Pokec o AETRu, profesních průkazech, pravidlech, zákonech, apod.

Moderátoři: Olda, -Ondra-, martin_100, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Odpovědět
EL
Příspěvky: 513
Registrován: stř čer 21, 2006 9:36 am
Bydliště: Vysočina

Re: AETR

Příspěvek

To je asi misto stazky takova televize ne?Neco jako navigacka, tam nadatlujes, co prave delas, esli skladas, nebo jedes...
...rád se svezu s čímkoliv...
čtv bře 29, 2018 9:41 pm

David29
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 1821
Registrován: pon lis 09, 2009 8:29 pm
Bydliště: Praha 11

Re: AETR

Příspěvek

Hele nevím, já s pumpou zaplatpánbůh nejezdím. Obrazovku to snad ani nemá. To snad jen rozlišuje jízdu/stání, nic víc. Mám dojem, že se tam ani nic nezadává.
Až budu v práci, tak od pumpaře zjistím...
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
pon dub 02, 2018 9:39 am

sof
Příspěvky: 1947
Registrován: ned lis 27, 2011 4:29 pm
Bydliště: ..

Re: AETR

Příspěvek

V belgicku sa chystá ďaľší protest proti zmenám v doprave. Jedna s týchto zmien je aj úprava 561. Dva skrátené víkendy po sebe.

https://40ton.net/kierowcy-ciezarowek-b ... rzepisach/


To bude výrazný zásah do našeho voľného času. Ale, nám šoférom je to jedno, média to nezaujíma a dopravcom a politikom to vyhovuje.

To, že budú povolené dva skrátené víkendy po sebe je jasné. Predpokladám, že vymyslia ešte ďaľšie ojebávky ako z nás vymačkať ešte viac práce a pokút.
pon dub 23, 2018 11:20 pm

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 5150
Registrován: sob pro 11, 2010 5:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Re: AETR

Příspěvek

Proc v Belgii kdyz Strasburg je ve F na hranicih s D? :D Ae to je jedno,Belgie by jako prvni mlcet,jim to tam vyhovuje maximalne dopravci z balkanu co nejsou doma pul roku a tahaji belgicke navesy tam a zpet.Spal jsem u Liege,ve ctvrtek a dal jsem si tu praci prolest celou benzinku cca 40 mist a spocitat kolik belgickych ridicu chrape par netru od baraku :D .Vysledek?Ani jeden tahac s belgickou spz tam nespal,nula.Nemyslim tim belgicke navesy ty taha co druhy tatar.
Neřeším...
stř dub 25, 2018 8:23 pm

sof
Příspěvky: 1947
Registrován: ned lis 27, 2011 4:29 pm
Bydliště: ..

Re: AETR

Příspěvek

Prečo? Pretože som debil... veď cez Štrasburg a A35 jazdím dosť často.. Už sa my tá európa nejak pletie.. : )

Ale Belgicko neznášam, to kľudne môžem priznať.. nechcem tam jazdiť.
stř dub 25, 2018 8:44 pm

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 5150
Registrován: sob pro 11, 2010 5:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Re: AETR

Příspěvek

To si rekl ty,ja si nemyslim ze jsi debil.Belgie je brordel stat celkove.muj znamy bydli kousek od prechodu NL-B zvany Postel,jak tam stoji nedeli tak pro me zajede osobakem,tak mam moznost videt jak oni tam vegetuji...
Neřeším...
čtv dub 26, 2018 1:11 pm

raspi
Příspěvky: 35
Registrován: pát lis 24, 2017 2:45 pm

Re: AETR

Příspěvek

Potřebuji poradit, ja na VDO digi tachografu nastavit režim OUT s kartou v tachografu. Prostě který čudlík mám zmáčknout. Mám sice stažený nějaký návod, ale z něj moc chytrý nejsem.
pon kvě 07, 2018 10:26 am

David29
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 1821
Registrován: pon lis 09, 2009 8:29 pm
Bydliště: Praha 11

Re: AETR

Příspěvek

MILOŠ, EL: Tak zjištěno. Čerpadla na beton skutečně nemají klasický TG, ale jakousi černou skřínku, která zaznamenává pouze rychlost. Ta by PČR (nebo úřady) zajímala v případě DN.
Tachograf to nemá, poněvadž to není nákladní vozidlo, ale stavební stroj.

Takže to znamená, že můžeš jet 2h na stavbu, tam 12h čerpat beton a pak jet 2h domů. Mixy omezený jsou, protože TG maj - takže tam ten beton nebude mít pak kdo vozit :D
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
pon kvě 07, 2018 10:39 am

mikispider
Příspěvky: 36
Registrován: stř kvě 31, 2017 3:22 pm
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: AETR

Příspěvek

Raspi: das Nastaveni => Vozidlo a hned jako prvni mas OUT - zacatek
DAF XF 480 Euro 6 SSC
Pokud píšu bez diakritiky a s překlepy, tak se omlouvám, ale píšu z telefonu :dance:
úte kvě 08, 2018 12:09 pm

raspi
Příspěvky: 35
Registrován: pát lis 24, 2017 2:45 pm

Re: AETR

Příspěvek

Takže jestli to z toho manuálu dobře chápu, tak šipka dolů až se objeví "vyvolat hlavní menu?"=> potvrdit OK => šipka dolů až se objeví "zadání vozidlo" => potvrdit OK => šipka dolů až se objeví "OUT začátek" => potvrdit OK.

Edit:
http://www.fomento.gob.es/transportes/s ... _adsl.html

Sice to chce znát trochu španělsky. :lol:
úte kvě 08, 2018 6:04 pm

mikispider
Příspěvky: 36
Registrován: stř kvě 31, 2017 3:22 pm
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: AETR

Příspěvek

Jj tak to je - a kdyz chces out zrusit tak uplne stejny postup
DAF XF 480 Euro 6 SSC
Pokud píšu bez diakritiky a s překlepy, tak se omlouvám, ale píšu z telefonu :dance:
stř kvě 09, 2018 1:21 pm

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 5150
Registrován: sob pro 11, 2010 5:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Re: AETR

Příspěvek

Ted jsem dosel z knailpy v nasi dire,sedel tam nejaky trucker,co sem asi zabloudil omylem.To je jedno.Po patem pive mi zacal vysvetlovat se rano zacne v 6h,jede az na vykladku nejaka automobilka,v 21h,jebne tam OUT a uplne v pohode sklada do rana.Bere ho Bag,nasi,Itd PL a uplne vpohodeJa dopil sve seste pivo a sel radeji do riti nez toto poslouchat...
Neřeším...
sob kvě 12, 2018 10:47 pm

mikispider
Příspěvky: 36
Registrován: stř kvě 31, 2017 3:22 pm
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: AETR

Příspěvek

Kolegové mám takový záludný dotaz k pauzám bo z těch jsem ještě sám vedlesebe :-(
- minulý týden jsem vyjížděl ve středu v cca 8 hodin ráno předtím pauza od soboty cca 84 hodin
- Dojel jsem v sobotu a pauza do středy cca 84 hodin - podelane auto
- V středu jsem jel 10 h a pauza necelych 34 hodin zakaz francie
- Pátek jízda 9 h pauza 11 h
- Sobota jízda 10 h a teď delam pauzu v německu cca 35 hodin
A ted k mym dotazum:
- kterou z pauz muzu brat jako tyden odpocinek? Kteroukoli ktera se mi hodi? V pripade ze az tu posledni, abych mohl jet do patku tak potom dorovnat - to je mi jasne
- Muzi vzit jako zkracenou tech 34 hodin v francii, s tim ze ted v nemecku dorovnavam? Prece jenom kvuli poruse na autu jsem o tyden dyl pryc, tak ze bych se odstavil uz v ctvrtek 😀
- Muzu od pondelka (zitrka) zase v tydnu udelat 3x 15 vykon a 2x 10 h jizdy? Pripadne od kdy se mi to pocita - od te pauzy co jsem si rekl ze je tydenni, nebo ktera koliv pauza 24h+ to nuluje?

Predem diky za odpoved a pomoc pri tech poctech
DAF XF 480 Euro 6 SSC
Pokud píšu bez diakritiky a s překlepy, tak se omlouvám, ale píšu z telefonu :dance:
ned kvě 13, 2018 12:13 pm

sof
Příspěvky: 1947
Registrován: ned lis 27, 2011 4:29 pm
Bydliště: ..

Re: AETR

Příspěvek

Ja režim OUT nepoužívam, nejak to pri svojej práci nepotrebujem. Ale teraz sa my stalo, že som režim OUT použil.

Bol sviatok, nerobilo sa a ja som zostal čakať na colnici. Vyclili ma až na ďaľší deň a to už bol piatok a vo fabrike, kde som vykladal robili len prvú smenu. Poobede už nevykladali a keby som nestihol vykládku tak tam stojím až do pondelka.A to sa my nechcelo. Ponáhľal som sa na vykládku. Zvyčajne robím pred vykládkou 45 min pauzu, teraz som ju nespravil a do fabriky som prišiel vyjazdený po 4:26 jazdy. Na bráne som dal OUT a na vykládku som potom prešiel 4minúty v režime OUT. Vyložil som a hneď potom som musel uvoľniť miesto, lebo vykladal ďaľší kamión. Ďaľších 6 minút jazdy som sa presunul na parkovisko a tam som OUT zrušil a začal robiť 45 minút pauzu. Dorobil som pauzu a vrátil sa na základňu robiť 45 hodinový víkend.

Myslím si, že takto sa dá režim OUT použiť celkom bežne a že je to legálne.

Jedinú chybu som urobil, že som vykladal na postieľke. To nebolo úmyselne, všetko išlo tak rýchlo že som kladivká zabudol zapnúť. A keď už som vykladal, tak som stážil vykládku a kompresor a o tachograf som sa nestaral.

Dokopy som bez pauzy prešiel 4:36 minút.
Obrázek

po stiahnutí karty to na tagre vyzeralo takto:
Obrázek

ten prvý riadok - je tam vidieť režim OUT a v ňom jazda (červené) ten druhý riadok to už sú upravené údaje, kde program jazdu v režime OUT do normálnej jazdy nezarátal.

Jak vravím, jediná chyba bola , že som tam mal postieľku. Mali tam byť kladivká a myslím si, že takto použiť režim OUT je legálne.

Tagra to vyhodnotila ako bez chýb. Jazda v OUT bola len v areály firmi.
ned kvě 13, 2018 1:25 pm

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 5150
Registrován: sob pro 11, 2010 5:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Re: AETR

Příspěvek

No jenze toto vadi kontrolnim organum nejvice,ze jedes 4h 26 pak tam jebnes out a jdes skladat,to je uplne spatne.To uz je mensi zlo dohrkat az pod rampu,nebo silo,nevim jak ty skladas,slozit to ,,postel,,udela vytisk a napsat to oblibene NO PARKING bla bla bla a pokracovat dal.Normalni kontrola to prezije,pokud nemas vytisk kazdy den teda(i takove znam) nez udelat toto.Ja bych to takto nikdy neudelal.
Neřeším...
úte kvě 15, 2018 6:48 am

Odpovědět

Zpět na „Legislativní témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti