Stránka 2 z 2

Napsal: pon lis 07, 2016 6:37 pm
od ATW service
autovlek: Nevím, zda je to někde právně upraveno, ale rozhodující je stav při kontrole. Pokud nemáš vlek nemůžou po tobě chtít nic víc než ten kontrollbuch nebo podobný záznam o jízdě, pokud je auto registrováno na firmu. Pokud ho máš registrované na svou osobu a prázdné, tak po tobě prakticky nemůžou chtít nic, krom běžných dokladů.. Mám na dodávce tažné i tachograf a pokud jsem jel bez vleku, tak po mně při kontrole v D nikdy nechtěli kartu řidiče ani záznam z tachografu...

Napsal: čtv lis 10, 2016 2:01 am
od autovlek
Takže pokud bych měl například jízdní soupravu (malá dodávka+ vlek) a váhově bych se v daném okamžiku vešel do 3,5 tuny (auto+já+palivo 2400, vlek 1000), tak je vše ok? Nebo berou v potaz součet celkových?

V pátek mám rande na živnostenském úřadě :)

Děkuji za rady :)

Napsal: sob lis 12, 2016 1:20 pm
od ATW service
Pro problematiku použití/nepoužití tachografu rozhoduje součet celkových hmotností.

S okamžitou hmotností (341/2014 Sb., paragraf 34), a myslím že tento pojem existuje už jen v české legislativě, při kontrole v SRN pravděpodobně neuspěješ. Kouknou do OTP na celkové hmotnosti a kolik máš naloženo řeší až když se jim zdá vozidlo přetížené..

Napsal: ned lis 13, 2016 2:16 am
od autovlek
Děkuji za odpoveď :) Koukám, že jsme v ČR zase jinde, než v DE :)

Napsal: sob lis 19, 2016 7:30 pm
od iveco
Ty emisní zony bych až tak v německu neřešil většinou jsou jen v centrech měst ne v průmyslových zonách. Jezdím s euro2 bez plakety-nemám ani červenou už 5let německo min. 2krát týdně a nikdy žádný problém jen nesmíš pauzovat v těchto zonách. A další věc pokud máš dodávku bez spaní nesmíš dělat pauzu v autě.

Napsal: stř lis 30, 2016 1:43 am
od autovlek
Narazil jsem další zajímavost a to je celková hmotnost soupravy. Jak je tomu v případě, že mám vozidlo s pohotovostní hmotností 1300kg (největší povolená 1700), tažné 1600kg a max hmotnost jízdní soupravy 3030kg? :) V ČR chápu podle 341/2014 sb. (pokud chci vézt naložený 1600kg,nesmí tažné vozidlo okamžitě vážit víc, než 1430kg-v tomto příkladě) ,ale jak na to koukají Němci,Poláci....? :)

Pokud se tedy vejde celková hmotnost tažného vozidla a celková hmotnost přívěsu do 3500kg( např 1999kg+1500kg), stačí živnosťák do 3500kg a bez tachografu? :) (jen se ujišťuji :) )

Iveco: Pokud nejedu do emisní zóny, nemusím tedy mít plaketu? Spaní nemám, kde tedy mám právně správně trávit pauzy? :)

Děkuji za odpovědi :)

Napsal: čtv pro 01, 2016 12:14 am
od ATW service
Těch 3030kg je překlep nebo to je na štítku auta??? Pokud to překlep není tak máš nějaký bordel v papírech... Papíry by měly sedět se štítkem.
Celkově vzato nevím nad čím špekuluješ... Tvoje souprava 1700+1600 uveze tak max. 1600kg nákladu, to dáš do leckteré dodávky na sólo...
Pokud jsi do 3,5t (sólo nebo souprava) tak bez tachografu... A ty nějak hodláš trávit týdny v EU, že se ptáš na spaní? Správně bys měl odpočívat po hotelech, ale v praxi se dodávkáři moc nevyspí a jezdí často na otočku...
Pokud nejedeš do emisní zóny, plaketu nepotřebuješ, ale zóny se každým rokem rozrůstají a třeba do Porúří už prakticky nemůžeš vůbec... http://gis.uba.de/website/umweltzonen/index.html

Napsal: ned pro 04, 2016 9:42 pm
od iveco
nemůžeš spíš bys něměl , ale jezdím všude a neřeším to.Pokud nemáš spaní měl by jsi spát v hotelu protože bagouni ale i policajti to po tobě budou chtít kde jsi spal.Nebo psát kontrolbuch tak že jezdíš na otočku a nespíš v německu. Prostě je to problém já spaní mám a neřešej to.Když jsem spaní neměl chtěli kontrolbuch pořád a jednou můj řidič dostal 200eur že řekl že spal v autě a chtěli po něm at jde udělat pauzu na hotel a pak at přijde s pokutou.Byla to expreska tak jsem pro něho jel do stutgartu s jiným řidičem nás nechali odjet po zaplacení.