Stránka 4 z 4

Napsal: úte bře 20, 2012 8:18 am
od tomsca
Je pravda ze srovnani volvo 500 a scanie 500 je tak trochu orisek volvo je sestivalec a spotreba podstatne mensi nez oproti V8 v tom asi volvo kraluje tim ze ma sestivalec i v modelu FH16. Ale jinak moc chvalne o te R500 moc nemluvi skrz spolehlivost atd....pry dost setrivy a spolehlivy motor je R560 ten se pry poved a ta R620 jak jsem psal mel jsem moznost 8 hodin ji ridit je to pecka celkovou jsem mel 48t jede to, kopec pro nej neni problem ale dost žere jezdil jsem s ni kolem 50l ale je pravda ze vse bylo po okreskach a dost kopcovity teren a auto melo malo najeto.
Ale myslim si ze tady se nedozvis neco rozumnyho presne jak pise Luka.
A hlavne porizovaci cena R500 a R620 si myslim ze je uplne nekde jinde a ta spotreba a kor kdyz hraje hlavni roli v nakladech ono jezdit s lehkymi naklady okolo 33l misto 26-28l s sestivalcem si myslim ze je markantní rozdil...

Napsal: úte bře 20, 2012 9:11 am
od TP
To je právě to že na ježdění po dálnicích jako Franci,Anglii,Svédsko atd.ti stačí 420 6V.V8 potřebuješ na vnitro,do sklopky,walkingfloora na kladak nebo nadměr.Pak je spotřeba V8 stejná jako V6 a ta osmička jede.Věc jiná je že když někdo jezdí ven má svoje auto a tu V8 chce protože je s tím svezení,podle mého názoru bude spotřeba stejná s V6 na dálkové trase jen když to bude jezdit hodně naložené.Já mam V8 zapřaženou ve walkingflooru a v druhém walkingflooru mám zapřaženou V6,na vnitrostátní přepravě je spotřeba těchto aut naprosto identická akorát V8 je všude o něco dřív.Na trase Praha-Kutná Hora-Jihlava se dá díky V8 ušetřit cca 10-15minut při stejné spotřebě nafty.Jo jinak V8 zapřažená v plachtě Praha-Ostrava a zpět přes Mohelničák tam 25tun zpět 5tun,jede za 30 litrů na 1OOkm

Napsal: úte bře 20, 2012 10:09 am
od Andrejcentrum.sk
No, keby ja riešim takúto otázku, tak si urobím podľa seba a nepýtam sa pol republiky čo kúpiť. Veď ked jazdíš, musíš predsa aspoň trochu poznať jazdné vlastnosti súčasného vozu a teda viem, či chcem, alebo nechcem dalších 120 koní naviac...

Napsal: úte bře 20, 2012 2:33 pm
od Lungo
Já nevím proč každému vadí že se tady někdo zeptal na zkušenosti. Je to jeden ze způsobů jak sehnat postřehy tady od profíků co stěma autama jezdí. Mne by taky třeba zajmalo jestli tady má někdo novou R500, jaké sní má zatím zkušenosti závady atd atd. Od toho snad to forum je ne?

TP: Máš uplnou pravdu. Mohu srovnavát novou R420 kterou jsem měl půl roku a R500 V8 kterou mám ted 3 měsíce. Jezdím defakto stejné trasy i stejné náklady. Upozornuju že nejezdím na spotřebu. vše píšu zaokrouhleně, náklady do 10 tun je uspornější 420 cca o 2 litry, minulej tejden jsem jezdil náklady mezi 5 a 15 tunama CZ D F D CZ a V8 spotřeba 29,8 se 420 bych byl někde na 28 , Když jedu v plné tonáži tak je zase uspornější ta V8. Rozdíl v kopcích je hodně velkej at už v rychlosti řazení atd. Když to tak zprůměruju tak jsem šel nepatrně nahoru se spotřebou o proti 420. Nejvíc to poznám když jedu naloženej do plna na trase CB-Humpolec- Ostrava- Rozvadov po D1. V8 citelně lepší na spotřebě a jízda přes Vysočinu bez komentáře.

Tak že máš naprostou pravdu v tom že ta spotřeba vyjde skoro na stejně pokud se teda nemotáš po cechách po stezkách. To tam pak teče a v rychlosti to zas takovej rozdíl není. Ale na dálnicích i v kopcích to je jiný kafe. Tak že můj názor je takovej že pokud má někdo V8 jezdí převážně těžkej a hodně po dálnicích tak je lepší V8. Otázka je pak jestli silnější třeba 620 nebo jen 500. Ale víš sám že hodně je to v nohách. Kdybych jezdil na známku z Driver Supportu tak budu se spotřebou o litr níž. Zkoušel jsem to a akorát jsem se nervoval, hlídal kdy bude klesání abych dal nohu z plynu atd atd. ale znát to bylo.

A máš pravdu i v tom že když má někdo auto sám na sebe tak ho ten menší nárůst spotřeby nepoloží za to svezení. Je to něco za něco. Ale třeba R730 to si myslím že už je jen jako promo firmy. Ale beru že firma má víc aut a jedno si udělá jako vlajkovou lod.

TAK A TED VSICHNI DO MNE kamenujte zavrhujte atd.
:lol: :lol: :lol:

Lungo

Napsal: úte bře 20, 2012 7:22 pm
od martin440
je to pár let co sem s R 500 jezdil na zkoušku... po té jsem měl 470 6-tivál.. s 500 trasa kaznějov žatec naloženo 32,2 t, spotřeba 61,5-62 "při snažení se" lehký nohy cca 57-58 normální váhy do 40 celkový pruměr 34-36 (přes starej cínovec....) u 470 spotřeby skoro stejný o něco míň :wink:

Napsal: úte bře 20, 2012 8:25 pm
od TP
Jo jeto otom co se veze a kudy,zda dálnice kopečky,okrsky atd.Každé auto je určeno na jiné přepravy a ty hodně koňské tahače jsou tu od toho aby se s nima tahalo hodně naloženo.Na druhuou stranu mám na firmě desetimetrovej jednoosej návěs a ten váží prázdnej 4 tuny,no a toje pak po prázdnu krásné svezení s V8 jak s osobákem. :lol: V době když jsem měl Magnuma 440 a za ním plachtu,tak jsem Praha-Olomouc a zpět jezdil v létě za 29 a v zimě za 31.Když jsem to samé auto zapřáhl do Walkingfloora byla spotřeba 42.Jak říkám záleží co vezeš. 8)

Napsal: čtv bře 22, 2012 5:52 pm
od Lungo
A nebo je to taky o tom, že sice nevozíš zas tak těžké náklady, ale chceš si to jen užít a nebojíš si za to připlatit. To musí každej posoudit sám.

Napsal: čtv bře 22, 2012 11:26 pm
od JiRaY
A já tady pořád čekám na fotku tý babičky 113ky a ono níííc :D

Napsal: pát bře 23, 2012 9:54 pm
od drezy
jestli na to máte tak si kupte r620 nebo 730 ,držim palce..500 koní má dneska každej

Napsal: ned bře 25, 2012 4:28 pm
od -Ondra-
JiRaY: :wink:
Obrázek

-Ondra-

Napsal: ned bře 25, 2012 4:44 pm
od martin440
teda...taková holotina :D :D aspon do tý hry jsi mu mohl dopřát nějaký tunidlo .... :wink:

Napsal: ned bře 25, 2012 5:24 pm
od -Ondra-
Muze byt rad ze nema denni kabinu :lol: