Stránka 66 z 71
Napsal: sob dub 14, 2018 10:15 am
od pecco sk 400
Napsal: čtv čer 28, 2018 10:48 pm
od pecco sk 400
Dva dny, dvě stavby, dvě montáže a stejný mobilák. Grove GMK 4100 L-1
při montáži jeřábu Wolff
při montáži jeřáb Terex
Re: Autojeřáby
Napsal: čtv črc 19, 2018 11:52 am
od Vorech
Re: Autojeřáby
Napsal: čtv črc 26, 2018 10:38 am
od petulak
Re: Autojeřáby
Napsal: ned srp 05, 2018 9:06 pm
od paldo
Re: Autojeřáby
Napsal: čtv srp 16, 2018 1:04 pm
od Vorech
Re: Autojeřáby
Napsal: stř zář 05, 2018 12:21 pm
od petulak
Re: Autojeřáby
Napsal: čtv zář 06, 2018 6:59 pm
od petulak
Re: Autojeřáby
Napsal: sob lis 03, 2018 12:11 pm
od David29
Zajímavý stroj, na rakouských RZ...
Pokračování D6 za Nové Strašení/Rakovník
Re: Autojeřáby
Napsal: pon lis 05, 2018 8:30 pm
od pecco sk 400
David29: jeden ze tří mobilních věžových jeřábů Liebherr MK 45 které má firma Berger BAU
Re: Autojeřáby
Napsal: pon lis 05, 2018 10:23 pm
od David29
Co to unese na konci? Zvedne to aspon průměrnýho chlapa?
Čímž to nehaním, je mi jasný že tam nezvedne plnou baťku
Re: Autojeřáby
Napsal: úte lis 06, 2018 9:22 am
od pecco sk 400
David29: Hele, celkově ten jeřáb vezme 6 tun a na špičce, což je nějakých 27 metrů má kapacitu 1500 Kg. Byly to jedny z prvních jeřábů této série, takže je jasné, že od té doby šel vývoj dále a dnešní stoje jsou v technických parametrech o dost vepředu, ale na druhé straně, kam se tyto staré stroje dostanou je téměř nemožné, díky čemuž jsou stále v provozu a tak říkajíc na špici techniky. A práci to udělá, tak co řešit
Re: Autojeřáby
Napsal: úte lis 06, 2018 10:52 am
od Michi
Viděl jsem video kde se rozložil normálně na ulici vedle baráku a zvednul tu kabinu jak u klasického stavebního jeřábu nahoru a dělal na baráku. Myslím že přesně na to to je dělaný a mají to dobře vymyšlené...
Re: Autojeřáby
Napsal: úte lis 06, 2018 10:58 pm
od pavel 815
Máte někdo foto jak to vypadá složené v převozní poloze?
Re: Autojeřáby
Napsal: úte lis 06, 2018 11:38 pm
od pecco sk 400
Michi: to už jsou ale ty novější jeřáby Liebherr MK. Staré modely jako MK 40, MK 45 měly pevnou kabinu obsluhy dole u věže, nebo například model MK 52 je zcela bez kabiny, je vybaven pouze RC.
pavel 815: vyfocené to mám v přepravní poloze, foto je z roku 2011, když to používaly tady v ČB na stavbě bytovky a OC