Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Vyteče ti voda z bloku a pak už ho nikdy neutěsníš.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
jak psal Drak a taky co takhle dříky výfukovejch ventilu a jejich O kroužky??
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
- Pavel FM13
- Příspěvky: 213
- Registrován: ned lis 25, 2007 10:01 pm
- Bydliště: Police nad Metují
s tím už nic nenadělám zkusím dnes večer natočit motor bez nalejváku.. pokud to nebune nikterak tlakovat tak je to debrý pokud tto bude tlakovat tak jsou v prdeli kroužky.
musí se vždy měnit komplet celá úáístní sada a nebo c případě rozumné ovality se to dá ješrě použít... protože 3000 za jeden válec je dost peněz.. to bude pak už motor po kompletní generálce- teda bez ložisek na klice a ojnic
ted vážně chlapi co s tím? díky Sbor dobrovolných hasičů v malém březně
musí se vždy měnit komplet celá úáístní sada a nebo c případě rozumné ovality se to dá ješrě použít... protože 3000 za jeden válec je dost peněz.. to bude pak už motor po kompletní generálce- teda bez ložisek na klice a ojnic
ted vážně chlapi co s tím? díky Sbor dobrovolných hasičů v malém březně
jo ještě tady někdo psal o o krroužkach na vejfuk. ventilech .. myslím že to není tím protože olej se mi dostává do motoru skrz turbo. to znamená že v olejovým potrubí je větší tlak než ukazuje budík na olej ten ukazuje minimálně 4 atmosfery na volnoběh kontrolka mazání zhasne současně s natočením motoru. něco tu skřín asi tlakuje
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
teda nikdy mě nenapadlo,že nějakej debil ucpe odfuk z vany .....asi aby zamaskoval,že ten motor fouká...možná(já povoluju víčko )
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Z části to může být olej i nafta.U starších motorů při volnoběhu protétá do výfuku nafta i olej.Když demontuješ celé výf.potrubí na motoru jasně uvidíš z kterého válce to valí.Když je to olej tak je ta vložka pečená když nafta tak teče vstřik a nebo to nemá tlaky a ve válci to nehoří je to pečený.Taky se olej může protlačovat přez výfuk.vetil.Když to dělá při studeným motoru při nízké venkovní teplotě pak se motor ohřeje a nedělá to nic vůbec bych se tím netrápil u liazu vcelku normální věc.
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: sob led 02, 2010 10:06 pm
- Bydliště: ústí nad labem
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj postavili jsme RTHP a dali jsme do něj motor z torona M637 ( r.v. 1990) 189 kW mám i papír od pana Večerníka z TEDOMU s grafem výkonu a kroutícího momentu.
Chtěl jsem se zeptat jestli je normální spotřeba skoro 20 litrů na 42kilometrů...
Připadá mi to nějak hodně.
Zkuste mi napsat jak omezim spotřebu ale chtěl jsem zůstat u stejnýho výkonu... Jestli by pomohlo vstřikovací čerpadlo z liaz MŠ 638 nebo 640
díky za názory..
Tady je odkaz na nás a nášeho erťáka poháněným liazem.
http://www.sdhmalebrezno.estranky.cz/st ... hp-trambus
Chtěl jsem se zeptat jestli je normální spotřeba skoro 20 litrů na 42kilometrů...
Připadá mi to nějak hodně.
Zkuste mi napsat jak omezim spotřebu ale chtěl jsem zůstat u stejnýho výkonu... Jestli by pomohlo vstřikovací čerpadlo z liaz MŠ 638 nebo 640
díky za názory..
Tady je odkaz na nás a nášeho erťáka poháněným liazem.
http://www.sdhmalebrezno.estranky.cz/st ... hp-trambus
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů