Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Já bych nevěšel hlavu. Samozřejmě že ta ztráta Bonveru je nepříjemná, ale je to dlouhý závod a hlavně v písčitých etapách v Číně se to bude opravdu míchat tak, že to není beznadějné. Vzpomeňte na rok 1992, kdy byl po třetině závodu Karel desátý se čtyřhodinovou ztrátou - jistě, ta paralela vázne, dnes je mnohem kvalitnější a vyrovnanější konkurence, ale tady je opravdu potenciál na zvraty, je to dlouhá soutěž.
Už jsme tomu odvykli, aby se odjela speciálka 500+ km, s velkými rozdíly v pořadí, viďte? Přitom právě takové by to mělo být...
Už jsme tomu odvykli, aby se odjela speciálka 500+ km, s velkými rozdíly v pořadí, viďte? Přitom právě takové by to mělo být...
BDP
Dehydrovaný Vrátný v páté etapě Silk Way Rally ztratil na váze pět kilogramů a poté zachraňoval zapadlého Ardavičuse, obě posádky tím ztratily více než dvě hodiny a obsadily patnácté a šestnácté místo.
Posádky týmu Bonver Dakar Project se v rychlostní zkoušce vedoucí z Astany do Balchaše musely vypořádat s velkými potížemi. Největším peklem si v měřeném úseku dlouhém 568 kilometrů prošel šéf týmu Tomáš Vrátný, který kvůli dehydrataci několikrát zvracel a během etapy ztratil na váze neuvěřitelných 5 kilogramů! A aby toho nebylo málo, Artur Ardavičus zapadl do bahna takovým způsobem, že se z něj nedokázal sám dostat. Naštěstí byl v té době už před Vrátným, který se jej pokusil vytáhnout, jenže při snaze zachránit svého kazašského kolegu sám zapadl a musel čekat na pomoc kolemjedoucí posádky týmu MAZ. Ta Vrátného vytáhla a šéf týmu Bonver Dakar Project nakonec vyprostil i Ardavičuse. Obě posádky tím ztratily přes dvě hodiny. Ardavičus poté měl defekt a pneumatika se mu odseparovala takovým způsobem, že poškodila zadní část jeho závodního speciálu Tatra. Ardavičusovi i Vrátnému se však podařilo dokončit nejdelší rychlostní zkoušku na Silk Way Rally, do cíle dnešní etapě dojel Vrátný jako patnáctý a Ardavičus šestnáctý, když šéf týmu Bonver Dakar Project na posledním úseku táhl osobní automobil týmu Astana, kterému došla nafta. Dneska se toho stalo opravdu hodně, ale důležité je, že se kluci nevzdali a pokračují dál. Jak říká Tomáš, držte nám palce, tentokrát to opravdu budeme potřebovat!
Dehydrovaný Vrátný v páté etapě Silk Way Rally ztratil na váze pět kilogramů a poté zachraňoval zapadlého Ardavičuse, obě posádky tím ztratily více než dvě hodiny a obsadily patnácté a šestnácté místo.
Posádky týmu Bonver Dakar Project se v rychlostní zkoušce vedoucí z Astany do Balchaše musely vypořádat s velkými potížemi. Největším peklem si v měřeném úseku dlouhém 568 kilometrů prošel šéf týmu Tomáš Vrátný, který kvůli dehydrataci několikrát zvracel a během etapy ztratil na váze neuvěřitelných 5 kilogramů! A aby toho nebylo málo, Artur Ardavičus zapadl do bahna takovým způsobem, že se z něj nedokázal sám dostat. Naštěstí byl v té době už před Vrátným, který se jej pokusil vytáhnout, jenže při snaze zachránit svého kazašského kolegu sám zapadl a musel čekat na pomoc kolemjedoucí posádky týmu MAZ. Ta Vrátného vytáhla a šéf týmu Bonver Dakar Project nakonec vyprostil i Ardavičuse. Obě posádky tím ztratily přes dvě hodiny. Ardavičus poté měl defekt a pneumatika se mu odseparovala takovým způsobem, že poškodila zadní část jeho závodního speciálu Tatra. Ardavičusovi i Vrátnému se však podařilo dokončit nejdelší rychlostní zkoušku na Silk Way Rally, do cíle dnešní etapě dojel Vrátný jako patnáctý a Ardavičus šestnáctý, když šéf týmu Bonver Dakar Project na posledním úseku táhl osobní automobil týmu Astana, kterému došla nafta. Dneska se toho stalo opravdu hodně, ale důležité je, že se kluci nevzdali a pokračují dál. Jak říká Tomáš, držte nám palce, tentokrát to opravdu budeme potřebovat!
Nějaký to video
https://www.youtube.com/watch?v=CwlP0Aa482I
https://www.youtube.com/watch?v=hzusOzj_Tgk
Bohužel mě ta swr nějak moc nebaví protože mi tam něco chybí ... A tím něco je Lopík s tatrou (nebo s čímkoliv jiným)... swr a Lopík patří k sobě jako Kolomajz a tatra a to víc mě to štve že tam Aleš není
Už aby se jelo ve španělsku kde bude více jezdců od nás
https://www.youtube.com/watch?v=CwlP0Aa482I
https://www.youtube.com/watch?v=hzusOzj_Tgk
Bohužel mě ta swr nějak moc nebaví protože mi tam něco chybí ... A tím něco je Lopík s tatrou (nebo s čímkoliv jiným)... swr a Lopík patří k sobě jako Kolomajz a tatra a to víc mě to štve že tam Aleš není
Už aby se jelo ve španělsku kde bude více jezdců od nás
Van den Brink ke včerejší etapě:
Předjeli jsme asi třicet aut, pořád jsme jeli v prachu, ale vyhráli jsme! Problémy s chlazením přišly znovu v závěru etapy.
Dnes nám má přijít do bivaku 15 nových ventilátorů. Už jsme vyměnili 7 z devíti. Budeme doufat, že nám vydrží.
... nějak víc jsem z toho překladače nepochopil. Každopádně mají dobrou "ventilátorovou" krizi
Předjeli jsme asi třicet aut, pořád jsme jeli v prachu, ale vyhráli jsme! Problémy s chlazením přišly znovu v závěru etapy.
Dnes nám má přijít do bivaku 15 nových ventilátorů. Už jsme vyměnili 7 z devíti. Budeme doufat, že nám vydrží.
... nějak víc jsem z toho překladače nepochopil. Každopádně mají dobrou "ventilátorovou" krizi
Tak ono tam chybí víc lidí... Je to jak národní přebory SSSR a států varšavské smlouvy s exkluzivními hosty z Nizozemí.
Bonveráci, tam je to škoda. Je otázka kde je problém. Přijde mi že spojení Artur a Tatra asi prostě fungovat nebude. Tomáš Vrátný jede pěkně i kluci, co ho viděli v Polsku naživo řikali, že jede dobře. Koneckonců Artura pravidelně poráží pokud zrovna někoho někde netahá... Další věc, co mi přijde, že ty Jamaly prostě na špičku technicky nemají. Neustále něco ladí testují, ale tak nějak pořád dokola - jeden vyřešený problém vygeneruje jiný. Alespoň tak mi to přijde.
Bonveráci, tam je to škoda. Je otázka kde je problém. Přijde mi že spojení Artur a Tatra asi prostě fungovat nebude. Tomáš Vrátný jede pěkně i kluci, co ho viděli v Polsku naživo řikali, že jede dobře. Koneckonců Artura pravidelně poráží pokud zrovna někoho někde netahá... Další věc, co mi přijde, že ty Jamaly prostě na špičku technicky nemají. Neustále něco ladí testují, ale tak nějak pořád dokola - jeden vyřešený problém vygeneruje jiný. Alespoň tak mi to přijde.
Filip Nikl
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti