Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
romus - je to manual ci automat? Ak autoamt, vem si do nahrady radici paku s krabickou co mas na sedacke, je to na konektory, takze si to prehodid i sam,v pripade ze ti to prestane radit.Ja mal manual, a srali sa na nom obcas tie relatka v lavo na vrsku pristojovky, co su 4vedla seba, ked v nic zacalo pocvakavat tak som ich vyndal , hodil na noc do mrazaku rano zalozil a bol klud... Ked uz ani mrazak nepomohol,vymenit, maj nahr.sebou,su na otvaranie okien, startovanie,nastavenie zrkadiel a vyhrievanie zrkadiel. Inak je to este podstiva kovadlina, bez nejakej mocoviny. Ide aj roztiahnut. Co si este skontroluj je blok motoru na strane spolujazdca, je tam pod deklom asi na 20 srobach radiator, tak kukni zda ti z pod toho dekla nekape voda, ak jo tak vymenit driv nez vyjedes, pak,kukni od predu pod auto na hadice intercooleru, radi sa predru, pak olej, vodu a do kanstrov si urcite nejaku rezervu vezni, pak objed kotuce ci popraskane niesu, a na zadnej naprave jak je z vrchu ten triangel, tak zan vem montpakov a zalomcuj zda v tom spici na naprave neni vycvachtany. Ak ano, auto plave a skace, vymenit...jooo este ked masku otvoris, tak na strane spolujazdca su 2 cerne hadice na topeni, taky na ne kukni, obcas prasku a vali ti voda, tak vem priemerovo stejnu hadicu do rezervy a aj s novymi zatahovackami. Za kabinou jak je sanie na vzduch na filter, tak vo vyske oci, je taka cierna harmonika. Pridvihni kabinu, pod tou harmonikou je take akoby plechove sito a byva zabite bordelom, tak to vycisti ocelovim kartacem a vyfukaj vzduchom a ked to uz budes mat zvedle kukni i na vzduchovy filter, dekel je na 4 srobach, tak je odkrut, sunadaj dekel a za filtr riadne vezni, pac byva prilepni, vyfukaj ho a obal filtru vytri hadrem...Inak samozrejme kukni jak su kola dotiahnute, nejaky vercajk aby si urcite sebou mal ... Toz nech ti to u turka vide Keby neco bolo, pisni
Jojo ta kabina sa zveda na pravo u spolujazdca, je tam takovz akoby T to otocis o celu otacku az na doraz a pumpujes. Nezabudni si otvorit prednu masku driv nez preklopis kabinu , kabinu vratis spatky tak ze tym T zase otoci spatky a pumpujes kabinu dolu, az na dorazi dosadne. Jo a kukaj aby ti dobre dosadla do zamkov kabiny, su to tie puzdra co na tlmicoch su kam kabina dosadne
Jojo ta kabina sa zveda na pravo u spolujazdca, je tam takovz akoby T to otocis o celu otacku az na doraz a pumpujes. Nezabudni si otvorit prednu masku driv nez preklopis kabinu , kabinu vratis spatky tak ze tym T zase otoci spatky a pumpujes kabinu dolu, az na dorazi dosadne. Jo a kukaj aby ti dobre dosadla do zamkov kabiny, su to tie puzdra co na tlmicoch su kam kabina dosadne
Naposledy upravil(a) peter gasparovic dne ned dub 17, 2016 3:16 pm, celkem upraveno 1 x.
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Nechci tu moc vybočovat mimo téma,ale pokud jedeš teprve zažádat o víza je potřeba od 1.2.2016 si nejdříve sjednat schůzku/zaregistrovat se do systému.Já si naběhl a jel do Prahy zbytečně 2x.Jinak vše zůstalo celkem stejné,jen musíš doložit k žádosti kopii buď tureckého povolení nebo CEMT-a.Byl jsem tam teď v pátek vyzvednout pas s vízem a vše v pohodě-pokud tedy dodáš všechny doklady.
Jinak k Volvu-je dobré s sebou vozit palivové filtry (oba dva),jinak v TR se dá vše sehnat,pokud budeš jezdit na Halkali zaclívat/vyclívat-tak kousek od tam je parkoviště (Megatirparking)kde najdeš servisy na vše v areálu-turci jsou šikovní.
Jediné s čím mají starší FH problém jsou relé nahoře v palubce-stane se že nejde nastartovat motor a většinou stačilo vyměnit tohle relé a problém odstraněn(myslím ale že se to týká aut s autom. přev.).Na manuálu se mi to ještě nestalo.
Jinak k Volvu-je dobré s sebou vozit palivové filtry (oba dva),jinak v TR se dá vše sehnat,pokud budeš jezdit na Halkali zaclívat/vyclívat-tak kousek od tam je parkoviště (Megatirparking)kde najdeš servisy na vše v areálu-turci jsou šikovní.
Jediné s čím mají starší FH problém jsou relé nahoře v palubce-stane se že nejde nastartovat motor a většinou stačilo vyměnit tohle relé a problém odstraněn(myslím ale že se to týká aut s autom. přev.).Na manuálu se mi to ještě nestalo.
peter gasparovic týjo děkuju mockrát hodně si mě pomohl, ano je to automat. No naštěstí pán co na firmě servisuje auta jezdil dobrých 20 roků a jeho zálibou je skládání motorů tak si dává záležet co mě tak povídal. Takže o auta se stará. No vercajk samozřejmě mám od násobiče až po sadu ráčen a ořechů, kabelů a svorek ty auta jsou podle všech nejlepší držáky co volvo dělalo tak snad mají pravdu. Než vyjedu tak si to projdu bod po bodu a ještě si zkontroluju všechny kola aby to nejbože neuletělo. Jako jasně auta mají horší plasty hold nejezdí se po dálnicích, ale jinak jsou v dobrém stavu. Už jsem s tím volvem jel, sice jen pár km jako zkušební jízdu ale automat krásně řadí nic necuká, nikde nic nemlátí, auto neskákalo ani neplavalo, volant skoro bez vůle a fakt jízda s tím byla paráda. Ještě jednou všem děkuju
Karlos, si hodný, že si mě připomenul i toto. Já mám domluvenou schůzku, už se všechno na firmě projednávalo a skenovalo. S tím Halkali no jezdí se komplet TR plus ten Azerbajdžán a co se chytne za kšeft takže ti nejsem schopný říct jestli budu jezdit zaclívat na Halkali, ale určitě si Megatirparking zapamatuju abych věděl kam v případě nouze zajít. Naštěstí je výhoda, že tam z téhle firmy jezdí cca 20 aut takže kdyby se něco rozbilo tak mě to kolega doveze Všem mockrát děkuju
Karlos, si hodný, že si mě připomenul i toto. Já mám domluvenou schůzku, už se všechno na firmě projednávalo a skenovalo. S tím Halkali no jezdí se komplet TR plus ten Azerbajdžán a co se chytne za kšeft takže ti nejsem schopný říct jestli budu jezdit zaclívat na Halkali, ale určitě si Megatirparking zapamatuju abych věděl kam v případě nouze zajít. Naštěstí je výhoda, že tam z téhle firmy jezdí cca 20 aut takže kdyby se něco rozbilo tak mě to kolega doveze Všem mockrát děkuju
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Romus - v poho,nemas za co. E3 su este fakt este poctive auta a na par drobnosti to odjazdi hafo km... Jen je si treba obcas pod to lahnut a jen tak pre istotu vse skontrolovat, pak sa nespoliehat na to co ukazuje palubne pc, ale vyliezt z auta a mierkou si olej skontrolovat a i na vodu kuknut, na napravy siahnut ci sa nehreju, kladivom po gumach pobuchat,ci stejne dunia a popripade na stejno dofukat, kotuce to je samozrejmost a to sito pod tou harmonikou za kabinou tak jednou za 2-3mesiace vycistit...
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
...a řekni jim tam na té ambasadě tuto básničku. Určitě budou mít radost
http://www.vlasteneckenoviny.cz/?p=164139
jinak at se daří.
http://www.vlasteneckenoviny.cz/?p=164139
jinak at se daří.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů