Stránka 1 z 2

řazení

Napsal: úte srp 15, 2006 11:39 am
od Lukas
Ahoj, předem se omlouvám za svou (v tomto případě až trapnou) neznalost.
Jsem student VŠ a jako každy studentchodím na brigády. A protože sem do aut úplně blby, dělám brigády jako řidič. Jezdil jsem s Renaultem Midlum, MB Atego, IVECO Turbodaily. Teď mam jezdit v jiné firmě s AVIÍ - jednou z těch prvních s řazením pod volantem a nevím jak na to.
Kdyby ste mi mohli někdo napsat jak to je s tím řazením např. shora dolu 1 2 N ... nebo 1 N 2 - N.... díky

Napsal: úte srp 15, 2006 1:02 pm
od david
Čeče....a Avíí jsem jel jen asi dvakrát...a naposledy tak před třema rokama s pekařskou....a prdlajs si pamatuju...ale myslím, že se tu pohybujou dost lidi, co jezdí (jezdili) s avií, tak ti poradí.

Napsal: úte srp 15, 2006 3:39 pm
od standa
kdysi sem s ní jezdil, myslím v neutrálu od sebe 1, k sobě 2, dolu dopředu 3, k sobě 4 , a nahoru od sebe zpátečka-( myslím, že byla jištěna kolíkem na šaltpáce( něco jako u ručky)
vím, že u tý avie co jsem s ní jezdil bylo umění zařadit tu zpátečku, většinou tam padla 1,

pak jsem jezdil už s avii s řazením na podlaze a to byla pohoda

Napsal: úte srp 15, 2006 8:06 pm
od Lubo
ja sem tam si zajazdim na ocovej sluzobnej (plosina MP 16) tam je riadenie uz na podlahe 5 speed a ide to celkom super kym netreba tocit volantom (ide strasne tasko)
:lol: :lol: :lol:

Napsal: stř srp 16, 2006 10:36 am
od Lukas
aha. Takze tak to je. Ja myslel, ze je to jak u motorky- dopredu, dozadu :D
No a radi se normalne najednou, nebo s meziplynem?

Lubo pise, ze jde tezko volant... neni tam posilovac?

Budu vdecny za vsechny vase postrehy a pripominky k AVII-na co si davat pozor atd. Pro me je tohle auto novinka...

Napsal: stř srp 16, 2006 8:09 pm
od standa
posilovač řízení tam není, ale kdo maže, tak dobře s volantem točí, je to o údržbě,

mě auto jezdilo v pohodě a rychle 100 km/hod nebyl problém, horší bylo, když si to naložil , tak už pod Barrandákem nemohla, a nahoru hezky za "2", a nedej bože, aby tam padla červená, to pak byl problém přeřadit z 1 na 2 , než si přeřadil, tak skoro stála,


dolu jsem ředil z meziplynem, "měla to radši"

Napsal: čtv srp 17, 2006 4:28 pm
od Lubo
neviem ci aj na obycajnej ide tak tasko ale na plosine mas nad kabynou este rameno a to dost zavazi prednu cast cim pritlaca pneu k zemi a ide to potom tasko otacat (tu su nejake foto ale nie z ocovej ale len take z netu )Obrázek Obrázek

Napsal: čtv srp 17, 2006 10:32 pm
od HAD
no to čumim že to někde ještě jezdí taková stařešina bez serva, bez turba... no to budeš mít pěknou brigádku.
taky si hodně hlídej teplotu, letíš do kopce, vona furt jede ale máš tam kilo a to neni dobrý... preventivně třeba pod baranďákem zapínám topení...
taky si nafasuj náhradní spojkový lanko, je možný že ti vydrží, ale většinou co půl roku to rupne. pokud je to na A30 tak to jsem slyšel že už se snad neseženou...

Napsal: pát srp 18, 2006 4:56 pm
od petersen
zajímavý mě se nestalo že bych Avku uvařil , nebu? zhýčkanej správnej chlap musí umět točit u avie kolama na místě - teda nepovede se ti to když neležíš každý týden pod autem s maznicí ono je tam čestnáct mazacích míst na té přední nápravě a když na to kydáš hnůj tak se nediv že pak seš zapřenej nohama o palubku a rveš volant obouma pazourama , jo jinak co měly říkat chlapy na starejch Barčách čí Jednostojedenáctkách tam nějaký serva neexistovaly :lol: :lol: holt ti dnešní šoférci su zhýčkanííííííííííííííííííííííííííííí :valetsesmihy:

Napsal: pát srp 18, 2006 5:34 pm
od Olda
petr.truck píše:zajímavý mě se nestalo že bych Avku uvařil , nebu? zhýčkanej správnej chlap musí umět točit u avie kolama na místě - teda nepovede se ti to když neležíš každý týden pod autem s maznicí ono je tam čestnáct mazacích míst na té přední nápravě a když na to kydáš hnůj tak se nediv že pak seš zapřenej nohama o palubku a rveš volant obouma pazourama , jo jinak co měly říkat chlapy na starejch Barčách čí Jednostojedenáctkách tam nějaký serva neexistovaly :lol: :lol: holt ti dnešní šoférci su zhýčkanííííííííííííííííííííííííííííí :valetsesmihy:
A nedávali si na ty Tatry kvůli tomu nějaký dřevěný klíny :idea: :lol: :lol:

Napsal: pát srp 18, 2006 6:30 pm
od Návštěvník
aby si jazdil na 111 si sa musel asik nato dopracovat cize najskvor si ju len nakladal a vykladal aby si nabral silu a tak po 1-2 rokov si ju mohol aj riadit :wink: :wink: :wink:

Napsal: pát srp 18, 2006 6:36 pm
od Lubo
pardon zabudol som sa prihlasit :wall:

Napsal: pát srp 18, 2006 6:49 pm
od Olda
Anonymous píše:aby si jazdil na 111 si sa musel asik nato dopracovat cize najskvor si ju len nakladal a vykladal aby si nabral silu a tak po 1-2 rokov si ju mohol aj riadit :wink: :wink: :wink:

:valetsesmihy: :valetsesmihy: :valetsesmihy:

Napsal: pát srp 18, 2006 7:11 pm
od petersen
Anonymous píše:aby si jazdil na 111 si sa musel asik nato dopracovat cize najskvor si ju len nakladal a vykladal aby si nabral silu a tak po 1-2 rokov si ju mohol aj riadit :wink: :wink: :wink:
no právě a dneska kdejakej bambula zvládne v devatenácti rozštípat čtyřicetitunovou cisternovou soupravu na dálnici , jestli ono to "dopracování se" nebylo k něčemu dobré bohužel dneska to již nefunguje a je to ohromná škoda

Napsal: sob srp 19, 2006 8:38 am
od standa
petr.truck píše:zajímavý mě se nestalo že bych Avku uvařil , nebu? zhýčkanej správnej chlap musí umět točit u avie kolama na místě - teda nepovede se ti to když neležíš každý týden pod autem s maznicí ono je tam čestnáct mazacích míst na té přední nápravě a když na to kydáš hnůj tak se nediv že pak seš zapřenej nohama o palubku a rveš volant obouma pazourama , jo jinak co měly říkat chlapy na starejch Barčách čí Jednostojedenáctkách tam nějaký serva neexistovaly :lol: :lol: holt ti dnešní šoférci su zhýčkanííííííííííííííííííííííííííííí :valetsesmihy:
posledni T 111 už měli posilovač řízení, ale ne takový na jaký jsme ted zvyklý,