Pokec o AETRu, profesních průkazech, pravidlech, zákonech, apod.

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Uživatelský avatar
tatra815-2
Příspěvky: 106
Registrován: čtv bře 22, 2007 8:49 pm
Bydliště: KM

přeprava nakladu

Příspěvek

zdar chlapy chcu zeptat jak daleko muže přesahovat naklad přes korbu do zadu :?:
Tatra nezná bratra
úte bře 18, 2008 7:09 pm

Uživatelský avatar
Esprit
Příspěvky: 359
Registrován: úte pro 18, 2007 2:13 pm
Bydliště: Přerov

Příspěvek

muj nazor je, ze to urceno vyhlaskou neni, protoze jsem to nikde necetl a v testech to taky nebylo.
ObrázekObrázek
úte bře 18, 2008 8:44 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

no mne sa zda ze na SK to je 2,3 m neviem ako v CZ ale to sa mi len zda !!!! nie som si tym isty :!:
úte bře 18, 2008 9:05 pm

Marcy

Příspěvek

Ja bych rekla ze kdyz to mas oznacene, tak to muze presahovat klik chces. V autoskole nic takoveho nebylo, ze by se to omezovalo....
úte bře 18, 2008 10:08 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Taky se domnívám že to není omezené, jen to musí být pořádně označené a bezpečně upevněné. Já převážel na třímetrové sklápěčce devítimetrové trámy a taky to šlo, jen ty odbočovací manévry byly o fous :shock: . Rekord mám s Multikárou M22 a na ní jsem vezl 10 Km 12 metrů dlouhou traverzu 40 cm vysokou. Cesta to byla jako s parníkem, jak se to houpalo :D a další zážitek mám když asi tak v roce 98 jsem jel přes celou Prahu ještě po Nuseláku až do Dejvic s telefoním sloupem naloženým na Ifě a přeshoval asi 5 metrů. Při odbočování na Horoměřice jsem zastavil dopravu na Evropské jako šraňky jelikož v odbočce byl výkop a byl nutný komplikovaný manévr :?
Volvo FL 614.
úte bře 18, 2008 10:25 pm

Helena

Příspěvek

To se mi nechce moc věřit, vždyť jde o bezpečnost provozu. Já si myslím, Jirko, že si měl spíš štěstí, že tě neviděli policajti. A kolik ta traverza vážila? Tím si určitě přesáhnul povolenou hmotnost nákladu. Bylo by asi zajímavý, kdyby se tu objevil nějekej policajt, aby nám to vysvětlil, ale oni ví větsinou taky ho...
stř bře 19, 2008 11:12 am

Uživatelský avatar
tatra815-2
Příspěvky: 106
Registrován: čtv bře 22, 2007 8:49 pm
Bydliště: KM

Příspěvek

V pondělí jsem vezl z Prahy do KM na kontejneru desky přesahovaly tak asi o 3 metry světla skoro nebyli vidět.
Tatra nezná bratra
stř bře 19, 2008 11:58 am

Stryko
Příspěvky: 578
Registrován: čtv led 25, 2007 11:18 am
Bydliště: Poděbrady Kluk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Že vám vstupuji do debaty ale 400 Ičko váží cca 92Kg 1m takže to celé mohlo vážit cca 1104Kg :wink: . Ovšem za předpokladu že pod traverzou 40Cm vysokou si mám představit profil I 400 :wink: :lol:
stř bře 19, 2008 11:59 am

Helena

Příspěvek

Ty máš určitě k dispozici nějaký strojírenský tabulky, viď? Nebo jsi to spočítal? :D
stř bře 19, 2008 12:22 pm

Marcy

Příspěvek

já si ale myslím, že když nás učili v autoškole kolik to může přesahovat do stran, tak kdyby to bylo nějak omzené tak že by nám to taky řekl.... :P
stř bře 19, 2008 3:36 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Hallo Helenko,
Multicára M22 má nosnost 2 tuny a kabinu má na straně pro jednoho řidiče a tak traverza měla těžiště přesně uprostřed multicáry a přesah byl stejný vepředu i vzadu. Jen najíždění do křižovatky s předností z prava byl horor jelikož traverza byla 4 metry napřed. Jiná možnost transportu nebyla a dopravil jsem jí přesně na místo za nízké náklady a v roce 99 naštěstí nebyl bodovej systém. Byla to sice dobrodružná cesta ale konec dobrý všechno dobrý :D
Volvo FL 614.
stř bře 19, 2008 4:27 pm

Helena

Příspěvek

Jo, Jirko, to bych chtěla vidět, to muselo vypadat zajímavě :D A pak si představ, co se stalo mě, doprovázela jsem dva 36 m dlouhý náklady a omylem jsme jeli v Hamburgu do centra. A tam se otáčet :doh:
stř bře 19, 2008 6:58 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Naštěstí je moje multoška 4x4 což je rarita viz http://www.multicar22.cz/kartoteka/jirkan.htm a uzávěrky mám na všech diferákách a tak se můžu otočit kde chci a to platí i o dalších náklaďácích co mám. Jinak s tím nadměrem v centru Hamburgu to teda musel být horor :shock:
Volvo FL 614.
stř bře 19, 2008 8:31 pm

milan.cukrar
Příspěvky: 12
Registrován: pon úno 25, 2008 7:55 pm
Bydliště: Pardubice

Příspěvek

341/2002 Sb. definuje i výšky a délky jednotlivých vozidel a souprav (včetně nákladu).
stř bře 19, 2008 9:13 pm

Stryko
Příspěvky: 578
Registrován: čtv led 25, 2007 11:18 am
Bydliště: Poděbrady Kluk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Helena píše:Ty máš určitě k dispozici nějaký strojírenský tabulky, viď? Nebo jsi to spočítal? :D
Mám leží přede mnou na stole :lol: potřebuji je k práci ale tyhle váhy se dají nalézt i na internetu někteří prodejci uvádí o hutním materiálu skoro vše :wink: :lol: :lol:
čtv bře 20, 2008 8:33 am

Odpovědět

Zpět na „Legislativní témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů