Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- Příspěvky: 2877
- Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
No Volvo by zasloužilo lepší péči, ale ten návěs, ten je taky krásnej, slušel by Tatře 148 NTh ..
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
-
- Příspěvky: 831
- Registrován: úte srp 26, 2008 9:24 pm
- Bydliště: E.Beneše 10/16 Prostějov
Moje eFko
Tak s tímhle broučkem jsem začínal jezdit sám na sebe a přirostl mi k srdci. Dnes mám Fh a tento mazel je v iránu. No snad se tam má trochu dobře.
MILDATRUCK
Tady už dlouho nic nikdo nepřihodil a přitom bych řekl,že to bylo za Čsad takový nejvysněnější auto
Že by se repasovali a dosluhovali jen F89 se mi nechce věřit,
Že by se repasovali a dosluhovali jen F89 se mi nechce věřit,
Naposledy upravil(a) Astran dne čtv črc 08, 2010 10:02 pm, celkem upraveno 1 x.
- Samer
- Příspěvky: 2171
- Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
- Bydliště: Hamry nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem se už pár lidí ptal, ale zeptám se znovu. Co si myslíte o zbarvení tohoto tahače? Odkud se vzalo a jaké to byly odstíny? Lakovalo se to až tady, nebo je to v těch barvách dotažený z ciziny? Ptám se proto, že velice podobně zbarvené auto je v továrním prospektu: http://public.fotki.com/modeltrucks25th ... 84_02.html
A teď babo raď? Chtěl bych si ho postavit jako model, protože to zbarvení je na ČSAD naprosto unikátní, ovšem rád bych předtím věděl něco víc...
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
samer: take cerveno-zlte som uz niekde videl, spz chrudim alebo cheb.
moc neverim ze by csad kupovalo second-hand tahace z "nesocialistickeho zahranicia" (ani zo socialistickeho).
mohlo to byt predvadzacie alebo skusobne auto rovno z fabriky, repasovane, v reklamnych farbach, so zarukou.
alebo bolo/-i urcene pre ineho zakaznika ale ten ho/ich neprevzal (ci uz nove alebo po reklamacii) a tak ich firma ponukla dalej a dostali sa do CS.
dalsia moznost je, ze to v prislusnom csad nastriekali podla prospektu lebo sa im to jednoducho zapacilo.
moc neverim ze by csad kupovalo second-hand tahace z "nesocialistickeho zahranicia" (ani zo socialistickeho).
mohlo to byt predvadzacie alebo skusobne auto rovno z fabriky, repasovane, v reklamnych farbach, so zarukou.
alebo bolo/-i urcene pre ineho zakaznika ale ten ho/ich neprevzal (ci uz nove alebo po reklamacii) a tak ich firma ponukla dalej a dostali sa do CS.
dalsia moznost je, ze to v prislusnom csad nastriekali podla prospektu lebo sa im to jednoducho zapacilo.
- Samer
- Příspěvky: 2171
- Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
- Bydliště: Hamry nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Ta barevna auta jsou obrazky od Astrana a jsou u me na webu. Ani u nich nevim puvod a duvod toho zbarveni. Jsou to ovsem pozdejsi auta (dvojkove F12ky, vyssi strecha kabiny a jsou 4x2), takze to zavani individualnim dovozem az po revoluci a tam uz muze jit o ojeta auta. U toho z cernobile fotky o tom pochybuji.
Sam se priklanim k tomu, ze se to lakovalo v CSAD, ovsem shanim nekoho, kdo mi potvrdi barevnou skalu, protoze ram auta byl nejspis modry (??) a tim padem i ty barvy mohly byt ladene jinak.
Sam Karlos mi rikal, ze v Sumperku jeste pred revoluci jezdilo triose F12 s cernou kabinou a stribrnymi pruhy...
Sam se priklanim k tomu, ze se to lakovalo v CSAD, ovsem shanim nekoho, kdo mi potvrdi barevnou skalu, protoze ram auta byl nejspis modry (??) a tim padem i ty barvy mohly byt ladene jinak.
Sam Karlos mi rikal, ze v Sumperku jeste pred revoluci jezdilo triose F12 s cernou kabinou a stribrnymi pruhy...
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
jj, mas pravdu, to volvo z liaznavzdy som mal na mysli.
ked sa lepsie pozres na tento cb csad a ten dansky z prospektu; ten dan ma pod oknom taky (skoro) plynuly prechod cervena-zlta-kremova, ten csad ma ten pruh pod oknom taky olemovany. potom, ten dan je cerveny so zltym pasom cez dvere k maske, ten csad vyzera mat naopak tmavy pas na svetlom podklade, dan ma cierne blatniky, csad vyzera mat aspon predny blatnik vo farbe kabiny....
podobnost je tam ale velika
ked sa lepsie pozres na tento cb csad a ten dansky z prospektu; ten dan ma pod oknom taky (skoro) plynuly prechod cervena-zlta-kremova, ten csad ma ten pruh pod oknom taky olemovany. potom, ten dan je cerveny so zltym pasom cez dvere k maske, ten csad vyzera mat naopak tmavy pas na svetlom podklade, dan ma cierne blatniky, csad vyzera mat aspon predny blatnik vo farbe kabiny....
podobnost je tam ale velika
Takže abych to uvedl na pravou míru.To tříosé jsem fotil a je na stopro lakované až dodatečně u nás v republice.Jak ta auta stárla,tak se postupně přelakovávala a těch barevných mutací a hlavně pruhů bylo nepřeberné množství.Tohle se sice trochu vymykalo a je to zřejmě dílem lakýrnického hračičky,kterému dost možná posloužil ten prospekt jako předloha.Nicméně byli 2 uplně stejné.U obou je základ kabiny bílá.Do toho tyhle obstřiky a pruhy a to jedno ve světle modré a druhé v červené.
Šasi bylo buď modré nebo šedé,to bych kecel.Na fotce je to do modra a vypadá,že šasi je totožné s návěsem.
K tomu dvojosému dvojkové řady.Přišlo to ještě před revolucí a bylo jich celkem 5.Bylo to v rámci nějakého holportu s holandskou spedicí na vožení sběrného zboží NL-CS-NL(buď Steinweg nebo Transforwarding).
Všechny ty auta jsou ojetiny z Dánska ale přebírali se v Holandsku u firmy Kleyn Truck.Všechny měli nový lak a dorazily ve dvou vlnách.První červeno-žluté a druhé zeleno-stříbrné.Byl kvuli tomu asi nějaký humbuk,protože ty další tři už se sem mohli vzít jen pokud budou v Čsad barvách,tedy modro-bílé.Dorazily asi po dvou měsících modro -bílé,ale ty obstřiky a pruhy byli totožné,dokonce z toho 2 globíky.Rok nepovím,ale bylo to chvilku po Renaultech,protože ten to jezdil taky.
Šasi bylo buď modré nebo šedé,to bych kecel.Na fotce je to do modra a vypadá,že šasi je totožné s návěsem.
K tomu dvojosému dvojkové řady.Přišlo to ještě před revolucí a bylo jich celkem 5.Bylo to v rámci nějakého holportu s holandskou spedicí na vožení sběrného zboží NL-CS-NL(buď Steinweg nebo Transforwarding).
Všechny ty auta jsou ojetiny z Dánska ale přebírali se v Holandsku u firmy Kleyn Truck.Všechny měli nový lak a dorazily ve dvou vlnách.První červeno-žluté a druhé zeleno-stříbrné.Byl kvuli tomu asi nějaký humbuk,protože ty další tři už se sem mohli vzít jen pokud budou v Čsad barvách,tedy modro-bílé.Dorazily asi po dvou měsících modro -bílé,ale ty obstřiky a pruhy byli totožné,dokonce z toho 2 globíky.Rok nepovím,ale bylo to chvilku po Renaultech,protože ten to jezdil taky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů