Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, cuisine, Hynek, Frenky

Odpovědět
Zrzek19.33TBV
Příspěvky: 95
Registrován: stř kvě 02, 2018 1:05 pm

Re: řada 706

Příspěvek

Neřeš nápravy budeš pak řešit jejich uložení a dostaneš z toho kopřivku. Stejně nejlepší byl originál liazackej automat 40mm jedna Řepná kampaň a byl samá vůle a to se dával úplně novej.
čtv srp 30, 2018 8:15 pm

koprkam
Příspěvky: 145
Registrován: čtv říj 27, 2016 8:08 pm
Bydliště: Buková

Re: řada 706

Příspěvek

Jak říkáš. A nebo, jak to říkal jeden známej v družstvu:"Hele šéfe, tady se to upálí a tady se to přivaří."
pon zář 03, 2018 5:11 am

koprkam
Příspěvky: 145
Registrován: čtv říj 27, 2016 8:08 pm
Bydliště: Buková

Re: řada 706

Příspěvek

Přátelé mám problém. Trambus má vůlu v levém kole na přední nápravě, ale ne ve svisláku spíš v reduktoru. Když to budu rozebírat, nevíte co mám ćekat? Je v tom reduktoru olej, nebo vazelína? Pokud vazelína, jaká? Grafitka je asi moc hustá, pak mám ještě takovou žlutou, ta je poměrně řídká. Druhá věc se tyká závěsu, ten mi přetypují v Tedomu, ne? A ještě jedna věc, nevíte kde by se dala sehnat plechařina na trambusovou kabinu? Moje je sem tam pohnilá, hlavně klasicky ty blatníčky za kabinou a tak no, resp. pouštěli by jste se do vyvařování sami? Pak jsem ještě našel někoho ze Šumperka, kdo ty kabiny vyvařuje, nevíte, jak kvalitně to dělá a hlavně kolik tak koštuje vyvařená kabina?
Ad.1 Jo a ještě poslední věc, pokud porovnám rychlost na tachografu s nějakým radarem, tachograf ukazuje o 17km/h víc, než je skutečná rychlost, nevíte kde to mám pošťourat, aby se to srovnalo?
Ad.2 Ještě mě trápí spojka. Vyměnil jsem spojkový válec, posilovač, ale furt se mi děje divná věc. Když auto nastartuju po dvou až třech dnech, tak spojka bere v půlce, po dvou sešlápnutích bere úplně navrchu. Když nechám auto odstát dva dny, tak zase bere v půlce. Nevíte někdo, co s tím?
čtv říj 25, 2018 5:42 am

red.bill
Příspěvky: 50
Registrován: sob dub 12, 2014 6:55 pm
Bydliště: Mrklov

Re: řada 706

Příspěvek

K tý boudě to myslíš tohoto pána? http://www.autosip.com/ jestli se nepletu tak občas mají inzerát na bazoši takže ještě asi nějak fungují. 150 bouda vyšla myslím komplet nastrojená hodně přes 100 000. Nakonec jsem ji vyvářel sám. Venkovní plechy a některý složitý vnitřní jsem kupoval. Tabule 1,5 a 1 plechu, vrták na bodový sváry, flexa, cočko. Tenkrát jsem měl přístup k tabulovkám a ohýbačce. Co nešlo na ohýbačce růčo vyklepat do přibližnýho tvaru. Kus jednoho nosníku u zámku boudy mi dělal strejc v práci podle starýho. I tak jsem to dělal měsíc v kuse. Občas se nějaký plechy na matesa objevý na bazoši ale jestli nemáš přístup aspoň k ohýbačce tak bych se do toho sám nepouštěl. Další potíž bude kulatější bouda než u 150.
čtv říj 25, 2018 11:37 am

koprkam
Příspěvky: 145
Registrován: čtv říj 27, 2016 8:08 pm
Bydliště: Buková

Re: řada 706

Příspěvek

Tak ohýbačka by asi nebyla problém, jinak CO, plazma je doma, takže bych se do toho asi pustil. Hlavní problém jsou skla, ty jsou místama hodně jetý, ale šance sehnat nový alespoň boční okýnka je asi nulová. Pak bych ještě moc rád zachoval ty původní trambusový blatníky, když jsou tam podběhy ze 150, není to ono...
čtv říj 25, 2018 7:23 pm

red.bill
Příspěvky: 50
Registrován: sob dub 12, 2014 6:55 pm
Bydliště: Mrklov

Re: řada 706

Příspěvek

Jak je to s dílama na matesa netuším, sleduj bazoš. Objevují se tam plechy, sem tam nějaký skla a asi 2x celá bouda nevím jestli nějaká stará uloženka nebo nějaká vyvářka. Případně rozhoď sítě po družstvech třeba se tam ještě něco ve skladech vyštrachá. Jinak hodiny práce s kladívkem, tupím majzlíkem a klepat z tabule. Nebo sehnat něco zachovalejšího ze 2 poskládat jeden.
čtv říj 25, 2018 7:36 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 3524
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Re: řada 706

Příspěvek

Koprkam: jestli to budu stíhat, budu v zimě likvidovat totálně prohnilou boudu z MTSP 24 . Jestli chceš, tak všechny skla , a vlastně celá bouda, respektive její zbytky, je Tvá.
čtv říj 25, 2018 9:06 pm

Zrzek19.33TBV
Příspěvky: 95
Registrován: stř kvě 02, 2018 1:05 pm

Re: řada 706

Příspěvek

Dobráci, vyklepávání je dobrý pro dlouhý zimní dny. Akorát je člověk na dílně sám, ostatní radši utečou. Ne naučíš se aspoň něco co málokdo dělá. Kde um a cit nestačí bláto a kyt se natlačí.
čtv říj 25, 2018 9:28 pm

koprkam
Příspěvky: 145
Registrován: čtv říj 27, 2016 8:08 pm
Bydliště: Buková

Re: řada 706

Příspěvek

Tak podívej, záleží odkud jsi. Měl bych zájem hlavně o skla, protože moje jsou poškrábaný a na stk se to moc nelíbilo. Nejhůř jsou na tom boční okna, čili pokud máš ty okna tak nějak v pořádku, tak bych měl zájem. Pak ještě kdyby se někomu doma válelo sání z turbo motoru bez mezichladiče, to bych taky potřeboval skrze přestavbu na suchej sací filtr.
Jak jsem kontroloval motor před stk, tak jsem na něm kupodivu našel štítek, nikdy dřív jsem si ho nevšiml, ale podstatný je to, že je na štítku typ M635, jakej je rozdíl mezi 634 a 635? Když už jsem u toho motoru. Měl jsem problém s tím, že se motor neohřál ani na 40°C, tak jsem otevřel termostat a v takovým tom hliníkovým domečku, kterej pak vede do chladiče, byl termostat vypadenej a vodní pumpa ho natlačila až do hrdla, čili vůbec netěsnil. Zjistil jsem že to hliníkový hrdlo je celý ohlodaný, asi kavitací, takže jsem ho vytmelil tekutým kovem a zatím drží. Nevíte někdo, jestli se to dá koupit nový? Teď už se drží motor zhruba na 75-80°C a auto krásně topí.
pát říj 26, 2018 5:49 am

luboš růžička
Příspěvky: 409
Registrován: pát bře 11, 2011 6:27 pm
Bydliště: radovesnice

Re: řada 706

Příspěvek

Osobně jsem se s motorem 635 setkal pouze několikrát a nijak jsem se v tom nehrabal. Vizuelně vím jen,že to mělo centrálně mazané vstřikovací čerpadlo. V ležatém provedení byli tyto motory do roku 86 v karosách, tzv. atmosférák. Čili bez větších problémů a myslím,že tam bude minimum rozdílů. Někdo to bude určitě vědět.
sob říj 27, 2018 8:32 am

tatrman
Příspěvky: 37
Registrován: čtv pro 06, 2007 8:13 pm
Bydliště: Praha

Re: řada 706

Příspěvek

Zdravím můžu nabídnout nějakou plechařinu na kabinu, mám podlahy, zadní stěny, nějaký lem a možná i podběh a celý zadní rohy. Kdyžtak klidně na tatrman@email.cz nebo 734120716. Jsem od Slaného.
ned říj 28, 2018 9:25 am

koprkam
Příspěvky: 145
Registrován: čtv říj 27, 2016 8:08 pm
Bydliště: Buková

Re: řada 706

Příspěvek

Díky moc. Máš to v poště.
Pak se potřebuju zeptat nějakejch zkušenejch trambusáků, jde nějak nastavit spojka? Mě, jak už jsem psal bere spojka první záběr v půlce, teda jen když auto delší dobu stojí, pak bere asi na posledním půl centimetru. Neporadíte někdo? Spojkovej váleček i posilovač jsou fungl noví. Napadlo mě, jestli to třeba špatně nepřepouští do té nádobky v kabině.
ned lis 04, 2018 1:47 pm

Zrzek19.33TBV
Příspěvky: 95
Registrován: stř kvě 02, 2018 1:05 pm

Re: řada 706

Příspěvek

To, že jsi vyměnil pupíčku neznamená že je 100% v cajku.
ned lis 04, 2018 1:56 pm

koprkam
Příspěvky: 145
Registrován: čtv říj 27, 2016 8:08 pm
Bydliště: Buková

Re: řada 706

Příspěvek

To je pravda, ale přecijen je nepravděpodobné, že by to dělaly dvě pumpy, kdy jedna je nová a druhá fungovala bez problému, teda vyjma tohoto.
ned lis 04, 2018 8:26 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 3524
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Re: řada 706

Příspěvek

Máš vůli na pedálu? Není pod pedálem prach a bláto, takže se nemůže vrátit do základní polohy? V Pumpičce se musí vrátit vrátit pístek až na segerovku, půl milimetra a nefunguje to
ned lis 04, 2018 8:38 pm

Odpovědět

Zpět na „LIAZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti