Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine

Drak
Příspěvky: 697
Registrován: stř dub 23, 2008 6:19 pm
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Vyteče ti voda z bloku a pak už ho nikdy neutěsníš.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com

Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
pon kvě 25, 2009 9:33 pm

Uživatelský avatar
Frenky
Quattro
Příspěvky: 1248
Registrován: ned dub 19, 2009 2:00 pm
Bydliště: Někde..

Příspěvek

udělá to bum :lol:
ne,dělám si srandu,kolikpak za ten motór chtěli ?
Neuděláš nic...
Obrázek
pon kvě 25, 2009 9:35 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11911
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

jak psal Drak a taky co takhle dříky výfukovejch ventilu a jejich O kroužky??
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
pon kvě 25, 2009 9:59 pm

Uživatelský avatar
Pavel FM13
Příspěvky: 213
Registrován: ned lis 25, 2007 10:01 pm
Bydliště: Police nad Metují

Příspěvek

tak pokud mě paměť neklame tak některý tyhle motory měly odpařovák u nalévacího hrdla na přeních prsouch
VOLVO FM13 R 6x6 460hp TRAKTOR
bylo-T815NK-10V TURBO
pon kvě 25, 2009 10:02 pm

VITEK_M

Příspěvek

za ten motor jsme platili 15 000 a právě proto jsem nasranej že to nechodí a pořád jen problémy. už jsme do te přestavby za díly narvali přes 70 000 a pořád to nejezdí. :mad:
Naposledy upravil(a) VITEK_M dne pát kvě 29, 2009 6:51 pm, celkem upraveno 1 x.
úte kvě 26, 2009 5:26 am

VITEK_M

Příspěvek

s tím už nic nenadělám zkusím dnes večer natočit motor bez nalejváku.. pokud to nebune nikterak tlakovat tak je to debrý pokud tto bude tlakovat tak jsou v prdeli kroužky.

musí se vždy měnit komplet celá úáístní sada a nebo c případě rozumné ovality se to dá ješrě použít... protože 3000 za jeden válec je dost peněz.. to bude pak už motor po kompletní generálce- teda bez ložisek na klice a ojnic :-D

ted vážně chlapi co s tím? :-) díky Sbor dobrovolných hasičů v malém březně
úte kvě 26, 2009 5:48 am

VITEK_M

Příspěvek

jo ještě tady někdo psal o o krroužkach na vejfuk. ventilech .. myslím že to není tím protože olej se mi dostává do motoru skrz turbo. to znamená že v olejovým potrubí je větší tlak než ukazuje budík na olej ten ukazuje minimálně 4 atmosfery na volnoběh kontrolka mazání zhasne současně s natočením motoru. něco tu skřín asi tlakuje
úte kvě 26, 2009 5:55 am

Uživatelský avatar
Frenky
Quattro
Příspěvky: 1248
Registrován: ned dub 19, 2009 2:00 pm
Bydliště: Někde..

Příspěvek

na takovýhle lidi bacha...taky jsem na to šeredně doplatil :mad: !
Neuděláš nic...
Obrázek
úte kvě 26, 2009 3:16 pm

VITEK_M

Příspěvek

tak to byl odfuk, to sem si odfuk--- při otevření nalejváku mi víčko letěli kamsi za sedačku v kabině a zjistil jsem že tenhle motor má odfuk na nalejváku jenže byl pečlivě ucpaný ( asi kvůli bordelu) no nic :-D
stř kvě 27, 2009 6:44 am

Uživatelský avatar
Samer
Příspěvky: 2171
Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
Bydliště: Hamry nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tim lip. Takovyde debilni zavady co muzou mit vzdycky mil
ion pricin jsou nejhorsi :?
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
stř kvě 27, 2009 8:20 am

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11911
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

teda nikdy mě nenapadlo,že nějakej debil ucpe odfuk z vany .....asi aby zamaskoval,že ten motor fouká...možná(já povoluju víčko :wink: )
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
stř kvě 27, 2009 12:14 pm

Uživatelský avatar
Frenky
Quattro
Příspěvky: 1248
Registrován: ned dub 19, 2009 2:00 pm
Bydliště: Někde..

Příspěvek

tak aspoň,že jsi tu závadu vyřešil a můžeš dál bez průblému jezdit :wink:
Neuděláš nic...
Obrázek
stř kvě 27, 2009 7:09 pm

Uživatelský avatar
oro
Příspěvky: 339
Registrován: čtv pro 27, 2007 7:29 pm

Příspěvek

Kluci řikate ,že olej na sacim potrubi je normální,ale co na ve spojich vyfukového potrubí?.......nad turbem jak je spoj...vyfukoveho potrubi...jsou tam dva spoje a přes jeden vzlíná olej............... :mad:
ned pro 20, 2009 10:11 am

Karel334
Příspěvky: 1602
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

Z části to může být olej i nafta.U starších motorů při volnoběhu protétá do výfuku nafta i olej.Když demontuješ celé výf.potrubí na motoru jasně uvidíš z kterého válce to valí.Když je to olej tak je ta vložka pečená když nafta tak teče vstřik a nebo to nemá tlaky a ve válci to nehoří je to pečený.Taky se olej může protlačovat přez výfuk.vetil.Když to dělá při studeným motoru při nízké venkovní teplotě pak se motor ohřeje a nedělá to nic vůbec bych se tím netrápil u liazu vcelku normální věc.
ned pro 20, 2009 11:08 am

VITEK_M
Příspěvky: 19
Registrován: sob led 02, 2010 10:06 pm
Bydliště: ústí nad labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ahoj postavili jsme RTHP a dali jsme do něj motor z torona M637 ( r.v. 1990) 189 kW mám i papír od pana Večerníka z TEDOMU s grafem výkonu a kroutícího momentu.
Chtěl jsem se zeptat jestli je normální spotřeba skoro 20 litrů na 42kilometrů...
Připadá mi to nějak hodně.
Zkuste mi napsat jak omezim spotřebu ale chtěl jsem zůstat u stejnýho výkonu... Jestli by pomohlo vstřikovací čerpadlo z liaz MŠ 638 nebo 640
díky za názory..

Tady je odkaz na nás a nášeho erťáka poháněným liazem.
http://www.sdhmalebrezno.estranky.cz/st ... hp-trambus
ned led 03, 2010 10:23 pm

Odpovědět

Zpět na „LIAZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů