Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: stř led 16, 2013 4:36 pm
- Bydliště: Vlastec
Řazení v Tatře
Zdravim Vas Páni TATRAŘI,
Potřeboval bych vedet jak se radi v tatre 815 Agro,mam nastoupit do Agra na Tatru a ja umim jen s tahacem,v Tatre jsem jeste nesedel
tak nejaky schema nebo cokoli co pomuže
Mnohokrat dekuji za rady Honza
Potřeboval bych vedet jak se radi v tatre 815 Agro,mam nastoupit do Agra na Tatru a ja umim jen s tahacem,v Tatre jsem jeste nesedel
tak nejaky schema nebo cokoli co pomuže
Mnohokrat dekuji za rady Honza
Začátečník
....Nepotřebuješ žádný schéma....Ty tam skáčou samy...Jedna báseň....Řídil jsi někdy tank???....Tož, tak se tam řadí...Dvakrát vymáčnout spojku,třikrát dát meziplyn,trefit se správně do otáček motoru,rychle vymáčnout spojku,rychle tam šoupnout rychlost,no a když budeš mít štěstí a dostaneš ji tam,tak jedeš...Jestli ne,tak ten kolotoč opakuješ znovu...A to vše v pouhých 10vteřinách,jinak máš opět smůlu...Ale jinak to nic není.....A s vlekem,je to ještě jednodušší....To musíš být o trošku rychlejší,jak 10 vteřin... A schéma řazení máš na hlavici šajtrpáky...Je to tam krásně nakreslený,vše pochopíš,jen ta hlavice nesmí být otočena obráceně...Abys neřadil,jako ve 148.... Jo a ještě tam máš půlky,ale s tím tě už nebudu strašit....
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: stř led 16, 2013 4:36 pm
- Bydliště: Vlastec
Pavel 815
Super diky moc,takhle nejak sem to chtel vedet
Diky
Diky
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: stř led 16, 2013 4:36 pm
- Bydliště: Vlastec
Pavel 815
Jeste se zeptam zda-li je potreba pulit kazdou rychlost,nebo jak se radi nejcasteji?
prázdnej se rozjedeš na velkou2 nebo malou3 a pokud to není do kopce,půlíš až 4.tzn. velká2-velká3-malá4-veká4-malá5-velká5. Naloženej se rozjedeš na malou2 pokud seš na rovině tak zrovna malá3 a pak už půlit,když je to do kopce tak půliš všechno...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Začátečník
....Řeknu ti to asi tak....Na všechno přijdeš sám a praxe...Ale ničeho se neboj,za chvíli to tam budeš skládat,jako nic....Je to všechno o praxi a ne tady řadit na monitoru...Sedneš,zařadíš a skládáš....Neboj,za chvilku na to příjdeš a budeš jezdit,jako rus...
podřazování
No já se učil podřazovat s meziplynem už v autoškole na VéeSce. Ale třeba nevím tuhle věc, já profík nejsem, a vy jo. Já nevím, kdy se u Tatry dává mezispojka, jestli už od jedničky, nebo až jako ty půlky až od čtyřky?
Co je mezispojka? To je dvojí vyšlápnutí? To závisí na převodovce. Jednak jedničku nepoužíváš (pokud nezapadneš nebo nepotřebuješ jet pomalu), no když máš bez synchronů tak tam je to o cviku a situaci.
Se synchronama zmačkneš spojku dáš kvalt a je to. Neřešíš. Pulku předvolíš, pustíš plyn, zmačkneš spojku a jedeš.
Se synchronama zmačkneš spojku dáš kvalt a je to. Neřešíš. Pulku předvolíš, pustíš plyn, zmačkneš spojku a jedeš.
Filip Nikl
Mezispojka není,je pouze meziplyn.jedničku pokud tam chceš narvat za plné rychlosti,tak s meziplynem i u osobáku,ale s ohledem na spojku doporučím dvojitý meziplyn.Používám to i u osobáku.Dávám ho vždy na jedničku,je to šetrné na spojku,jinak z meziplynem řadím skoro furt.Akorát u nákladáku musíš rozeznat Liaz ,Tatru a V3S,je v tom malinko rozdíl,každé je jinak zpřevodované.Ale příjdeš na to během několika minut.
lubo
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 22 hostů