Stránka 4 z 46
Napsal: ned lis 18, 2007 5:56 pm
od Zdene
Co jsem dělal to Ečko, tak náklaďáky stojí 12000,- a studenti 500,- sleva.
Ale chce to zkusit, určitě někoho odchytíš, kdo ti dovolí sednout za volant. Taky bych asi volil podle toho kolik za kurs zaplatíš. Po Brně vidím docela jiných a novějších aut, často potkávám Iveco Daily atd... Tam je místa dost.
Já jsem se svou postavou musel vejít za volant maličké Mazdičky, když jsem začínal u stávající práce.
Autoškola
Napsal: pát pro 07, 2007 12:27 pm
od jazz
Ja ted dělam C s manem a ifou....na ifě sem ještě nejel ale už mě to brzy čeka. Pokud jde o mana zatim mam za sebou prvni jizdu a přišel jsem na to že je oproti tomu normální auto nic...pořád se my plete 5 a 7,a podřazování s meziplynem je hruza nkdy to tam nestihnu nahazet dost rychle před křižovatkou.instruktor totální cholerik ale jinak mě to baví
Napsal: pát pro 07, 2007 12:50 pm
od Mack
u toho mana nemusis s meziplynem, jsou tam synchrony a u ify jo to jo, ale nerad dolu o 1 stupen ale treba o 2 ci 3 stupne dolu, to bys ses uradil, to mas to same jako kdyz se nerozjizdis na 1 ale na 2 nebo 3, me to rikal primo v autoskole jsi prazdnej a lechkej tak tam dej za 3 na rovince a frc.
Napsal: pát pro 07, 2007 1:20 pm
od martin_100
V autoškole to ale nejde.
Vim jak na mě řval když sem s ivecem hodil za 4 a tradá pryč. No a když začal řát ať zastavim a odřadim to pořádně tak sem ho donasral větou: "To nemá smysl když vezem vzdcuh"
Napsal: pát pro 07, 2007 1:53 pm
od MartinNM
Ja sa rozbieham na velkej trojke (ZF16) zo 40 tonami a uplne v poho aj do jemneho kopceka (IVECO EuroTech 430PS), nema zmysel tam davat tie male rychlosti na rovine
Napsal: pát pro 07, 2007 2:09 pm
od Mack
ja jsem v autoskole lital s liazkou na kontejnery lanove, liza nesla ani nastartobvat a skoro nic tam nefungovalo
, ale ucitel byl v poho byl slepej sotva videl 4m pred sebe a odhad mel take uplne mimo, ale po rozhovoru ten boj semnou vzdal a nechal to na me at si jezdim jak chci. Ale sam o sobe rikal at tam hazu velke rychlosti pri rozjedu, jenom me zakazal pozivat pulky, ale to jsme pouzival pac jsem mel problemy radit, jo hold mezi plyn boj nestkutecnej a halvne s instruktorem jsem to honl na male a velke 4 anic jineho jsme za tu cestu nepouzil
autoškola
Napsal: pát pro 07, 2007 7:30 pm
od jazz
no to já se rozjíždím na 3 u mana ale instruktor chce abych daval meziplyn a 2x spojku,rozhodně my nenecha podřadit o 2 parkrat sem to splet a mohl se zblaznit...zespod na spojkovej pedal ma něco přidělanýho a vždycky když zmačknu spojku to klapne aby poznal jestli to nešidim
....a ten meziplyn... ja nikdy nevim jak ho zpravně dat..jednou instruktor řve že je to moc jednou zase malo---nemohl by my někdo poradit jak ho davat správně?
Napsal: pát pro 07, 2007 8:00 pm
od talaš.m
když je to synchron tak to musíš ošidit. jen ho naznačit. nejlíp by ses to naučil na liazce. pamatuju že nás v autoškole instruktor mlátil hůlkou přes ruce když jsi čistil zuby. dobrý chlap ale v autě nervák jak hrom
Napsal: pát pro 07, 2007 10:00 pm
od Jirka Novák
Já jsem při zkoušce v autoškole na náklaďák přivedl učitele k údivu když mi těsně před križovatkou řek ,, tady do prava" a já tedy v rychlosti musel zároveň brzdit pravou nohou a levou vyšlápnout spojku a špičkou pravé nohy dávat meziplyn. Tedy koncert pro dvě nohy na třech pedálech
. Bězvadně to klaplo a on jen koukal kde jsem se to naučil. Zcela jednoduše v 15 jsem měl svoje první auto.
Napsal: pát pro 07, 2007 10:17 pm
od mates
talas.m píše:když je to synchron tak to musíš ošidit. jen ho naznačit. nejlíp by ses to naučil na liazce. pamatuju že nás v autoškole instruktor mlátil hůlkou přes ruce když jsi čistil zuby. dobrý chlap ale v autě nervák jak hrom
když jsem jezdil u hasičů tak strojní technik s sebou vozil kladivo místo hůlky. nakonec jsem to dopracoval tak daleko , že to šlo na jedno vyšlápnutí nahoru i dolu , ale jenom k ohni. tatra proti liazu na začátek zlatý auto, ale zas když to člověk vychytal tak to šlo pěkně u všeho
Napsal: sob pro 08, 2007 11:38 am
od Petr
souhlasim s tebou na zacatek je tatra oproti liazu zlata ale nejlepsi skola na razeni je pv3s a vlastne cela autoskola na vejtrasce je dobra napr. maly rejd bez posilovace atd. potom prejit na lepsi neni nikdy problem
Napsal: sob pro 08, 2007 4:44 pm
od talaš.m
jasné chtěl jsem jen říct že ta liazka je tvrdší na řazení a když potom sedne do tatry tak to jde jak po másle. když jsem jezdil ještě zu firmy tak jsem měl tatru kde se dalo řadit na jednou(bez synchronu) a když se mi nechtělo šlapat na spojku tak i bez spojky. to šlo ale jen po prázdnu
Napsal: sob pro 08, 2007 6:31 pm
od Petr.DC
martin_100 píše:V autoškole to ale nejde.
Vim jak na mě řval když sem s ivecem hodil za 4 a tradá pryč. No a když začal řát ať zastavim a odřadim to pořádně tak sem ho donasral větou: "To nemá smysl když vezem vzdcuh"
U koho jsi jezdil?
Napsal: sob pro 08, 2007 9:38 pm
od martin_100
V kralovicích se samotnym Fránou
To byl kus nerva ale na mě neřval skoro vůbec zato na spolužáka co se toho bál řval až hanba.
Asi sem jezdil dobře páč když bylo třeba odvýzt iveco z Apola tak mi nechal samotnýho řídit jeho fabii v plný palbě a sám jel předemnou s náklaďákem.
Sem ho samozřejmě nechal povodjet a fabku se jak se patří polechtal. Inu ten dvolitr byl oproti mojí tehdejší hundrtce maliko živější
Napsal: ned pro 09, 2007 9:47 am
od Petr.DC
"V kralovicích se samotnym Fránou
"...
Tak to jo. Já dělal C ve škole s Liazkou a E u Sládka na Ivecu.