Stránka 2 z 4
Napsal: pát lis 03, 2006 5:15 pm
od cuisine
aaa koukám že používáš stejný uklízecí princip ....
Napsal: úte lis 14, 2006 8:28 pm
od tatracyber
wow
Napsal: stř lis 15, 2006 8:55 am
od david
Tyyyyyy brďo....tak to je teda nápad. Koukám, že už je vynalezený už skoro všechno.
Napsal: sob pro 23, 2006 8:27 pm
od bubak
Napsal: sob pro 23, 2006 9:03 pm
od Chomuťák
Podfuk to není. Jedná se o projekty vozidel 20Tr a 23Tr. Bohužel, však se nedostaly dál než na papír či do těchto fotomontáží.
Napsal: úte úno 06, 2007 1:31 am
od Olda
Napsal: pon kvě 07, 2007 12:59 am
od Olda
Napsal: čtv čer 14, 2007 7:21 pm
od cuisine
snad nedostanu od autora do budky že to tu vyvěsím
Napsal: čtv čer 14, 2007 8:34 pm
od cuisine
Napsal: čtv čer 14, 2007 9:25 pm
od martin_100
A hele naše 510 na hostování v Brně nebo se pletu?
Napsal: pát čer 29, 2007 9:42 pm
od Olda
nějakej vlečňák
Napsal: stř led 09, 2008 9:00 pm
od Marcy
To je ve zlíně....
Napsal: pon led 21, 2008 2:10 pm
od 9 Tr
k těm dvojharmonikám. ještě vznikal projek na řadu 16, 17 a 18 Tr, ze kteréhož pak sešlo, byla to vlastně modernisovaná 14Tr. posléze byl projek lehce obnoven, neb vnikla unifikace B 831.00/ Tr 831.00 ze kterého vznikly trolejbusy 17 Tr. Kloubová verze 18 Tr/B 841 nevznikla.
Naproti tomu ale označení 831/832 zůstalo, neb vozy 732 upravené pro export do ruska(možnost udělat z předních dveří a dveří kabiny samostatnou kabinu jak v trolejbuse bez možnosti cestujícími použití předních dveří, výfuk vyveden nad střechu, atd.)
Napsal: ned srp 03, 2008 11:11 am
od Shacka
Napsal: pát bře 20, 2009 6:54 pm
od Eddie
dolozim aj ja nieco