Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-
CS Cargo má problém zaplatit půl roku po odjetí přepravy, co je to za firmu? Takovou bych určitě nedával za příklad. Dobrá firma platí závazky včas.
ICOM asi taky není vzor
http://jihlava.idnes.cz/podnikatel-omil ... zpravy_dmk
ICOM asi taky není vzor
http://jihlava.idnes.cz/podnikatel-omil ... zpravy_dmk
Pani, ja musim s TeSim jedine suhlasit kedze vidim do toho a viem ako to chodi. Smidberak kupou PANAVu lepsie ani nemohol spravit. Pozrite si co robia velke firmy vo svete, presne to iste.
Ak by ste sa zobrali a zalozili zdruzenie, v ktorom zhrniete 60 ludi, tak hned sa dostanete na 100 aut. Potom sa mozete postavit pred predajcu PHM a ist s nim zjednavat ceny, to iste plati pri vsetkych nakladoch - okrem dani a myta. Dane si odpisete, tak neviem co riesite s danami. Osobne pochybujem, ze velke spolocnosti tu jazdia pod naklady. Ich naklady su dostatocne optimalizovane na to, aby vedeli za taku cenu jazdit. A prave dnes je boj o co najnizsi naklad, pokial tu bude kseft za 1000€ a ja budem mat naklady 300€ a konkurencia 200€, tak je to jedno. Pokial ale bude rovnaky kseftik za 250€, tak sa mi to neoplati ale konkurencia zarobi stale 50€. Naklady su boj a kto vyhra, tak tu bude panom. Momentalne to vyhrava CEE a nemam pocit ze by neplatili alebo nebolo za co natankovat . Dnes tu vladne volna ruka trhu a nevidim dovod preco ju obmedzovat. Sikovnym svet praje.
Pokial tu budete lamentovat nad nakladmi ako jednotlivci, nikdy nedokazete konkurovat ICOM-u, CEE, ... a to nehovorim o mega spolocnostiach ako Litwinski, Drziga, Lozinski ktory uz teraz nakladaju namiesto vas. Zamyslite sa a optimalizujte naklady. Skusal si TP prepocitat, ze ak preda svoju Scaniu (ktora mu jazdi asi iba aby zarobila na opravy) tak za kolko sa mu vrati investicia do novsieho auta?
PS: Zaujimal sa niekto o SmartWheels od CEE?
A teraz do mna
Ak by ste sa zobrali a zalozili zdruzenie, v ktorom zhrniete 60 ludi, tak hned sa dostanete na 100 aut. Potom sa mozete postavit pred predajcu PHM a ist s nim zjednavat ceny, to iste plati pri vsetkych nakladoch - okrem dani a myta. Dane si odpisete, tak neviem co riesite s danami. Osobne pochybujem, ze velke spolocnosti tu jazdia pod naklady. Ich naklady su dostatocne optimalizovane na to, aby vedeli za taku cenu jazdit. A prave dnes je boj o co najnizsi naklad, pokial tu bude kseft za 1000€ a ja budem mat naklady 300€ a konkurencia 200€, tak je to jedno. Pokial ale bude rovnaky kseftik za 250€, tak sa mi to neoplati ale konkurencia zarobi stale 50€. Naklady su boj a kto vyhra, tak tu bude panom. Momentalne to vyhrava CEE a nemam pocit ze by neplatili alebo nebolo za co natankovat . Dnes tu vladne volna ruka trhu a nevidim dovod preco ju obmedzovat. Sikovnym svet praje.
Pokial tu budete lamentovat nad nakladmi ako jednotlivci, nikdy nedokazete konkurovat ICOM-u, CEE, ... a to nehovorim o mega spolocnostiach ako Litwinski, Drziga, Lozinski ktory uz teraz nakladaju namiesto vas. Zamyslite sa a optimalizujte naklady. Skusal si TP prepocitat, ze ak preda svoju Scaniu (ktora mu jazdi asi iba aby zarobila na opravy) tak za kolko sa mu vrati investicia do novsieho auta?
PS: Zaujimal sa niekto o SmartWheels od CEE?
A teraz do mna
LukaSV věř že počitat dovedu,naklady na opravu Scanie jsou nízké cca do10000kč měsíčně,v průměru.Když si koupíš nové auto dáš to samé protože budeš tlačen na předražené servisní prohlídky,plus tam nacpeš dalších 35000 měsíčně za leasing.Ve finále za pět let zjistíš žes dal za tahač s leasingem ke dvoum mega a s brekem ho odvezeš za 400 tisíc na výkup.Moje uspora je celej leasing tj.cca 35000 měsíčně plus Skanču jsem koupil za 220tisíc a bo jeto tečko topline tak jí zato určitě zas prodám.
Krom toho TP jezdí štěpku,občas do lesa,skládky nakládky po uši v bahně a nájezd na vnitru cca 80000km ročně,nové auto je absolutní blbost.
Moje práce neni jako vaše,žadná špedice mě už neokráda a vratky za cenu že zaplatěj naftu a mýto jde z mého už dlouho naštěstí neschanim.
ještě k těm danim,když to máš s čeho odepsat tak jeto paráda,když ti však par firem nezaplatí a ty jdeš platit DPH protože máš častku napsanou na faktuře tak jeto běžná praxe v našem milovaném státě
Krom toho TP jezdí štěpku,občas do lesa,skládky nakládky po uši v bahně a nájezd na vnitru cca 80000km ročně,nové auto je absolutní blbost.
Moje práce neni jako vaše,žadná špedice mě už neokráda a vratky za cenu že zaplatěj naftu a mýto jde z mého už dlouho naštěstí neschanim.
ještě k těm danim,když to máš s čeho odepsat tak jeto paráda,když ti však par firem nezaplatí a ty jdeš platit DPH protože máš častku napsanou na faktuře tak jeto běžná praxe v našem milovaném státě
1. bych teda pokud to je takhle mizerně zaplacený vůbec nejel z Brna dolů, ale natáhnul bych to jižníma čechama na strážný a přes rosenheim na Brenner. Protože jenom z Wien - Willach (přes Hatě) stojí 145eur, kdežto Rosenheim - Brenner cca 80e ( teď si nejsem jistej)
2. Willach - torino cca 111 euro (počítám na sjezd Urbano), kdežto Brenner - torino 92 eur.
Kilometrově to vychází na stejno, akorát se trošku mrdáš po čechách, ale je to o cca 1900 levnější. Nemluvě o pokud zaměstnáváš tak dietách za min. půl dne a hnedle máš 100 euro ušetřenejch.
Ale záleží taky na tom jaký máš auto, já to počítám E5, kolik platíš a na kolik máš spočítáno, že tě stojí auto denně s řidičem. Pak taky jde o zpátečku. Muselo by to bejt hodně dobře zaplacenej import abych vzal z It celovůz (Ale to je zase tim, že itálii znám dobře a umim si od tama poskládat)
Takže si sedni a začni znova spočítat a uvidíš že se to za ty love ujet dá protože rázem jsi na 21 kč na km
2. Willach - torino cca 111 euro (počítám na sjezd Urbano), kdežto Brenner - torino 92 eur.
Kilometrově to vychází na stejno, akorát se trošku mrdáš po čechách, ale je to o cca 1900 levnější. Nemluvě o pokud zaměstnáváš tak dietách za min. půl dne a hnedle máš 100 euro ušetřenejch.
Ale záleží taky na tom jaký máš auto, já to počítám E5, kolik platíš a na kolik máš spočítáno, že tě stojí auto denně s řidičem. Pak taky jde o zpátečku. Muselo by to bejt hodně dobře zaplacenej import abych vzal z It celovůz (Ale to je zase tim, že itálii znám dobře a umim si od tama poskládat)
Takže si sedni a začni znova spočítat a uvidíš že se to za ty love ujet dá protože rázem jsi na 21 kč na km
-
- Příspěvky: 306
- Registrován: sob zář 09, 2006 10:36 pm
Mě jediné co strašně sere na dopravě že skoro každa firma nezaplati jak má, nejméně 3 telefony a najdou se firmy ze kterych sem to dostal az po 4 mesicich.Měsic po splatnosti naprosto normalni jev.Jinak prace celkem dost ale kvuli tem splatnostem se na to stejne jednou vyseru. A to si jezdim sam a mam auto za hotove, nechapu jak to delate vy co zamestnavate jeste sofera a platite lízačku.Z toho plyne ze vse z raalu brat je dost nahovno chce to alespon nejakou praci naprimo
to je praktika těch plesnivech grázlů který ke své činnosti nic nepotřebujou,žádný zkoušky,žádní platební záruky.nic. jen čekaji až jim pošlou prachy,a pak je pošlou tobě.nechápu to dodneška jak můžou tak drzý lidi bejt.
stěma splatnostma je to klasika,pokavad se neozveš,nezaplatěji,někomu se ozveš 1x někomu 10X někdo zaplatí i dřív než je splatnost -těch je málo ale to jsou správný partneři. a vždy hrubým jednání po nich vystartuju když řeknou,že jim to ještě nezaplatili,to sem úplně hotovej,to je vrchol drzosti.
ale tak jsou lidi co to podporujou
stěma splatnostma je to klasika,pokavad se neozveš,nezaplatěji,někomu se ozveš 1x někomu 10X někdo zaplatí i dřív než je splatnost -těch je málo ale to jsou správný partneři. a vždy hrubým jednání po nich vystartuju když řeknou,že jim to ještě nezaplatili,to sem úplně hotovej,to je vrchol drzosti.
ale tak jsou lidi co to podporujou
2x Nissan atleon 210
chce to mít co nejvíc napřímo, a raal jen třeba jen zpětky. Pokud ti spedice nezaplatí tak zkus to nahlásit do firmy pro kterou se to jelo, nebo tím spedici aspoň pohroz. Jsou firmy které jsou na svou pověst háklivé a tohle jim vadí že jsi nedostal zaplaceno od jejich smluvní spedice.
Jezdím vnitro, tahače, železo, těžší věci, firma ti dá napřímo třeba Přerov-Třebíč 5t dokládka 4200,- od spedice která to od nich bere dostaneš 3tis a to ještě brečí že na to víc nemá
Jezdím vnitro, tahače, železo, těžší věci, firma ti dá napřímo třeba Přerov-Třebíč 5t dokládka 4200,- od spedice která to od nich bere dostaneš 3tis a to ještě brečí že na to víc nemá
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů