Stránka 5 z 5
Napsal: pon říj 08, 2012 10:29 pm
od Francoa
Hele jezdí stejný trasy kolikrát jako já a ještě jeden kolega, ten má Stralise 450 koní a vozej stejnej náklad úplně. Zaprvý teda ta Scania nemá samozřejmě omezovač, ale je prostě rychlejší, v kopcích vždycky Ivecu ujíždí!
Několikrát sem se s majitelem už bavil má ještě jednoho veterána Skanču, ale nevim přesně jestli tenhle typ nebo jinej, ale jezdí s touhle, a tamta je myslim si mladší...
Napsal: úte pro 11, 2012 1:42 pm
od Samer
Kluci, kdyz jste se tu bavili o te LBT140 z Hungarocamionu, povezte mi:
Vite jake melo to auto zadni zaveseni naprav? Scania mela totiz v te dobe dva druhy peroveho zaveseni pro auta 6x4. To klasicke, ktere zname z dnesnich sklapecek, tedy centralni kyvne ulozeny balik per podel ramu spolecny pro obe napravy, ktere tehdy Scania nazyvala "off-highway" a pak druhy system, ktery mel na kaze strane ramu dva baliky per, tedy co naprava co svuj vlastni balik per. Predni a zadni balik pak byl kyvne spojen jakymsi vahadlem, takze se to cele mohlo navzajem ovlivnovat a jedna naprava o vedela co dela ta druha.
Mate nekdo obrazek, ktery by dokazoval jedno nebo druhe na tech autech z Hungarocamionu?
Napsal: ned pro 30, 2012 7:06 pm
od Samer
Dával jsem to do sekce Volvo, ale zájemci by se mohli najít i tady. Tudíž zde je odkaz na můj článek o tuplákových zvedačkách nejen na Volvech...:
http://www.liaznavzdy.cz/nedtrans/volvo_a_ride.php
Napsal: úte kvě 06, 2014 12:30 pm
od Matúš Sabo
Napsal: sob črc 04, 2015 7:02 pm
od Pawel
Napsal: čtv pro 15, 2016 12:16 pm
od Michael Hille
Pawel: kde je to foceno????
Dotaz pro liberecký a středočechy:jezdí ještě stará 141čka z Liberce od p.Halušky??????