Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Acon
Příspěvky: 154
Registrován: pon lis 09, 2009 9:48 pm
Bydliště: Nitra SK

Příspěvek

4x šírka650 a 4x šírka 500 + disky 7500€ no myslím, ž edodávateľ si na to slušne prihodil. Neriešim to, zákazník to tak akceptuje...
Jazdím skratkou. Je to síce ďalej, zato horšou cestou
LandRover Discovery II
t-com 0910 600 710
pát úno 28, 2014 11:00 pm

Acon
Příspěvky: 154
Registrován: pon lis 09, 2009 9:48 pm
Bydliště: Nitra SK

Příspěvek

Tak nejaká doba ubehla a 1. kus 8x8 pre Agro je na svete. Ešte sa bude dolaďovať a tie ostatné už budú TOP.Ak to zákazník zaplatí. Tento chcel lacno a podla toho to aj dopadlo. Zatial Cisterna 22000l a Bergmann 45m3. Obutie ofiko séria 445 no v hangári je pripravené flotačné 500 dopredu a 650 dozadu čo si zákazník nahodí na vlastné riziko. Prvé porovnávačky s traktorom a Agroahačom tatra opadli velmi dobře.
Ešte zistiť jako sem vložiť foto z PC...
Jazdím skratkou. Je to síce ďalej, zato horšou cestou
LandRover Discovery II
t-com 0910 600 710
úte čer 24, 2014 10:54 am

Acon
Příspěvky: 154
Registrován: pon lis 09, 2009 9:48 pm
Bydliště: Nitra SK

Příspěvek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Jazdím skratkou. Je to síce ďalej, zato horšou cestou
LandRover Discovery II
t-com 0910 600 710
úte čer 24, 2014 10:56 am

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

To je ono? Dyk to měla být přestavba z VVN - ky původně ne? :think:
Filip Nikl
úte čer 24, 2014 11:19 am

ateliersk
Příspěvky: 329
Registrován: stř led 05, 2011 8:28 am
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek

filip 90 píše:To je ono? Dyk to měla být přestavba z VVN - ky původně ne?
o te VVN-ce Acon nikdy nepsal, naopak :
Acon píše:To auto (8x8) samozrejme ešte neexistuje takže nie je ani obuté. Budem objednávať nový podvozok a stavať nakomplet nové,.....
Pepa
úte čer 24, 2014 11:32 am

Acon
Příspěvky: 154
Registrován: pon lis 09, 2009 9:48 pm
Bydliště: Nitra SK

Příspěvek

Nie, takto to malo byť od začiatku. Len úplne na začiatku zákazník uvažoval o oboch nadstavbách od Flieglu. No nakoniec to vyhral Bergmann. Momentálne pracujeme na ďalších verziách. Zatial virtuálne

Obrázek Obrázek
Ťahač s tandemom už jazdí no chceme postaviť s tridemom do podmienok, kde to bude mať zmysel.
Obrázek
Jazdím skratkou. Je to síce ďalej, zato horšou cestou
LandRover Discovery II
t-com 0910 600 710
úte čer 24, 2014 11:44 am

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jo pardon... Se mi to nějak pomotalo. :lol: Rozhodně ale paráda. :thumbud:
Filip Nikl
úte čer 24, 2014 12:16 pm

Kamil_ND
Příspěvky: 26
Registrován: pon dub 21, 2014 1:38 pm
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek

to Acon:
Jak na tom mění ty nástavby? Jeřábem? Na fotce leží cisterna na zemi. To je dost nepraktické.
Jako pevný návěs by to mohlo být hodně zajímavé řešení.
čtv čer 26, 2014 3:08 pm

Acon
Příspěvky: 154
Registrován: pon lis 09, 2009 9:48 pm
Bydliště: Nitra SK

Příspěvek

to bolo na začiatku, keď sm eto ešte len dolaďovali. Mení sa to klasika hydraulicky. 4 piesty to zdvihnú, založia sa nohy...
Jazdím skratkou. Je to síce ďalej, zato horšou cestou
LandRover Discovery II
t-com 0910 600 710
čtv čer 26, 2014 4:22 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Phoenix 10x8 legislativně nic neřeší, pořád bude mít povolenou celkovou jen 32 tun jako klasická 8x8, jediným přínosem bude větší objem korby. Řešením by byl pevný návěs na Phoenixu 8x8, pak by byla povolená celková 42 tun (v ČR) nebo 40 tun (v SK).
Proč si zákazník místo sólo 8x8 s výměnnými nástavbami raději nekoupil Agrotraktor 6x6 nebo 4x4 s více návěsy nebo návěsem a výměnnými nástavbami, osobně si myslím, že ekonomika tahače s návěsem musí být o dost lepší než u sóla.
Tatra + MAN = Superstroj!
čtv čer 26, 2014 7:05 pm

