstate máš pravdu , nemusím to stáde vybrať ,iba nahodit bufik a ostane aj olejové kúrenie ....
Re: T-815 E1 E2 r.v. 94-98
Pokud máš ohřátý olej, je jedno jestli stojíš nebo jedeš. Naopak při jízdě se teprve olej pořádně zahřeje, na volnoběh je to málo. Máš správně puštěný olej od čerpadla do topení?
Jen mě napadlo jestli nemáš špatný termostat a olej se ti málo zahřívá
Jen mě napadlo jestli nemáš špatný termostat a olej se ti málo zahřívá
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
Re: T-815 E1 E2 r.v. 94-98
Jak říká Benďa,olejové topení nevyhazovat,musí fungovat ERCH,olejový ventil na plno otevřený,pokud je tohle v pořádku tak jedině termostat oleje a musí topit jak prase,že zapínáš jen první polohu ventilátoru...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: T-815 E1 E2 r.v. 94-98
Ako hovoria chalani, olejové kúrenie nevyhadzovat...skús si len tak zo srandy skontrolovať či máš správne prepnute klapky na vzduch a v poriadku samotné hadice ktoré vedú teplý vzduch do kabíny...fakt to kúrenie ide jak besne, ešte sa mi nestalo že by som mal zapnutý aj bufik a kúrenie zároveň...a ďalšia vec, samotný radiátor môže byť pripchaty bordelom takže asi určite vyfukat/vyčistit, ono tam tak nejak nieje žiadny filter ktorý by ten vzduch čistil( aspoň v mojom aute žiadny nebol)
Re: T-815 E1 E2 r.v. 94-98
Oni "nový" motory mají termostat, že zavírá okruh do chladiče? U T2 jde olej přes chladič pořád. Termostat jen částečně spíná ventilátor při přehřátí oleje, pokud ho ještě víc přehřeješ sepne ho erch naplno... Jinak potvrzuju, pokud je erch funkční, tak olejovka topí dostatečně... Bufika pouším jen ráno a pokud někde postávám, i pod bagrem na kousek se nechá jezdit na olejovku. Radiátor nemusí být ucpaný, stačí kutil s vrtačkou či zub času a jak do boudy táhne tak ji nevytopíš... I ty pteplovody od topení do boudy můžou být nějak potuněný...
Trochu se přicpu jen pro ujištění, balonovej ráfek dopředu 11,75x22,5 et120 pamatuju si to správně?
Trochu se přicpu jen pro ujištění, balonovej ráfek dopředu 11,75x22,5 et120 pamatuju si to správně?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů