Pokec např. o kurtování nákladu, vysílačky+rádia, tachografy, poruchy, výbava aut, spotřeba, navigace,nooteboky, atd...

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Odpovědět
Uživatelský avatar
M.Z.
Příspěvky: 2144
Registrován: ned kvě 15, 2011 12:36 pm
Bydliště: Čeladná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No, Jožin a sme f prdeli :lol:
R490
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
stř srp 24, 2016 10:19 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Příspěvek

Mozno je to len moje vnutorne citenie,ale jak som pisal par stranok spatky,scaniu neee,nejen ze mi to auto nesadlo do ruky,a darmo mi bude niekto hovorit ze casom sadne,proste nesadne,ale tie brzdy ma fakt desia. A nejake nastavenie a o nic sa nestarat? Dole kaslom sa to rozbehne jak suter,a motorovka bude len sevelit,ziadny zatah,takze len stat na brzdach jak trtotl. Mame v autach prave len podlahovu motorovku,mozno uz novsie kusky maju aj retarder,ale neviem o tom. A aj ked budem na tych brzdach stat,tak to brzi velku prdlacku,dlho nic a najednou plná ucinnost. A posed za tym je hruza,za 2hodiny ma bolelo uplne vsetko. Nenasiel som si za tym polohu,v ktorej by som bol schopny bez bolesti patere sedieť. Automat,do ktoreho mozem siahat jen do 50km v hodine,pak uz si to radi samo (asi nejake nastavenie pre adr),katastrofa. A posteľ roztahovacia a hlavne meka jak paperie,za to by som tým konstrukterom nafackoval.Ked mi kolega doviezol stare volvo e3s manualom,460ps a milionom na tachaci,az som si radostou vysknul. Skousnu kde co,ale scania je u mna haraburda prvej triedy. Nechtel bych to ani zadarmo.
Volvo ma tiez urcite nedokonalosti,ale teraz je to uz vychytane,takze okna sa zatvaraju,motor slape,a baterky dlho vydrzia. Mame na firme nove volva,tusim530-560,neviem presne,tak at nekecam,ale chlapy si to moc chvalia a do scanie spatky nechcu ani za zlate prase. Už jen ta 3polohova motorovka je parada a ta je v zaklade,keby bol v zaklade retarder jak tvrdili v scanii,tak ho mame v autach tiez.
Kludne este mercedes,sice hlboke kastliky a vysoko ale mam 2m tak mi to nevadi,motor ma dobry záťah,prevodovka tomu pekne sekunduje,nemam vyhrad,mozno na spataky ze sa v nich malinko blisti pristrojovka.
Daf,som mal sam 530ps XXL kabina a bol to delnik a dric,co hodne vydrzal. Retarder,motorovka,na brzdy som slap par krat za den,spotreba v pohode,vse slapalo a ze uz nejaky ten km mal za sebou. Jak poses,tak vyhlad,priestor v kabine,vse ok.
Par soferov ma aj iveco,sam som snim jazdil a aj ked je to jak vanocny stromček,to auto pojde furt jak blbe. Spotreba to co volvo v stejnej motorizacii 500ps,volvo si vezne malinko viac adblue. Posez,priestor,ergonomia,vse ok.
MAN - tie u nás ma par estoncov,a zatial sa nestazuju,mal som e3,420ci430,to tusim bolo a jazdilo to celkom pekne pokial neprisli s cisternou kopce,to pak bola utopia...ale miesta to malo vela,velke kastliky,i prijatelna spotreba.
Takze za mna cokolvek,len nie scaniu. A ospravedlnujem sa ze som sa tak rozpisal,neni to o tom ze chcem hanit scaniu,ale tym ze auta casto menim,mozem porovnat a bohuzial,mi prave scania,k srdcu vobec neprirastla.
Naposledy upravil(a) peter gasparovic dne čtv srp 25, 2016 9:27 pm, celkem upraveno 1 x.
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
čtv srp 25, 2016 12:24 am

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 5150
Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Zajimave cteni,Jen pocitove 480 nikdy nejela,u nas byli dve a obe uz davno prodal.Pokud to je teda ta s dvojitym turbem,turbocompunt nebo jak se tomu nadavalo tehda.Podle me to byl vykrik do tmy.Bez adblue e 5 je fajn myslenka,sef si sni sam taha cisternu,sice jen 44O ale bez adblue,e5,a na ni uz snad vymenil pul auta,naposled to kleklo minuli tyden nekdy u Lyonu,tak se vtom hrabali tri dny v F.
Neřeším...
čtv srp 25, 2016 7:54 am

Uživatelský avatar
JakubS
Příspěvky: 1189
Registrován: čtv bře 13, 2014 9:32 pm
Bydliště: Frenštát p.R.

Příspěvek

Jak to tak čtu, tak jsem měl asi jinou Scanii nebo co. Ono asi je fakt že není Scania jako Scania. Vše záleží na výbavě. Souhlasím s tou tvrdostí sedaček, to jsem byl z nich taky dolámaný. Odpružení taky tvrdší, ale ne zas tak že by ti cvakaly zuby. A po naložení do plna už to bylo ok. Já měl V8 a ta má podstatně silnější motorovku než R6. Když jsem zatáh retardér na doraz, tak v kombinaci s motorovkou jsem měl co dělat abych neskončil na předním okně. Např přejezd apeninu Florencie- Bologna, naložený na 46 tun a za celý ten kopec dolů jsem na brzdu nemusel šlápnout. To samé Brenner se 40ti tunama.
Dost se nadává na tu rolovací postel. Pro mě to bylo ideální. Musíš sice posunout sedačky, ale pak jsi měl ještě místa i na dvě černošky :lol: Jestli je matrace tvrdá či měkká moc neřeším, bo po šichtě jsem vždycky dojebaný jak cigánské hračky a tvrdost mého spánku se rovná klinické smrti. Ale je dost šoférů, kteří jsou schopni hodnotit kvalitu celého auta jen podle matrace (přidal bych jim roboty)
Ještě tak nezávislé topení stálo za prd. Hodně poruchové. Oproti Volvu, kde se mi naopak nikdy nestalo, že by to nešlo nahodit apod. Ale u Volva jsou zase baterky věčně na lopatkách tak si vyber...
Brzdy byly u mě naprosto ok, brzdily stejně dobře jako třeba v novém Volvu. V tom nevidím rozdíl. Ale je fakt že jsem jednou přetahoval kolegovo naložené auto ze servisu k nám na dvůr a hned na prvních světlech jsem skončil uprostřed křižovatky. Tomu to nebrzdilo vůbec. Nevím jestli je měl už nějak přetavené, nebo naopak orezlé... Asi je to co kus.
Jinak nějaké odrazy v oknech a podobné kraviny neřeším. Po pár týdnech už si toho člověk ani nevšimne. Je to o zvyku.
čtv srp 25, 2016 8:17 am

vn 2000
Příspěvky: 110
Registrován: stř lis 26, 2014 10:04 pm
Bydliště: Humenne

Příspěvek

peter gasparovic Porozmyšlal by som nad zmenou zamestnania, alebo uprosil šefka nech ma preloži na ine auto. Ved ty v praci normalne trpiš. Neviem či je vobec bezpečne pre inych na ceste aby sadal do tej Scanie... My na firme mame asi fakt inu Scaniu!!!
čtv srp 25, 2016 8:46 am

pučanges
Příspěvky: 757
Registrován: stř lis 06, 2013 7:13 pm
Bydliště: CZ

Příspěvek

ja se nedavno svezl se Scanii e5 a byl sem uplne prekvapenej, jak je to oproti e6 pohodlny a mekky a nebo bylo neco pojebany, to nevim :-) ..me asi jediny co vadi je tuhy rizeni, na couvani je to horsi nu, jinak ta e6 jak je tvrdsi, nic hroznyho pokud nejedu 500 km praznej, tak je podle me nejcitelnejsi auto v kterym sem jel, lowdeck, mechy...to z FH e6 na vysokych balonech na perech kdybych nemel pas tak sem z toho kolikrat za jizdy vylit ven :-D
čtv srp 25, 2016 9:07 am

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Příspěvek

Vn200- nemam dovod rozmyslat nad zmenou prace. Som striedac,takze co mi daju s tym idem :wink: Rozobera sa tu ake auto,tak jen pisem svoje skusenosti a postrehy.

Prace mam dost,ale vyspať sa v dobrej postely je taky gut.

A s tym topenim to je fakt,mi to mame este nejak poistene,ze pro zapnutom topeni,ked chcem otvorit okno,tak musim klucom otocit,aby sa kontrolky rozsvietili,ale potom sa vypne topeni. Je to u scanie. U volva to funguje normalne. A scanie su g410,so strednou a vysokou kabinou.
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
čtv srp 25, 2016 10:09 am

pučanges
Příspěvky: 757
Registrován: stř lis 06, 2013 7:13 pm
Bydliště: CZ

Příspěvek

ty okna na klic se daj pry prepichat v pojistkovce, rikal kluk ze Scanie....

motorovka na podlaze na prd, jen se zmeni zvuk motoru , ale s retardem to dle pocitu zabira vic, at sem mel nalozeno kolik chtel, tak z kopce nastaven 90 a ani prd navic...
čtv srp 25, 2016 10:21 am

Uživatelský avatar
dave1988
Příspěvky: 129
Registrován: stř kvě 18, 2011 11:04 am
Bydliště: Košice

Příspěvek

vidis vn2000? :D peter ti vykrreslil tu tvoju scaniu :D VOLVO je VOLVO... king of the road bolo a bude !!! :D
čtv srp 25, 2016 8:23 pm

vn 2000
Příspěvky: 110
Registrován: stř lis 26, 2014 10:04 pm
Bydliště: Humenne

Příspěvek

Sranda haha, ale ty vo Volve novom ešte ani nesedel! Ja to mam na dvore a viem čo hovorim!!! Samozrejme aj ten čo kritizuje vie, ale to len preto, že jazdil!!! Tak, že može si to dovolit. A o tom to tu je! Ne ja si myslim ta tak to je. Potom s panom bohom truck forum.
čtv srp 25, 2016 8:49 pm

Uživatelský avatar
dave1988
Příspěvky: 129
Registrován: stř kvě 18, 2011 11:04 am
Bydliště: Košice

Příspěvek

v novom volve mozno nie :) ale so starym som si cosi uzil :) laska k znacke je vecna :D
čtv srp 25, 2016 9:35 pm

vn 2000
Příspěvky: 110
Registrován: stř lis 26, 2014 10:04 pm
Bydliště: Humenne

Příspěvek

ved to!!!! :D :D :D :D
čtv srp 25, 2016 9:50 pm

pučanges
Příspěvky: 757
Registrován: stř lis 06, 2013 7:13 pm
Bydliště: CZ

Příspěvek

ja si taky myslim ze volvo je lepsi volba, tam sem mel televizi a nez klimu, scanie to nemela :-(
pát srp 26, 2016 7:23 am

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Příspěvek

Aby sme sa rozumeli,neni to o kritizovani,ale o tom ze mozem porovnat viacej znaciek,kedze na firme mame rozne auta. Neberem vybavu naviac,ale ergonomiu,ovladanie,dosah na spinace,kvalitu a v akom stave z toho sofer po celodennej sichte vypadne. Voci volvu e6 som mal tiez vyhrady,staci jen nahliadnut do volvo sekcie,ale furt sa mi s inymi autami jazdilo lepsie,ako so scaniou. Vsak len taká blbost,ako zapínanie vrchnej postele,kazdy tam ma regulovatelne zacvakavacky,scania haciky,a ked mam na postely veci,tak to nejdem zapnúť,alebo tlacidla na pristrojovke,kazde auto to ma na par detailov stejne a clovek ich tak nejak intuitivne najde,scania to ma rozhadzane a neni jedine tlacidlo,ktoré by bolo stejne s ostatnými. Alebo tempomat,vsade je jedno tlacidlo,u scanie najskor na lavo tlacidlo zmacknut a potom na volante. Vzdyt to nema logiku. To samé je miesto v kabine,vzdyt ta kabina sa za poslednych 15r vobec nezmenila. Takze asi preto tolko vyhrad voci tejto znacke. To auto mi pride nedoriešené,tlacidla su chaoticky rozhadzane po prístrojovke,predne sklo je neskutocne daleko,pohodlie za volantom je dost slabe,brzdy zufale,motorovka prakticky bez ucinku,ulhane pc,obe postele problematické a to neberiem,ze je makka nebo tvrda,ale proc mam postel roztahovat a zatahovat? DAF aj MAN mali postele obrovske a nemusel som s nimy nic robit. Byvame v tych autach 3tyzdne a to ma pak clovek ovela viac veci,ako ked v tom je tejden..takze pak vidi,o kolko je to to ci ono auto vacsie,a kolko pojmu kastliky.... a len pre porovnanie,skuste si rozmerat kastlik u scanie a u inych znaciek a padne vam brada z tych rozdielnych cisel. Neplacam tu nieco,co som niekde pocul,ale skutocne som si tie vozidla osahal a jazdim s nimy.
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
pát srp 26, 2016 9:18 am

Uživatelský avatar
M.Z.
Příspěvky: 2144
Registrován: ned kvě 15, 2011 12:36 pm
Bydliště: Čeladná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak to vypadá, že by bylo nejlepší, kdyby to Scania rovnou zabalila, protože prakticky nemá místo na trhu. Tolik chyb, to je bankrot.
R490
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
pát srp 26, 2016 9:54 am

Odpovědět

Zpět na „Technická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů