Stránka 4 z 46

Napsal: ned lis 18, 2007 5:56 pm
od Zdene
Co jsem dělal to Ečko, tak náklaďáky stojí 12000,- a studenti 500,- sleva.

Ale chce to zkusit, určitě někoho odchytíš, kdo ti dovolí sednout za volant. Taky bych asi volil podle toho kolik za kurs zaplatíš. Po Brně vidím docela jiných a novějších aut, často potkávám Iveco Daily atd... Tam je místa dost.
Já jsem se svou postavou musel vejít za volant maličké Mazdičky, když jsem začínal u stávající práce.

Autoškola

Napsal: pát pro 07, 2007 12:27 pm
od jazz
Ja ted dělam C s manem a ifou....na ifě sem ještě nejel ale už mě to brzy čeka. Pokud jde o mana zatim mam za sebou prvni jizdu a přišel jsem na to že je oproti tomu normální auto nic...pořád se my plete 5 a 7,a podřazování s meziplynem je hruza nkdy to tam nestihnu nahazet dost rychle před křižovatkou.instruktor totální cholerik ale jinak mě to baví :D

Napsal: pát pro 07, 2007 12:50 pm
od Mack
u toho mana nemusis s meziplynem, jsou tam synchrony a u ify jo to jo, ale nerad dolu o 1 stupen ale treba o 2 ci 3 stupne dolu, to bys ses uradil, to mas to same jako kdyz se nerozjizdis na 1 ale na 2 nebo 3, me to rikal primo v autoskole jsi prazdnej a lechkej tak tam dej za 3 na rovince a frc.

Napsal: pát pro 07, 2007 1:20 pm
od martin_100
V autoškole to ale nejde.
Vim jak na mě řval když sem s ivecem hodil za 4 a tradá pryč. No a když začal řát ať zastavim a odřadim to pořádně tak sem ho donasral větou: "To nemá smysl když vezem vzdcuh"

Napsal: pát pro 07, 2007 1:53 pm
od MartinNM
Ja sa rozbieham na velkej trojke (ZF16) zo 40 tonami a uplne v poho aj do jemneho kopceka (IVECO EuroTech 430PS), nema zmysel tam davat tie male rychlosti na rovine

Napsal: pát pro 07, 2007 2:09 pm
od Mack
ja jsem v autoskole lital s liazkou na kontejnery lanove, liza nesla ani nastartobvat a skoro nic tam nefungovalo :-), ale ucitel byl v poho byl slepej sotva videl 4m pred sebe a odhad mel take uplne mimo, ale po rozhovoru ten boj semnou vzdal a nechal to na me at si jezdim jak chci. Ale sam o sobe rikal at tam hazu velke rychlosti pri rozjedu, jenom me zakazal pozivat pulky, ale to jsme pouzival pac jsem mel problemy radit, jo hold mezi plyn boj nestkutecnej a halvne s instruktorem jsem to honl na male a velke 4 anic jineho jsme za tu cestu nepouzil :roll:

autoškola

Napsal: pát pro 07, 2007 7:30 pm
od jazz
no to já se rozjíždím na 3 u mana ale instruktor chce abych daval meziplyn a 2x spojku,rozhodně my nenecha podřadit o 2 parkrat sem to splet a mohl se zblaznit...zespod na spojkovej pedal ma něco přidělanýho a vždycky když zmačknu spojku to klapne aby poznal jestli to nešidim :) ....a ten meziplyn... ja nikdy nevim jak ho zpravně dat..jednou instruktor řve že je to moc jednou zase malo---nemohl by my někdo poradit jak ho davat správně?

Napsal: pát pro 07, 2007 8:00 pm
od talaš.m
když je to synchron tak to musíš ošidit. jen ho naznačit. nejlíp by ses to naučil na liazce. pamatuju že nás v autoškole instruktor mlátil hůlkou přes ruce když jsi čistil zuby. dobrý chlap ale v autě nervák jak hrom

Napsal: pát pro 07, 2007 10:00 pm
od Jirka Novák
Já jsem při zkoušce v autoškole na náklaďák přivedl učitele k údivu když mi těsně před križovatkou řek ,, tady do prava" a já tedy v rychlosti musel zároveň brzdit pravou nohou a levou vyšlápnout spojku a špičkou pravé nohy dávat meziplyn. Tedy koncert pro dvě nohy na třech pedálech :D . Bězvadně to klaplo a on jen koukal kde jsem se to naučil. Zcela jednoduše v 15 jsem měl svoje první auto.

Napsal: pát pro 07, 2007 10:17 pm
od mates
talas.m píše:když je to synchron tak to musíš ošidit. jen ho naznačit. nejlíp by ses to naučil na liazce. pamatuju že nás v autoškole instruktor mlátil hůlkou přes ruce když jsi čistil zuby. dobrý chlap ale v autě nervák jak hrom
když jsem jezdil u hasičů tak strojní technik s sebou vozil kladivo místo hůlky. nakonec jsem to dopracoval tak daleko , že to šlo na jedno vyšlápnutí nahoru i dolu , ale jenom k ohni. tatra proti liazu na začátek zlatý auto, ale zas když to člověk vychytal tak to šlo pěkně u všeho

Napsal: sob pro 08, 2007 11:38 am
od Petr
souhlasim s tebou na zacatek je tatra oproti liazu zlata ale nejlepsi skola na razeni je pv3s a vlastne cela autoskola na vejtrasce je dobra napr. maly rejd bez posilovace atd. potom prejit na lepsi neni nikdy problem :lol:

Napsal: sob pro 08, 2007 4:44 pm
od talaš.m
jasné chtěl jsem jen říct že ta liazka je tvrdší na řazení a když potom sedne do tatry tak to jde jak po másle. když jsem jezdil ještě zu firmy tak jsem měl tatru kde se dalo řadit na jednou(bez synchronu) a když se mi nechtělo šlapat na spojku tak i bez spojky. to šlo ale jen po prázdnu

Napsal: sob pro 08, 2007 6:31 pm
od Petr.DC
martin_100 píše:V autoškole to ale nejde.
Vim jak na mě řval když sem s ivecem hodil za 4 a tradá pryč. No a když začal řát ať zastavim a odřadim to pořádně tak sem ho donasral větou: "To nemá smysl když vezem vzdcuh"
:lol: U koho jsi jezdil?

Napsal: sob pro 08, 2007 9:38 pm
od martin_100
V kralovicích se samotnym Fránou :lol:
To byl kus nerva ale na mě neřval skoro vůbec zato na spolužáka co se toho bál řval až hanba.
Asi sem jezdil dobře páč když bylo třeba odvýzt iveco z Apola tak mi nechal samotnýho řídit jeho fabii v plný palbě a sám jel předemnou s náklaďákem.
Sem ho samozřejmě nechal povodjet a fabku se jak se patří polechtal. Inu ten dvolitr byl oproti mojí tehdejší hundrtce maliko živější :twisted:

Napsal: ned pro 09, 2007 9:47 am
od Petr.DC
"V kralovicích se samotnym Fránou :lol: "...


Tak to jo. Já dělal C ve škole s Liazkou a E u Sládka na Ivecu.