Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek, mc.cvok
Opravit tachometr
Kdysi se tyto mechanicke tachometry vyrabely v PAL Zampach (u Sazavy za Jilovym u Prahy), tu fabriku ale pocatkem tohoto stoleti zrusili a pak tyto tachometry delala DIPRA Praha. Tusim nekam na Smichov jsem si to vozil. Delala tam takova malilinkata pani, tusim se jmenovala Vrkoslavova a ta mi to vzdy nejak zaridila. Kdo zkusi, zda DIPRA Praha na Smichove jeste zije?
RND Tacho zacina nulou ca na 1.00 hodine jde po smeru hodin - jako na fotce. Tusim, ze V3S a S5T mely uplne stejny mechanismus, jen cifernik byl premalovan - pootocen a nula byla na cca 7.00 hodine. Take se toci doprava. A byvaly sedive.
K Teplomeru. U prvniho Randala jsem do bileho domecku po kapilarnim, pochopitelne pretrzenem, teplomeru umistil kompletni budik ze Zetoru, elektricky, padnul tam jako fik a funguje jako vino. Ale ma cerny cifernik - tedy ve vyrezu v bilem plechu pod sklem je videt cerna "fazole" s rafickou. Neumim ten Zetor elektricky teplomer nikde najit s bilym cifernikem. Netusi nekdo?
Diky
Josef
RND Tacho zacina nulou ca na 1.00 hodine jde po smeru hodin - jako na fotce. Tusim, ze V3S a S5T mely uplne stejny mechanismus, jen cifernik byl premalovan - pootocen a nula byla na cca 7.00 hodine. Take se toci doprava. A byvaly sedive.
K Teplomeru. U prvniho Randala jsem do bileho domecku po kapilarnim, pochopitelne pretrzenem, teplomeru umistil kompletni budik ze Zetoru, elektricky, padnul tam jako fik a funguje jako vino. Ale ma cerny cifernik - tedy ve vyrezu v bilem plechu pod sklem je videt cerna "fazole" s rafickou. Neumim ten Zetor elektricky teplomer nikde najit s bilym cifernikem. Netusi nekdo?
Diky
Josef
Zeleny konvoj cerne hruzy.
Re : Palubní přístroje
Stran oprav veškerých palubních přístrojů doporučuji volat tel. 603424465.
PŘÁTELSKÉ POSEZENÍ - 2. 4. 2016
Z R U Š E N O
Naposledy upravil(a) RNDRND dne pon bře 28, 2016 7:16 pm, celkem upraveno 1 x.
Odyssea pokracuje
V unoru jsme ocistili vsechny soucastky, nalakovali drobne dilce zakladem KTL a pozinkovali spojovaci material. Truhlar pripravil loze pro korbu a u steny jsou videt oprene nosniky valniku. Tentokrat vse nove, dubove. Ocisteny ram je natreny zakladem a vrchni barvou. Motor je vycisteny, vymenene mrazovky, ale protoze chodi, nerozebirali jsme jej. Pokracuje vyvarovani blatniku a kabiny (kolem oken, prahy a dvere). Vydreva je az na pricny tramek pod prednim oknem v solidnim stavu a nebudeme s ni nic delat. Prava bocnice motoru je uz zhotovena s prolisy - vyparali jsme je z jedne prebytecne leve a vsadili do zachovale prave. Mame zkompletovane pakny a prasatka brzd, vycistene vstrikovaci cerpadlo, zkompletovanou predni napravu. Ceka se na vyhamrovana pera, abychom mohli pokracovat s montazi.
Pokracovani priste.
Pokracovani priste.
Zeleny konvoj cerne hruzy.
-
- Příspěvky: 94
- Registrován: pon kvě 17, 2010 4:29 pm
- Bydliště: Brno-venkov
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: čtv říj 08, 2015 8:51 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Řeším zádrhel s brzdami. Po sešlápnutí brzdy pedál zůstane sešláplý, brzda aktivní a až po nějaké dobré se vrátí samovolně do své původní pozice a brzdy povolí. Jako náplň jsem použil žlutou DOT3. Může to být tím?
Jak teď z toho ven? Proplach systému lihem, výměna všech gumových částí v hlavním válci a v prasátkach, opětovné naplnění červenou kapalinou?
Jak teď z toho ven? Proplach systému lihem, výměna všech gumových částí v hlavním válci a v prasátkach, opětovné naplnění červenou kapalinou?
Re:
Dělá to dojem, že je v systému "podtlak" ? Protože za normálního stavu péra na paknách "tíhu" kapaliny hravě překonají. V tom případě bych hledal závadu v hlavním brzovém válci. Popřípadě zda není někde přisáván vzduch.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů