Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, cuisine, Hynek, Frenky

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 9787
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Re: řada 706

Příspěvek

:woot: :woot: :woot: :woot:
BES - běs
pát črc 27, 2018 3:41 pm

koprkam
Příspěvky: 94
Registrován: čtv říj 27, 2016 8:08 pm
Bydliště: Buková

Re: řada 706

Příspěvek

Krásná betonpumpa.
ned črc 29, 2018 3:35 pm

Uživatelský avatar
chameleon
Příspěvky: 57
Registrován: sob pro 29, 2012 11:59 pm
Bydliště: Vysočina

Re: řada 706

Příspěvek

Krásný celý auto, táta jezdil ještě s erťákem valníkem pak přišla tatra 148 valník, pak Liaz 110 a před ávkou chvilku jezdil s takovýmto valníkem s rukou, moc se jich už dnes nevidí.
ned črc 29, 2018 10:16 pm

koprkam
Příspěvky: 94
Registrován: čtv říj 27, 2016 8:08 pm
Bydliště: Buková

Re: řada 706

Příspěvek

Strýc měl v Adamově na dopravě taky matesa valník s dlouhou kabinou a říkal, že to byla paráda. Povídal, že na dálnici uměl až 105. Jen se zeptám šťastného majitele, jakou má zadní nápravu? Strýc na valníku měl rábu a prej byla daleko lepší, jak Madara. Já mám na sklopce Madaru a tak hrozná mě taky nepřijde. Ještě bych se zeptal, jestli někdo nevíte, jakej byl diferenciál v rábě, mám totiž možnost jednu levně koupit a râby se miě vždycky líbily, jenom bych byl nerad, kdyby to pak dělalo bordel v kombinaci s předkem. A pak ještě jeden dotaz na odborníky. Bylo víc druhů pohonejch ústrojí tachografu? Protože mě tachograf ukazuje 90, když jedu 70, podle radaru.
pon črc 30, 2018 5:44 am

peter gasparovic
Příspěvky: 3151
Registrován: stř lis 05, 2008 11:50 pm

Re: řada 706

Příspěvek

naprava je raba,s madarou nemam skusenosti,ale ak by si nieco menil,zisti ozubenia,bolo niekolko druhov diferencialov,horske,cestne,tak nech sa ti to pak nehada😉
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
pon črc 30, 2018 9:15 pm

koprkam
Příspěvky: 94
Registrován: čtv říj 27, 2016 8:08 pm
Bydliště: Buková

Re: řada 706

Příspěvek

No právě o to jde no. Vím že byly diferáky pro valník, pak diferáky do stavebních strojů (DH, UN Hon), ale nevím jestli i sklápěčkový a pokud sklápěčkový, tak jestli byly se stejným převodem pro 4x2 a 4x4, což si myslím, že 4x4 mělo ještě pomalejší diferáky, alespoň madara to tak má. V dnešní době by nebyl problém si to nechat udělat, ale nevím, kolik by to koštovalo, aneb podle hesla: Za peníze v Praze dům. A vypláznout za diferák 20 klacků, když cena auta není ani 80 by bylo poněkud úsměvné.
úte črc 31, 2018 6:17 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 3151
Registrován: stř lis 05, 2008 11:50 pm

Re: řada 706

Příspěvek

myslim ze pre 4x2 a 4x4 boli tie diferaky ine,aspon na liane,neslo zamenit zadnu napravu zo 4x2 a dat ju na 4x4, bola rychlejsia a s predkom sa to hadalo a vacne utrhnuty kardan. skor by som to videl z toho dh112 vziat napravy a fertig.
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
sob srp 04, 2018 5:50 am

Zrzek19.33TBV
Příspěvky: 20
Registrován: stř kvě 02, 2018 1:05 pm

Re: řada 706

Příspěvek

Mates měl přední i zadní jinej přední náprava byla bez kolovejch redukcí u 151 šli rychlejší diferaky upravit pro předek. A stím rychlejší diferak vzadu sklapeckovej vpředu jsem měl tu čest taky zapínal se jen opravdu na kluzkým a jak si se hnul tak se hned vypínal
sob srp 04, 2018 6:53 am

Odpovědět

Zpět na „LIAZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů