Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-
-
- Příspěvky: 2576
- Registrován: stř bře 01, 2006 6:20 pm
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
jj to je.guga píše:Vypadá to na pokus udělat s MANa Ameriku.......No nic moc Ale tak aspoň je udržovanejBagr píše:ten druhej MAN je pěknej.
Vše o Karosách na stránce:
www.karosa.webgarden.cz
www.karosa.webgarden.cz
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
-
- Příspěvky: 2576
- Registrován: stř bře 01, 2006 6:20 pm
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Tohle,ale není MAN,nebo je toto jsem neviděl jěště.
Vše o Karosách na stránce:
www.karosa.webgarden.cz
www.karosa.webgarden.cz
-
- Příspěvky: 2576
- Registrován: stř bře 01, 2006 6:20 pm
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
a kdypak se to vyrábělo a kde to jezdí ?Petr píše:je to man-phoenix,je tady i vic foti.Bagr píše:Tohle,ale není MAN,nebo je toto jsem neviděl jěště.
Vše o Karosách na stránce:
www.karosa.webgarden.cz
www.karosa.webgarden.cz
Tyto Many upravovala tuningová společnost Bickel Tuning GmbH , Rheinau z Německa . Jednalo se o speciální upravy vozidel Man F90 původně pro závody okruhových tahačů kdy byla posouvána původní kabina a montována laminátová kapota , při té příležitosti bylo vyrobeno v malé sérii i několik reprezentativních tahačů 4x2 a 6x4 pro běžný silniční provoz vozidla měla poměrně velký uspěch . Vozidla servisuje společnost MAN . Informace převzaty katalogu Nutzfahrzeug Katalog 92/93 mého archívuBagr píše:
a kdypak se to vyrábělo a kde to jezdí ?
Nevím kam bych to dal tak možná semka. V autoškole sem jezdil na Ečko s krátkým MANem sklápěčem. V MANech se nevyznám ale byl to asi předchůdce TGLka. Jezdili jsme s jednonápravovým vlakem tak to byla pohoda. Mělo to 180 koní a nám přišlo že to vůbec nejede. když se člověk rozjížděl do kopce tak musel dvojku fakt vytočit až k červenýmu aby se trojka chytla. Mělo to hrozně dlouhej převod šestka se prostě nedala použít když se jezdilo kolem 80km/h. A taky to mělo dobrý řazení v příčným směru se pohybovala páka pár cm a člověk si to prvně musle nacvičit aby nepletl prostředek s krajníma a v podélným to mělo dráhy zase strašně dlouhý. Ale jezdilo se s tím dobře, líp jak v Liazce protože to bylo menší a mělo to jen 6 kvaltů se synchronama.
TATRA The off-road king!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů