Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Frenky
-
- Příspěvky: 70
- Registrován: pon led 23, 2012 8:16 pm
- Bydliště: Slaný
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 70
- Registrován: pon led 23, 2012 8:16 pm
- Bydliště: Slaný
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 70
- Registrován: pon led 23, 2012 8:16 pm
- Bydliště: Slaný
- Kontaktovat uživatele:
Tak problem se zrychlovánim zrejme vyresen na jednom aute odpojenim baterek na cca 1den
Na druhem aute opravou ABS predních kotoucu. To ale nezrychlovalo pouze vyletlo do otacek pri seslapnuti spojky a slo spatne na volnobeh.
Sice nevim co ma ABS za spojitost s behem motoru ale opraveno a vse jezdi tak jak ma.
Na druhem aute opravou ABS predních kotoucu. To ale nezrychlovalo pouze vyletlo do otacek pri seslapnuti spojky a slo spatne na volnobeh.
Sice nevim co ma ABS za spojitost s behem motoru ale opraveno a vse jezdi tak jak ma.
přidává plyn
nám to dělá taky na LF 45, když se dá neutrál tak otáčky vyletí do červeného....ABS nám problikává delší dobu. zkusíme nejřív odpojit na chvíli ty baterky a ksyž to nepomůže tak opravit ABS.
Pardon že se vám do toho seru pánové,ale zažil jsem stejný případ s osobákem a tam to dělal vadný potenciometr plynu,závadu nehlásil,ale po výměně dobrý
A rozhodně bych zkontroloval ukostření - polu na karoserii a na motor,proměřil odpor kostry motoru a rámu proti baterii,přechodový odpor na kostře umí pěkně pobláznit řídící jednotku a ta se pak chová podobně
A rozhodně bych zkontroloval ukostření - polu na karoserii a na motor,proměřil odpor kostry motoru a rámu proti baterii,přechodový odpor na kostře umí pěkně pobláznit řídící jednotku a ta se pak chová podobně
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
-
- Příspěvky: 70
- Registrován: pon led 23, 2012 8:16 pm
- Bydliště: Slaný
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim. Problem s auty uz je vyresen.
Na vsech autech to delalo ABS. Jde o zpusob komunikace mezi ABS jednotkou a RJ,motoru + tachografem. porovnava otacky kol na napravach otacky motoru a otacky prevodovky. Problem je v tom ze pokud sviti ABS a je tam jedna nebo 10 zavad neni problem auto jezdi nic se nedeje. pokud se zavada porad opakuje ABS sice sviti porad takze nic nepoznate ale chyby porad narustaji. Jednotka se (zblazni) a zacne posilat povel pridani plynu nevim proc to tak je ale je. Dulezite je opravit ABS (kotouce, cidla) a hlavne vymazat vsechny zavady!!!!!!!! to je dulezite proto mi jedno auto porad pridavalo ale ABS nesvitilo, protoze problem byl ze bylo v pocitaci stovka zavad prezuseni ABS po vymazani uplne bez problemu. Doufam ze to nekomu pomuze ja se stim natrapil dost.
Na vsech autech to delalo ABS. Jde o zpusob komunikace mezi ABS jednotkou a RJ,motoru + tachografem. porovnava otacky kol na napravach otacky motoru a otacky prevodovky. Problem je v tom ze pokud sviti ABS a je tam jedna nebo 10 zavad neni problem auto jezdi nic se nedeje. pokud se zavada porad opakuje ABS sice sviti porad takze nic nepoznate ale chyby porad narustaji. Jednotka se (zblazni) a zacne posilat povel pridani plynu nevim proc to tak je ale je. Dulezite je opravit ABS (kotouce, cidla) a hlavne vymazat vsechny zavady!!!!!!!! to je dulezite proto mi jedno auto porad pridavalo ale ABS nesvitilo, protoze problem byl ze bylo v pocitaci stovka zavad prezuseni ABS po vymazani uplne bez problemu. Doufam ze to nekomu pomuze ja se stim natrapil dost.
jen se kratce pripojim - k tomu odpojeni baterek... tam je docela dulezite aby pri samotnem odpojeni do slo nasledne ke spojeni obou polu, cimz nastane naproste vybití celého auta a hlavne jednotek. na jak dlouhou dobu je to pak odpojeno zpravidla nehraje roli. to jen za sebe a sve zkusenosti z motorek. ridici jednotky jsou proste past. uz jsem resil i to, ze cdi fungovalo do cca 30st °C, ale bylo u výfuku, tzn. na podzim a na jare v poho, v lete pruser. po kompletni kontrole motoru, diagnostika, ultrazvuk a ja nevim co jsme to po pul roce cca opravili. nebudu lhat, byli jsme autorizovany servis:)
TGX 18.500 EF3
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Daf LF dá si sám plný plyn a jede.
Dnes nova Scania . Prichádzam do križovatky, motorovka , pribrzdim pedálom ,auto sa akoby nadýchne , otáčky letia na 2000 a byt stojim na brzde, auto nereaguje a tlači má cez križovatku. Našťastie nič nešlo, prelitnul som to na červenú, zaprety o volant a noha na brzde. Za križovatkou vyskočí chyba pretazenej spojky, auto sa zakucka a zdochne. Dym a smrad zo spojky, po opetovnam naštartovaní je všetko ok. Už ste to niekto zažil? Na servise nič nezistili ABS nesvieti, občas vyskočí zavádza ABS návesu pri nízkych rýchlostiach .
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: Daf LF dá si sám plný plyn a jede.
myslim ze jakub tu psal ze to takhle dostrkalo si křižovatky nové FH.....
Re: Daf LF dá si sám plný plyn a jede.
Ahoj,
mě to dělal můj DAF taky. S nejvyšší pravděpodobností je to způsobené nefunkčností ABS. Zní to divně, ale je to tak. Nejběžnější asi bude vyrezlé snímací kroužky na brzdových kotoučích. Pak vepředu je ještě nějaký ABS modul, ten muže také hlásit chybu.
mě to dělal můj DAF taky. S nejvyšší pravděpodobností je to způsobené nefunkčností ABS. Zní to divně, ale je to tak. Nejběžnější asi bude vyrezlé snímací kroužky na brzdových kotoučích. Pak vepředu je ještě nějaký ABS modul, ten muže také hlásit chybu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů