Ahoj kolegové.
Poraďte, prosím, jak je to na soupravě do 7,5 t s 561, zkušenosti z kontrolama v EU, velikost pokut,( průjezd zákazem, porušení výkonu atd.). Velký dík předem.
Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine
Fiat Ducato osmipaleta do 3,5 t s osmipaletovym vlekem 2,7 t
Má- li problém řešení, není třeba si dělat starosti.
Nemá- li řešení, ani starosti nepomohou.
Nemá- li řešení, ani starosti nepomohou.
Ahoj,
vzhledem k tomu, že je tažné vozidlo kategorie N1 a celková hmotnost soupravy nad 3,5 tuny, tak je potřeba tachograf (předpokládám, že auto je rok výroby 2006 a novější, takže digitální + samozřejmě karta řidiče) => dodržování 561 nutností.
Na takovéhle soupravy je lepší starší auto (tachograf na kolečka), s tím se dají vytvořit různé věci.
Kontroly + pokuty netuším, zatím mě nikde nestavěli.
vzhledem k tomu, že je tažné vozidlo kategorie N1 a celková hmotnost soupravy nad 3,5 tuny, tak je potřeba tachograf (předpokládám, že auto je rok výroby 2006 a novější, takže digitální + samozřejmě karta řidiče) => dodržování 561 nutností.
Na takovéhle soupravy je lepší starší auto (tachograf na kolečka), s tím se dají vytvořit různé věci.
Kontroly + pokuty netuším, zatím mě nikde nestavěli.
1x Peugeot Boxer 3.0, 177 HP, r. v. 2015, 1x Iveco Daily 35S15, r. v. 2004, 2x Iveco Daily 35C13, r. v. 2002 + občas nějaký přívěs
Stěhování Pavelka
Stěhování Pavelka
Hmm.. a o to pravě jde.. mají se jezdit expresní přepravy.. kolečka z okna a pakl dovolených.. takže aetr v háji a otázky typu ,, proč začínáte výkon v Hamburku ,, na denním pořádku.. Pokuty firma platí a zatím jsem měl štěstí, ale pokud to bude opravdu moc přes čáru, tak se vrátím na kamion.. body jsou body všude..
Moc dík za odpověď..
Neoficiální cenník pokut hlavně v D a FR by někdo neměl?
Uvítám hlavně vaše vlastní zkušenosti...
Moc dík za odpověď..
Neoficiální cenník pokut hlavně v D a FR by někdo neměl?
Uvítám hlavně vaše vlastní zkušenosti...
Má- li problém řešení, není třeba si dělat starosti.
Nemá- li řešení, ani starosti nepomohou.
Nemá- li řešení, ani starosti nepomohou.
Hele to záleží na koho narazíš.Když bude chtít, tak si něco najde. Já v D platil 2x jednou to bylo za to, že jsem si blb doma zapomněl po dovolenej potvrzení a dostal jsem 170 € flastr, jelikož jsem měl u sebe asi 200 a potřeboval jsem je do CH na zaclení, tak mi řekli, že gut a napsali mi potvrzení, aby mě už nikdo nepokutoval. Za 2 měsíce jsem obdržel pozdrav z BAG Kiel a to už bylo za 380 €, tak jsem je musel cvaknout. Podruhý to bylo 180€ za odlepenej štítek na hasičáku, když jsem vezl ADR.
Jo taky mi u Garmische změřili 85 na bundesce ( v D se nad 7,5 t může jen 60 km/h) a chtěli 70 €, tak jsem si je připravil a pak přišel druhej a povídá jestli chvátám domu nebo kam. Povídám, že jo on na mě abych chvátal pomalu a peníze mi vrátil. Takže jak říkám, záleží na koho narazíš.
Jo taky mi u Garmische změřili 85 na bundesce ( v D se nad 7,5 t může jen 60 km/h) a chtěli 70 €, tak jsem si je připravil a pak přišel druhej a povídá jestli chvátám domu nebo kam. Povídám, že jo on na mě abych chvátal pomalu a peníze mi vrátil. Takže jak říkám, záleží na koho narazíš.
- crafter_van
- Příspěvky: 143
- Registrován: stř říj 20, 2010 4:10 pm
- Bydliště: Nachodsko
Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů