Re: Piston T815 - Píst T815
Napsal: pon úno 27, 2017 12:20 am
Ahoi,
and another weekend on the truck:
Found the original Motorpal test tool on eBay which can be used on the truck. It's from from former East German army. The handles are fuel tanks and it's operated like a bolt cutter.
Ahoi,
a další víkend na kamion:
Našel původní Motorpal testovací nástroj na eBay, které mohou být použity na vozíku. Je to z bývalé východoněmecké armády. Rukojeti jsou palivové nádrže a je provozován jako kleště.
I checked 3 of the old injector nozzles, they were ok, but none of them were working fine. To my experience they are all worn after ~100.000km, Diesel is too expensive to reuse the old injector nozzles so I replaced all of them after I saw the three.
Zkontroloval jsem 3 staré vstřikovací trysky, byli ok, ale žádný z nich nebyl v pořádku. Mé zkušenosti jsou všechny opotřebované po ~100.000 km, Nafta je příliš drahé, aby znovu staré vstřikovací trysky, tak jsem nahradil všechny z nich poté, co jsem viděl tři.
Let's go.
In the beginning the needle stuck on two nozzles so they were just pissing. That was because some dirt was in the old test pump. I replaced the diesel in the pump and cleaned the stuck injector nozzles. After that the injectors were producing fine fog again.
Na začátku jehly uvízl na dvě trysky, takže oni byli jen chcát. To bylo proto, že některé nečistoty byl ve starém testu čerpadla. Vyměnil jsem naftu v čerpadle a vyčistit uvízl vstřikovací trysky. Po, že vstřikovače byly produkující jemnou mlhu znovu.
Interesting: All old injectors are made by Motorpal, but two of them are different. Maybe some repair in the past?
Zajímavé: Všechny staré vstřikovače jsou vyrobeny Motorpal, ale dva z nich jsou různé. Možná nějaké opravy v minulosti?
On a V12 you always have some training. Ater a while I managed to adjust the nozzles to 230 bar with just a few bars divergence. I tried to get them as equal as possible.
Na V12 budete mít vždy nějaké školení. Po chvíli se mi podařilo nastavit trysky do 230 bar s jen pár barů divergence. Snažila jsem se s nimi jako rovný jak je to možné.
Found a broken sealing ring on one injector, guess too much torque. Hopefully not too much diesel got into the oil...
Našel rozbité těsnící kroužek na jeden vstřikovač, asi příliš točivého momentu. Doufejme, že ne příliš mnoho nafta se dostala do oleje...
Mounting goes straight forward, of course with all gaskets replaced.
Montážní jde rovně dopředu, samozřejmě se všemi těsnění vyměnit.
More parts are making the engine more complete.
Další díly jsou takže motor kompletní.
If it were a r6 it would be done by now.
Kdyby to byla r6 by to být hotové.
Good night, dobrou noc,
Felix
and another weekend on the truck:
Found the original Motorpal test tool on eBay which can be used on the truck. It's from from former East German army. The handles are fuel tanks and it's operated like a bolt cutter.
Ahoi,
a další víkend na kamion:
Našel původní Motorpal testovací nástroj na eBay, které mohou být použity na vozíku. Je to z bývalé východoněmecké armády. Rukojeti jsou palivové nádrže a je provozován jako kleště.
I checked 3 of the old injector nozzles, they were ok, but none of them were working fine. To my experience they are all worn after ~100.000km, Diesel is too expensive to reuse the old injector nozzles so I replaced all of them after I saw the three.
Zkontroloval jsem 3 staré vstřikovací trysky, byli ok, ale žádný z nich nebyl v pořádku. Mé zkušenosti jsou všechny opotřebované po ~100.000 km, Nafta je příliš drahé, aby znovu staré vstřikovací trysky, tak jsem nahradil všechny z nich poté, co jsem viděl tři.
Let's go.
In the beginning the needle stuck on two nozzles so they were just pissing. That was because some dirt was in the old test pump. I replaced the diesel in the pump and cleaned the stuck injector nozzles. After that the injectors were producing fine fog again.
Na začátku jehly uvízl na dvě trysky, takže oni byli jen chcát. To bylo proto, že některé nečistoty byl ve starém testu čerpadla. Vyměnil jsem naftu v čerpadle a vyčistit uvízl vstřikovací trysky. Po, že vstřikovače byly produkující jemnou mlhu znovu.
Interesting: All old injectors are made by Motorpal, but two of them are different. Maybe some repair in the past?
Zajímavé: Všechny staré vstřikovače jsou vyrobeny Motorpal, ale dva z nich jsou různé. Možná nějaké opravy v minulosti?
On a V12 you always have some training. Ater a while I managed to adjust the nozzles to 230 bar with just a few bars divergence. I tried to get them as equal as possible.
Na V12 budete mít vždy nějaké školení. Po chvíli se mi podařilo nastavit trysky do 230 bar s jen pár barů divergence. Snažila jsem se s nimi jako rovný jak je to možné.
Found a broken sealing ring on one injector, guess too much torque. Hopefully not too much diesel got into the oil...
Našel rozbité těsnící kroužek na jeden vstřikovač, asi příliš točivého momentu. Doufejme, že ne příliš mnoho nafta se dostala do oleje...
Mounting goes straight forward, of course with all gaskets replaced.
Montážní jde rovně dopředu, samozřejmě se všemi těsnění vyměnit.
More parts are making the engine more complete.
Další díly jsou takže motor kompletní.
If it were a r6 it would be done by now.
Kdyby to byla r6 by to být hotové.
Good night, dobrou noc,
Felix