Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
mě se to líbí ,vubec bych se za ní nestyděl
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
to máte pravdu pane Debil :bigups:
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Pánové,já si myslím,že kdyby to jenom malinko šlo,tak by to Tatra určitě dělala,ten tahač je ale moc těžkej a dneska každej kouká na odvezený tuny.Já jezdím z (bohužel) Ivecem a hliníkovej návěs,váha soupravy 12,2 tuny a vozím 32 tun matriálu do celkovej 45tun.Dříve jsem měl osmsetpatnáctku s vlekem a vozil jsem 25tun a stačilo to,ale šéfové jsou nenažraný a pořád mají málo.S tatrou jsem zajel kdykoliv kamkoliv a tadytomu plivneš pod kola a stojíš. A teď v zimě ani nemluvim,samá pakárna,s tatrou jsem ještě cestou vytahoval různé zapadlíky a frčel dál,jo to byly zlaté časy.
Tady je malá studie na tahač s dlouhou kabinou,postavil jsem ho asi před deseti lety,měřítko 1:48,nic vymyšlenýho,od rámu až po kabinu,všechno originál Tatra.
Tady je malá studie na tahač s dlouhou kabinou,postavil jsem ho asi před deseti lety,měřítko 1:48,nic vymyšlenýho,od rámu až po kabinu,všechno originál Tatra.
Martine!
Velice pekne! Jenom skoda ze jako model! Ja si myslim ze takove reseni tahce ale v originalu, by urcite se na ruskem trhu chytlo! Jedn a pul metru zivota pred sebou, kabina je vysoka, s lehatkem, provedeni 6x6, tak to je menovite auto na vykon preprav na dalekem vychode, smerem na Vladivostok! V Rusku se prakticky moc materialu navazi a rozvazi prevazne z Moskvy dal, do vsech koutu Ruska. A takove prepravy jako jsou asijske casti kde dodnes nejsou silnice, jenom blato, teren, tak Tatra je nejidealnejsi auto do tech podminek! a toto v kapotovem provedeni, tak jednak s ruskeho pohledu jak rikam, jeden a pul metru zivota pred sebou, jednak to na trhu nema takovou konkurenci, nakolik tech kapotnich tahacu je malo, a uz vubec minimum provedeni 6x6 co vychod potrebuje!!! Ale v Tatra Koprivnice se uz dnes nikdo nezabiva tim co trh chce, a pak to tak vypada!
Velice pekne! Jenom skoda ze jako model! Ja si myslim ze takove reseni tahce ale v originalu, by urcite se na ruskem trhu chytlo! Jedn a pul metru zivota pred sebou, kabina je vysoka, s lehatkem, provedeni 6x6, tak to je menovite auto na vykon preprav na dalekem vychode, smerem na Vladivostok! V Rusku se prakticky moc materialu navazi a rozvazi prevazne z Moskvy dal, do vsech koutu Ruska. A takove prepravy jako jsou asijske casti kde dodnes nejsou silnice, jenom blato, teren, tak Tatra je nejidealnejsi auto do tech podminek! a toto v kapotovem provedeni, tak jednak s ruskeho pohledu jak rikam, jeden a pul metru zivota pred sebou, jednak to na trhu nema takovou konkurenci, nakolik tech kapotnich tahacu je malo, a uz vubec minimum provedeni 6x6 co vychod potrebuje!!! Ale v Tatra Koprivnice se uz dnes nikdo nezabiva tim co trh chce, a pak to tak vypada!
Martine!
Ja s tebou souhlasim! Tatra je Tatra! Jezdis furt! Ale ma tu nevyhodu ze ta nosni roura bera vahu na uzitecnem zatizeni! Takze to je zajkladni minus u tater kdyz je provozujes tady u nas! Ale na vychode, a hlavne v Asii pres pouste, ja se tam nesetkaval ani s pitnou vodou, to jsem si vozil furt sebou zasoby, jezdil jsem na daleko, po tisici kilometrech, a tat Tatra to bylo nejidealnejsi reseni dopray! Tam jsem nakladal na naves od podlahy az pod strop plachty, od predniho cela navesu az do zadu na zadni celo! A vubec jsem se nerozptyloval nad nejakou vahou! Plati parchy tak se veze co se nalozi! V tech poustich, pak v tajze tam nejake vahy nehrozi!
Oni tam jezdi chudaci tim co maji,nejake ty volva, scanie, many, pak tam zapadaji, cekaji i nekolik dni dokdy nekdo pojede, aby je vytahl, ja jsem vyhazoval i nekolik fotek na Ural.
Vzdyt jak rikas. I ted je to videt u nas kdyz napadl snih, tak je to s tema PVC v prdeli! U toho ja to tady ani nejak neberu jako zimu!
Ja s tebou souhlasim! Tatra je Tatra! Jezdis furt! Ale ma tu nevyhodu ze ta nosni roura bera vahu na uzitecnem zatizeni! Takze to je zajkladni minus u tater kdyz je provozujes tady u nas! Ale na vychode, a hlavne v Asii pres pouste, ja se tam nesetkaval ani s pitnou vodou, to jsem si vozil furt sebou zasoby, jezdil jsem na daleko, po tisici kilometrech, a tat Tatra to bylo nejidealnejsi reseni dopray! Tam jsem nakladal na naves od podlahy az pod strop plachty, od predniho cela navesu az do zadu na zadni celo! A vubec jsem se nerozptyloval nad nejakou vahou! Plati parchy tak se veze co se nalozi! V tech poustich, pak v tajze tam nejake vahy nehrozi!
Oni tam jezdi chudaci tim co maji,nejake ty volva, scanie, many, pak tam zapadaji, cekaji i nekolik dni dokdy nekdo pojede, aby je vytahl, ja jsem vyhazoval i nekolik fotek na Ural.
Vzdyt jak rikas. I ted je to videt u nas kdyz napadl snih, tak je to s tema PVC v prdeli! U toho ja to tady ani nejak neberu jako zimu!
Jo,to je dlouholetý problém Tatry,oni se chvástají,jaký že to mají stavebnicový systém a když někdo přijde,že chce takové a takové auto,tak dostane odpověď,že to nemají ve výrobním programu a basta.Člověk by si myslel,že když jsou v kryzi,tak by měli mít snahu vyhovět požadavkům zákazníků,ale oni si jedou furt to svoje.Pořád mluví o tom jak by chtěli opět ovládnout východní trhy a přitom nejsou schopný udělat auto,kterým by ty trhy oslovili.Kdysi jsem posílal do tatry tenhle návrh a nedostal jsem od nich ani čárku.Jsem tatrovák od narození,ale co mi štve,tak to je to jejich jednání.
Martin70:
Je to asi nejak tak! Ja nerikam ze jsem nejaky extra mistr! Ale mam neco odjezdenyho, prakticky v Rusku, tady jenom minimalne! A z meho pohledu provozu tatry v Rusku, tak se divim ze Tatra Koprivnice ktera byla tradicnim dodavatelem tater na vychod stratila i tento "nenazrany trh" do ktereho clovek bude navazet a furt bude malo!
I Tatra 815-2AS01 se spatne prodava! a proc? Protoze je draha! A draha je za ucet tech spousty zbytecnych hovadin ktere jsou na aute navesene jenom proto ze tady to vyzaduje EU. Rusky trh, a ruska legislatyva spoustu hovadin ktere na te tatre jsou nevyzaduje!!! Ja mam nekolik navrhu na prepracovani teto tatry, co by snizilo cenu, take by se nic nenarusilo a plnilo by veskere normy dle platnych zakonu RF, a cenou jsem se dostal neco malo pod uroven konkurencniho vozu vyrabeneho v Rusku IVECO-AMT, ktery dnes a denne vyhrava vyberove rizeni v Gazpromu na dodavkach vozidel!
Ale to je tim. Ze z tatry uz do Ruska aby se nekdo zabyval dannou problemtikou uz asi ani nikdo nechodi. Dale reseni. Jednoduche reseni! Ja uvazuju svym pohledem, a rozumem kolchoznika, ale jednoduse, a tak jak to sam osobne vim od volantu tatry z Ruska!
Kdyz prijdu do Koprivnice a se s nima bavim, tak vedi o cem rikam,ale, je ale......Takze s takovyma kokotama jak jsem ja se enjakmoc nebavi, a nemaji moc radi kdyz prijde clovek co neco vi, ovlada, a rozumi veci! Takze je tam zbytecne chodit!
Ja co se zabyvam tou problematikou tater v Rusku, tak ja uz to davno vse sezral tak jak je! Tak vim co presne a jak je potreba!
Je to asi nejak tak! Ja nerikam ze jsem nejaky extra mistr! Ale mam neco odjezdenyho, prakticky v Rusku, tady jenom minimalne! A z meho pohledu provozu tatry v Rusku, tak se divim ze Tatra Koprivnice ktera byla tradicnim dodavatelem tater na vychod stratila i tento "nenazrany trh" do ktereho clovek bude navazet a furt bude malo!
I Tatra 815-2AS01 se spatne prodava! a proc? Protoze je draha! A draha je za ucet tech spousty zbytecnych hovadin ktere jsou na aute navesene jenom proto ze tady to vyzaduje EU. Rusky trh, a ruska legislatyva spoustu hovadin ktere na te tatre jsou nevyzaduje!!! Ja mam nekolik navrhu na prepracovani teto tatry, co by snizilo cenu, take by se nic nenarusilo a plnilo by veskere normy dle platnych zakonu RF, a cenou jsem se dostal neco malo pod uroven konkurencniho vozu vyrabeneho v Rusku IVECO-AMT, ktery dnes a denne vyhrava vyberove rizeni v Gazpromu na dodavkach vozidel!
Ale to je tim. Ze z tatry uz do Ruska aby se nekdo zabyval dannou problemtikou uz asi ani nikdo nechodi. Dale reseni. Jednoduche reseni! Ja uvazuju svym pohledem, a rozumem kolchoznika, ale jednoduse, a tak jak to sam osobne vim od volantu tatry z Ruska!
Kdyz prijdu do Koprivnice a se s nima bavim, tak vedi o cem rikam,ale, je ale......Takze s takovyma kokotama jak jsem ja se enjakmoc nebavi, a nemaji moc radi kdyz prijde clovek co neco vi, ovlada, a rozumi veci! Takze je tam zbytecne chodit!
Ja co se zabyvam tou problematikou tater v Rusku, tak ja uz to davno vse sezral tak jak je! Tak vim co presne a jak je potreba!
Arktic ... když Rusko nechce zbytečné věci, proč je tedy podmínka motor E4/5 a dáváme na Arkticy močovinu, její drahé 3x vyhřívání , aby to plnilo legislativu a fungovalo ? Ona ta legislativa se hodně mění , Ted se dokonce na Máše musí montovat protihlikové kryty a KAŽDÁ máša se měří na venkovní hluk !!! a samozřejmě máša má taky močovinu .... Ale třeba nemá vyhřívané zrcátka ...
bazilisak:
Tatra ma vynimku dovozu vozidel do Ruska dle normy EURO-3 jeste cely pristi rok! Takze jeste dnes neni pro tatru nutnosti dodavat E4! A tatra aby se nadzvedla a postavila na nohy, tak by mohla ten moment vyuzit a udelat E3 lenejsi verze ktera by sla!
A E4 s chcankama, tak ja se tim jeste nezabyval, a ani mne to nejak nerozptyluje, nakolik poradny auto jezdi na naftu! A ty chcanky jak je znamu, mrznou pri -8, takze je to na zvazeni v realnim provozu!
Bylo receno ze to jde odpojit! Ten "Redbul". Tak pak nechapu, kdyz neco musim dle podminek v provozu odpojit, a tim to nepouzivam, proc mne nuti abych to v aute mnel, kdyz stejne ten svuj ucel to neplni!!! Kdyz je to vyple, pripadne odpojene! Takze hovadina!
Tatra ma vynimku dovozu vozidel do Ruska dle normy EURO-3 jeste cely pristi rok! Takze jeste dnes neni pro tatru nutnosti dodavat E4! A tatra aby se nadzvedla a postavila na nohy, tak by mohla ten moment vyuzit a udelat E3 lenejsi verze ktera by sla!
A E4 s chcankama, tak ja se tim jeste nezabyval, a ani mne to nejak nerozptyluje, nakolik poradny auto jezdi na naftu! A ty chcanky jak je znamu, mrznou pri -8, takze je to na zvazeni v realnim provozu!
Bylo receno ze to jde odpojit! Ten "Redbul". Tak pak nechapu, kdyz neco musim dle podminek v provozu odpojit, a tim to nepouzivam, proc mne nuti abych to v aute mnel, kdyz stejne ten svuj ucel to neplni!!! Kdyz je to vyple, pripadne odpojene! Takze hovadina!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 21 hostů