Stránka 5 z 9
Napsal: sob pro 27, 2014 11:14 pm
od Timy
Doufám, že pak proběhne to slibované kolečko po českých městech a že dojde i na Zlín - Praha je totiž docela z ruky, takže start se obešel bohužel beze mne.
Koupil jsem el. verzi MFD kvůli tomu rozhovoru a ty poslední dva odstavce jsou fakt hodně smutný čtení. Když už to tu bylo načnuté, tak mi to prostě nedalo... Ale někdy je fakt lepší žít ve sladké nevědomosti.
Napsal: ned pro 28, 2014 9:54 am
od Martin-Happy
taky jsem to koupil, ale moc vůbec nevim, co si o tom myslet. Je pravada, že mi vždy přišel Moskalovo odchod do týmu Alexe Hegmanna zvláštní. Ale důvod mít musel.
Napsal: ned pro 28, 2014 2:25 pm
od Perlini 105-F
Napsal: ned pro 28, 2014 6:43 pm
od blekota
pro ty, kdo nečetli ..
http://sport.idnes.cz/moskal-pour-liaz- ... rsport_ten
(ale už bych do toho nešťoural, nevidíme do toho a názor z druhé strany se také nedozvíme
)
Napsal: ned pro 28, 2014 9:06 pm
od spida
Napsal: ned pro 28, 2014 10:30 pm
od Mara75
Kde je zrovna LIAZka? Vozy na mapě zde:
https://www.jablonet.net/logbook?service=52272
A pro ty, kdo nemají FB:
"AKTUÁLNÍ zprávy od posádky: noc byla děsivá, 2x se řešila drobná závada na radiátoru LIAZky a problém nastal s totálně zamrzlými stěrači. Přes Německo byla ledovka a hustě chumelilo, takže tomu odpovídalo i tempo jízdy. Počasí se pak podepsalo na nefunkčnosti všech 3 navigací, které expedici naváděly různě do pole apod. Přesto se podařilo už ráno v 8 dojet do Paříže. Nyní jak jsme informovali v předchozí zprávě, všechny vozy pokračují v cestě na trajekt. Držte palce!" Držíme!
Napsal: pon pro 29, 2014 12:05 am
od Mirous
Moc hezká akce a krásná Liazka. Super je věnování In Memoriam na plachtě. p.Korecký byl dědeček mé přítelkyně a vzpomínky babičky na jeho období v LIAZu jsou opravdu působivé.
Napsal: pon pro 29, 2014 6:02 pm
od Aleš 400
Napsal: úte pro 30, 2014 12:48 am
od Perlini 105-F
Pekne, ale dokazal vstávání z mrtvých
Napsal: úte pro 30, 2014 4:44 pm
od jardakar
Historický okamžik - kola kamionu LIAZ č. 627 se po třiceti letech právě teď dotkla afrického kontinentu!
https://www.facebook.com/senodakaru?fref=nf
Napsal: pát led 02, 2015 4:50 pm
od rebel8
Napsal: pát led 02, 2015 7:32 pm
od H-car
Napsal: pát led 02, 2015 7:41 pm
od Olda
Koukám že furt jsou na líze ty hladký gumy.. to je zajímavý.
Napsal: pát led 02, 2015 7:52 pm
od Rummcajs
Už tenkrát obouvali Micheliny,podobný se používají na Dakaru do dneška.Proč je tam nedali?
Napsal: pát led 02, 2015 8:04 pm
od spida
Tak první důvod jsou asi peníze. jedna guma přijde na 20 000. a druhý důvod je že to není potřeba. Jak říká Karel Loprais."do písku je nejlepší silniční nebo hladký vzorek" Hrubý vzorek ti je v písku k ničemu