Stránka 38 z 41

Napsal: sob zář 13, 2014 3:37 pm
od Matúš Sabo
ta diskusia pod tym článkom je super :shock: :savle: , samý K*k*t tam piše čo k tomu dodať.

Napsal: sob zář 13, 2014 6:12 pm
od Aleš 400
Nerozčiluj se, v mnoha diskusích se dnes objevuje mnoho protiruských pomatenců, kteří o problému nic neví, ale vidí příležitost poplivat Ruskou Federaci. Ty auta si nemůžou dovolit být nekvalitní, protože u nich doma v těžkých klimatických i terénních podmínkách, kde jsou navíc ohromné vzálenosti mezi obydlenými oblastmi by si neškrtly. Můj strýc měl VAZ 2101 z r. 1977 a ten mu bez větších problémů sloužil 30 let (pouze se s přibývajícícmi léty trochu objevila koroze). Takže i KAMAZ si u nás svého zákazníka najde. :)

Napsal: úte zář 16, 2014 9:34 pm
od Ivan Hofman
Tak co ? Byl někdo z vás na Kamaz dnech se podívat? Zdělte dojmy či foto.

Napsal: úte zář 16, 2014 9:42 pm
od cuisine

Napsal: úte zář 16, 2014 10:32 pm
od Dominic
Kamaza som mal s Polska a teda žiadna sláva radšej tatru alebo nejakého mana mercedesa alebo iveco.Treba postaviť na nohy tatru a nie dovážať zahraničné vozy.

nekecej!

Napsal: stř zář 17, 2014 12:36 am
od zaverecny
Nekecej! Já myslel že mám vlčí mlhu! Sám velký guru CUISINE se vrátil!!! Vítej zpátky, tvoje příspěvky a názory jsem vždycky moc rád četl! Jeden z opravdu chytrejch kluků!

Napsal: stř zář 17, 2014 12:06 pm
od Jirka Novák
Jak je to s euro normou, maj to registrovnaný již na 5 ku :?: Prodej této značky bych bral spíše jako vedlejšák k hlavní činnosti protože netuším zda to osloví nějaké firmy. Leda že by cena byla velice atraktivní.

Napsal: stř zář 17, 2014 6:47 pm
od cuisine
zaverecny: :oops: díky, ale gurem bych se nenazýval, to bych mohl brzo mít nos nahoru a brzo by mi do něj napršelo ... s vrácením to nevím, už nemám tolik času a energie posedávat po večerech u netu a projíždět fora ... a navíc jsem trochu od náklaďáků teď přesedlal a bavím se blbostma jako jsou sanitky nebo autobusy, takže pak se snažím utéct k nějakému pěknému teréňáčku než k náklaďákům ...

Euro normu mají pořešenou stejně jako Phoenix, kde taky ještě není Euro 6 - je možnost uvést určitý počet aut předchozí emisní normy, i když už platí nová ... ale pokud vím, tak euro 6 je v stavu schvalovacího kolečka

Napsal: stř zář 17, 2014 8:14 pm
od Ivan Hofman
A jakej máš názor na zpracování , kabinu a td. ? Trochu se rozpovídej , mě to nejak uteklo.

Kamaz 5490

Napsal: ned zář 21, 2014 10:05 pm
od xkubisekx
No a jak to, že na předváděčce chyběl ten jejich nový tahač??
Psali mi, že si homologaci vyřídí, tak jsem zvědavý kdy. Na ruských stránkách se cena pohybovala +-1,6mil, takže moc zajímavá není.
Čekal jsem cenu cca 1-1,2mil, za ty prachy bych do toho šel. Prý to má díly jako Actros, tak proč do toho nejít. Jak to bude mít homologaci, tak po nich půjdu jak po uzeném, naše západní automobilky chcou za tahače fůru peněz a kvalita je čím dál horší.
Tak třeba rus s autem udělaným bez zbytečné elektroniky bude lepší, aspoň já v to doufám.

Napsal: čtv zář 25, 2014 4:55 pm
od cuisine
Ivan Hofman: jak jsem psal. Bohužel byla k dispozici jen šáska (byť se připravují předváděčky s nástavbami), tak jízdní vlastnosti moc posuzovat nemůžu. Co se týče zpracování - uvnitř to není jako v pokojíčku nových Actrosů nebo podobných modelů a dlouhé trasy s tím by asi nebyly to pravé. Spíš bych to viděl na regionální dopravu nebo hlavně někam do terénu pod bagr nebo k zemědělské produkci či třeba různé terééní speciální aplikace, kde je jedno, že to bude otlučený nebo zadělaný. Subjektivně mi to připomínalo "lepší" MAZy z doby kdy tu ještě byly v nabídce čili cca tak 2011(???)
xkubisekx: byla předváděna pouze modelová řada, na kterou má KAMAZ evropské schválení. Nový model tahače jej pokud je mi známo ještě nemá. Bohužel pro splněný všech evropských požadavků se již velké míře elektroniky nevyhne ani Kamaz. A od toho, nutnosti použít drahý motor "s emisema" (místo klasických jejich JAMZů) se cena zvyšuje + k tomu cla, DPH a cena je tam kde je ...

Napsal: čtv zář 25, 2014 6:40 pm
od Dominic
Tak oni tam dávaju motory od mercedesu aj mi bolo divné že by rusi dokázali vyrobiť normálne auto,neviem odkial ludia nabrali domienku že ruské auta su nezničitelné a dobré.

Napsal: úte zář 30, 2014 11:31 am
od Samer
To, že ruská nákladní auta jsou nezničitelná a dobrá pochází zejména ze zkušeností s KRAZy a URALy. Rozhodně ne s KAMAZy.

Napsal: čtv říj 02, 2014 11:53 pm
od Tatrol
No ono to asi teď bude jedno, i kdyby měl Kamaz Euro třeba 14, tak ve vztahu k sankcím nemá šanci.
(Jsem zvědavej na reakce Mercedesu,jakožto investora v Kamazu)

Napsal: úte říj 14, 2014 1:44 pm
od Matúš Sabo
s FB
Obrázek