Acon
Příspěvky: 154
Registrován: pon lis 09, 2009 9:48 pm
Bydliště: Nitra SK

Příspěvek

10x8 je riešené nadstavbársky a celková hmotnosť je 40t. Takže cca 5t užitočnej váhy k dobru.
Ťahač 4x4 do pola je až na pár výnimiek nepoužiteľný. Ak má ťahať tridem na 650kách flotačných pneu, to musí byť tak mesiac sucho a pole tvrdé na kameň. Už 6x6 + tandem (už známy agroťahač) naráža na limity a to je pomer hnaných ku nehnaným nápravám 3:2. Pomer 2:3 je dopředu odsúdený na neúspech. 10x8 má pomer 8:1 to je úplne o inom. No ak by to aj bolo iba 32t tak v polnohospodárstve je důležitý faktor utláčania půdy a viac náprav je prínos z tohoto hľadiska. No jako som povedal, 5. náprava jako nadstavba nás posúva na 40t. Také autá už na SK jazdia, len v stavebníctve

Vlastne je to tak jako si písal, až teraz mi to došlo, jako si to myslel. Takže ano na SK 40t no ak to bude nosič kontajnerov, tak 44
Jazdím skratkou. Je to síce ďalej, zato horšou cestou
LandRover Discovery II
t-com 0910 600 710
čtv čer 26, 2014 7:45 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ano na Slovensku jezdí desetikolky, ale všechno jsou to sólo osmikolky + pevný návěs (musí mít 2x SPZ, 2x TP, 2x pojistka ...), nejsou to sólo vozidla (které má jen jednu SPZ), tak jako ten Váš Agro Phoenix 8x8. S Agrotahačem jsem jezdil v Lesonicích, ptal jsem se řidiče, jestli už zapadl, říkal, že ještě ne, když prý bylo nejhůře úplně podhustil pneu a vyjel. Agrotahače Phoenix 4x4 začnou brzo jezdit někde na Pardubicku, uvidíme jaká bude odezva ...

44 t povolená celková nelze, nevyjde zatížení náprav (32 t auto, 10 t návěs = 42 t max.). A výjimka na kontejnery platí podle mě jen na min. 40 stopé námořní kontejnery (délka 12 metrů), takže pro pevný návěs stejně nepoužitelné.
Tatra + MAN = Superstroj!
čtv čer 26, 2014 7:52 pm

Acon
Příspěvky: 154
Registrován: pon lis 09, 2009 9:48 pm
Bydliště: Nitra SK

Příspěvek

veď tak som to myslel. 5. náprava riešená jako náves od VSmont ;-) Aj keď Tatra vie 10x10 no to nám žial nepomůže lebo legislativa je skrátka taká.
Jazdím skratkou. Je to síce ďalej, zato horšou cestou
LandRover Discovery II
t-com 0910 600 710
čtv čer 26, 2014 8:09 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak teď už tomu rozumím. Kdy vyjede ta "10x8"?

P.S.: U Tatry bych doporučil objednat verzi R44 (vzadu péra + měchy), verze R43 (vzadu jenom měchy) by extrémy (zvednutí nápravy pevného návěsu u naloženého auta) asi nepřežila.
Tatra + MAN = Superstroj!
čtv čer 26, 2014 8:48 pm

Acon
Příspěvky: 154
Registrován: pon lis 09, 2009 9:48 pm
Bydliště: Nitra SK

Příspěvek

44 tzv. ťažké kombinované pruženie má výrazný záklon kolies jako to poznáme zo starých modelov a má zmysel len na vysoké zaťaženia nad rámec predpisov (dumpre a pod) 43 nemá len mechy. Vzadu má vinuté pružiny integrované v mechoch tzv lahké kombinované pruženie. Mechy sú len pomocné na udržiavanie rovnakej výšky kvůli opotrebovaniu pneu. Predné nápravy su len mechy. Tatra ale nepoužíva konvenčné mechy ale vlnovce a tie sú podstatne odolnejšie, navyše konštrukčne je to riešené tak, že mech pracuje len v malom rozsahu čo mechu nedokáže ublížiť.
Jazdím skratkou. Je to síce ďalej, zato horšou cestou
LandRover Discovery II
t-com 0910 600 710
pát čer 27, 2014 7:42 am

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů