Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
- tatra815-2
- Příspěvky: 106
- Registrován: čtv bře 22, 2007 8:49 pm
- Bydliště: KM
přeprava nakladu
zdar chlapy chcu zeptat jak daleko muže přesahovat naklad přes korbu do zadu
Tatra nezná bratra
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Taky se domnívám že to není omezené, jen to musí být pořádně označené a bezpečně upevněné. Já převážel na třímetrové sklápěčce devítimetrové trámy a taky to šlo, jen ty odbočovací manévry byly o fous . Rekord mám s Multikárou M22 a na ní jsem vezl 10 Km 12 metrů dlouhou traverzu 40 cm vysokou. Cesta to byla jako s parníkem, jak se to houpalo a další zážitek mám když asi tak v roce 98 jsem jel přes celou Prahu ještě po Nuseláku až do Dejvic s telefoním sloupem naloženým na Ifě a přeshoval asi 5 metrů. Při odbočování na Horoměřice jsem zastavil dopravu na Evropské jako šraňky jelikož v odbočce byl výkop a byl nutný komplikovaný manévr
Volvo FL 614.
To se mi nechce moc věřit, vždyť jde o bezpečnost provozu. Já si myslím, Jirko, že si měl spíš štěstí, že tě neviděli policajti. A kolik ta traverza vážila? Tím si určitě přesáhnul povolenou hmotnost nákladu. Bylo by asi zajímavý, kdyby se tu objevil nějekej policajt, aby nám to vysvětlil, ale oni ví větsinou taky ho...
- tatra815-2
- Příspěvky: 106
- Registrován: čtv bře 22, 2007 8:49 pm
- Bydliště: KM
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Hallo Helenko,
Multicára M22 má nosnost 2 tuny a kabinu má na straně pro jednoho řidiče a tak traverza měla těžiště přesně uprostřed multicáry a přesah byl stejný vepředu i vzadu. Jen najíždění do křižovatky s předností z prava byl horor jelikož traverza byla 4 metry napřed. Jiná možnost transportu nebyla a dopravil jsem jí přesně na místo za nízké náklady a v roce 99 naštěstí nebyl bodovej systém. Byla to sice dobrodružná cesta ale konec dobrý všechno dobrý
Multicára M22 má nosnost 2 tuny a kabinu má na straně pro jednoho řidiče a tak traverza měla těžiště přesně uprostřed multicáry a přesah byl stejný vepředu i vzadu. Jen najíždění do křižovatky s předností z prava byl horor jelikož traverza byla 4 metry napřed. Jiná možnost transportu nebyla a dopravil jsem jí přesně na místo za nízké náklady a v roce 99 naštěstí nebyl bodovej systém. Byla to sice dobrodružná cesta ale konec dobrý všechno dobrý
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Naštěstí je moje multoška 4x4 což je rarita viz http://www.multicar22.cz/kartoteka/jirkan.htm a uzávěrky mám na všech diferákách a tak se můžu otočit kde chci a to platí i o dalších náklaďácích co mám. Jinak s tím nadměrem v centru Hamburgu to teda musel být horor
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: pon úno 25, 2008 7:55 pm
- Bydliště: Pardubice
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů