Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe
Dnešní pozdrav pro Vegáče
Jinak pro všechny co by se této firmě chtěli smát, bych rád upřesnil, že tato firma pro kterou rád jezdím, mě platí v hodinovce včetně všech prostojů a pauz. Hodinovou sazbu mají se srovnáním ostatníma firmama tu vyšší. Počítají se mi všechny hodiny mezi příchodem a odchodem. A to mě klidně po příchodu nechají někdy i hodinu čekat než se rozmyslí, kterou trasu mi dají. Následně se mi už několikrát stalo, že jsem přijel na obchod a manager mi řekl: „Teď na tebe půl hodiny nemáme čas, tak se někam spakuj a příjď za půl hodiny.“ Když se skládá návěs, tak mě vždycky upozorňují hlavně pomalu, aby se nic nerozbilo nebo, aby se nestal úraz.
Při takovém rychlosti nemotivujícím ohodnocení práce, ani nemám vůbec zapotřebí překračovat povolenou rychlost, když řídím. Byl bych sám proti sobě
P.S. Nejsou všechny firmy v Anglii takové.
Jinak pro všechny co by se této firmě chtěli smát, bych rád upřesnil, že tato firma pro kterou rád jezdím, mě platí v hodinovce včetně všech prostojů a pauz. Hodinovou sazbu mají se srovnáním ostatníma firmama tu vyšší. Počítají se mi všechny hodiny mezi příchodem a odchodem. A to mě klidně po příchodu nechají někdy i hodinu čekat než se rozmyslí, kterou trasu mi dají. Následně se mi už několikrát stalo, že jsem přijel na obchod a manager mi řekl: „Teď na tebe půl hodiny nemáme čas, tak se někam spakuj a příjď za půl hodiny.“ Když se skládá návěs, tak mě vždycky upozorňují hlavně pomalu, aby se nic nerozbilo nebo, aby se nestal úraz.
Při takovém rychlosti nemotivujícím ohodnocení práce, ani nemám vůbec zapotřebí překračovat povolenou rychlost, když řídím. Byl bych sám proti sobě
P.S. Nejsou všechny firmy v Anglii takové.
-
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 3421
- Registrován: stř lis 07, 2007 10:19 am
- Bydliště: kousek od chlumce nad cidlinou pres dalnici
myslim ty jeden traktoristo by si za ten bastl byl vdecny -ty soupravy sou hold delany na prakticky ucel a ne na krasu tady unas jezdi csad rychnov taky pro automobilku a jezdi to s veteranama a s predelanyma navesama ale jezdi porad a co je hlavni v dnesni dobe i plati a chlapy jezdi na smeny a drzi se tam
M-B Atego 1218 frigo
- topliner580
- Příspěvky: 147
- Registrován: úte zář 14, 2010 4:05 pm
- Bydliště: HORNÍ SKRÝCHOV/ Ålesund Norway
HOPI teď kupuje ( vyměňuje ) hodně SCANIÍ a jsou to P s plnym opticruisem bez spojky já osobně preferuju ten starší typ se spojkou ale kdo chce pohodlí má pohodlí ( řadí to celkem plynule už jsem měl tu čest okusit )jen by mě štvala ta snížená sřecha ale na vnitro rozvážky po obchoďákách to hopíkům stačí...
- topliner580
- Příspěvky: 147
- Registrován: úte zář 14, 2010 4:05 pm
- Bydliště: HORNÍ SKRÝCHOV/ Ålesund Norway
- topliner580
- Příspěvky: 147
- Registrován: úte zář 14, 2010 4:05 pm
- Bydliště: HORNÍ SKRÝCHOV/ Ålesund Norway
fatal_netware: jo jo otočný nápravy na návěsu to je prdel, my to měli u HOPÍků byl to schmidt a couvat s tim to bylo peklo na něm to šlo zablokovat ale nepoužívalo se to a přesně jak říkáš nejvěčí pozor si musíš dávat když stojíš těsně vedle druhýho auta a chceš od něj odject tak nesmíš dát velkej rejd jinak ti nadběhne prdel návěsu a je karambol . . . já takhle ohobloval plot před barákem ale vše bylo OK teď už máme normál tříosáka tam u toho se ta rejdová náprava zbláznila a zatáčelo to i při jízdě rovně tak ho zlikvidovali jinak co se týče řad P,G tak jsou dělaný k účelu rozvážek atd. a je to scania takže co víc si přát a za ty peníze bych bral jakýkoliv auto takže neni důvod ke smíchu jak tady někdo naznačoval... Jinak fatal_netware u mě máš velkou poklonu mě by do anglije nikdo nedostal ani za zlatý prase
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů