Stránka 19 z 32

Napsal: pon zář 26, 2016 9:35 pm
od PtrialM
A navíc on se mu tam pod tu krátkou kabinu ani jinej motor nevešel.
A to řízení krz rám se pak objevilo na Dakarkach?

Napsal: pon zář 26, 2016 10:05 pm
od filip 90
Jo jo Fanda Slunéčko to byla extratřída.

Jo ta V8 nebyla nic moc. Vůbec neměla spodek. Výkon v otáčkách sice ano, ale záběr od volnoběhu nahoru když ještě nefoukalo turbo na nule. V12 je v tomhle jiná liga. 19 litrů dělá svoje.

Že má ta 8x8 pokrácenej rozvor... Se mi to zdálo nějaký kratší ale nechtěl jsem to psát. Ono fotky můžou zkreslovat.

Napsal: úte zář 27, 2016 12:55 pm
od Mikki
Videl to auto niekto v pohybe? Žeby konečne niekto vyšiel kopec v Mohelniciach?

Napsal: úte zář 27, 2016 6:38 pm
od PtrialM
Je to pokrácený,Ineman když poprvé vyjel s 15 8x8 tak v sekcích jezdil úplně jiné
o trošku větší poloměry než 13. Tento stroj je na tom jak S4. Mohelnici nevím,tam si to
zatím v kopci rozdávají Krahulec a Rasto Ševcech,ten tam ale v tom kopci do motoru
fouká čistý kyslík.

Napsal: úte zář 27, 2016 6:57 pm
od PtrialM
Pár fotek pro srovnání:
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: úte zář 27, 2016 9:11 pm
od filip 90
To to tam fouká z bomby jo? No nepřijde mi, že by to Ševcechovi nějak extra tahalo. Nejlepší motory maji Fric a Krahulec výkon přes 400 koní. Ševcech mi přijde tak nějak na stejný úrovni.
S Holsetama to je trošku někde jinde. https://www.youtube.com/watch?v=XkbfkYSUeMo Tady je vidět jak to zabralo. Ten tam těch koní má hodně. Tak by se mohl vyhrabat vejš. :wink:

Napsal: úte zář 27, 2016 9:24 pm
od Vojta246
No koní má dost, u téhle sekce jsem byl a taky jsem se divil jak to táhne pěkně. Spíš jak vyhrabat tak by mohl mít lepší rozjezd na vyšší kvalt který by vydržel dýl držet. Míra Fric i Krahulec budou mít okolo 400 koní protože maj jen poladěný čerpadlo. Nikdo nemá mezichladič takže to bude zhruba stejně jak V12 dakarky. Ono to spíš dělá hodně klam oproti Jardovi Klinkáčkovi který má sériovej motor.

Napsal: úte zář 27, 2016 9:56 pm
od PtrialM
Rosta tam má přikurtovanou flašku a dle pokecu s nim to používá jen do toho krpálu v Mohelnici,škoda
že nedávaj i další TT. Jarda tam má sérii a po lonském problému s čerpadlem,sehnal motor co běhal v
lokomotivě a zatim jen přendal čerpadlo a jak říká hrajeto.On ten motor má jinačí prsa. FM i Krahulec taky souhlas s motorem.
Ale ani Poláci nijak nezaostávaj.

Napsal: stř zář 28, 2016 5:56 pm
od Mikki
Rozprával som sa s Vladom - Rasťovým navigátorom, ktorý tiež tvrdí, že používa čistý kyslík, ale rozdiel oproti sérii nevidím.
Neviete niekto kde skončila Adamova 815 6x6?

Napsal: stř zář 28, 2016 7:03 pm
od PtrialM
Je na prodej a možná je už prodaná.

Napsal: stř zář 28, 2016 7:05 pm
od PtrialM
Mikki pozdravuj Vlada i ostatní v teamu a doufám,že v na TT Mohelnice 17 se zas sejdem na repáku.

Napsal: stř zář 28, 2016 8:42 pm
od filip 90
No já po pravdě řečeno v tom "vstřikování" kyslíku zrovna u dieselu moc přínos nevidím. Podle toho co o tom vím se tak maximálně zvedne teplota hoření, čímž se vlastně zvýší účinnost motoru. Ale výkon to moc nepřidá.

Pro odvedenou práci (potažmo výkon) dieselu je daleko důležitější počáteční tlak před kompresí. Čili turbo. Zrovna u 815 V12 to funguje výborně. Naprosto "stupidní" instalace pořádnýho turba (namísto "přifukovačů" K36) s tím dělá zázraky.

Napsal: čtv říj 06, 2016 2:46 pm
od filip 90
Video s Tatrou HT Group. Na osmikolu to má slušnou dynamiku. Měli by s tím zkusit Extrem Breslau. Třeba na tohohle to je jak dělaný. :wink:

https://www.youtube.com/watch?v=aywSWpBgCS8

Obrázek

Re: Jaký auto na tento sport

Napsal: úte bře 06, 2018 10:06 pm
od peter gasparovic
Chlapci,mam dotaz, kukam na v3s ale ako v3s to ani nejazdi ani nevrci. Motor mercedes,deutz???, napravy???, tie mechy su na to aby sa to tak nenaklanalo??? Viete o tom niekt nieco viac??

https://m.youtube.com/watch?v=nAPeAPmJBWQ

Re: Jaký auto na tento sport

Napsal: stř bře 07, 2018 7:15 pm
od filip 90
No Nápravy jsou normální V3S - kový. V podstatě tam má akorát ty měchy a jinej motor, což teda podle výkonu asi nebyla moc dobrá volba. Chodí to stejně "blbě" jak originál. V3S s tubem tahá líp. Značka je otázka... Co třeba IFA, to taky neni nic moc. :lol:
Funkce měchů je záhadná, zvlášť když je každej jinej. Že by nějaká úprava výkyvu náprav? Třeba když si sedne na břicho, tak nafoukne prostřední nápravu a jakoby se zvedne...? :think: