Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
tatras2
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm
Příspěvek
Zdavím rár bych si překopal svuj motor 10V na turbo,Něco sem tady četl na foru ale je nutné dávat volnější písty u staršího zaběhlého motoru.A musí se načerpadlo dát ten potlakovou regulaci nafty nebo to néní nutný ,upřesnění mám T1.Turbo bych použil asi K36 nebo nějaké jiné poraďte zatím dikec.
stř pro 23, 2009 7:33 pm
-
TeSi
- Příspěvky: 2150
- Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
- Bydliště: Vysočina
Příspěvek
Nerozumím tomu, ale jeden chlápek to u nás měl, předělávali mu to v Kopřivnici a dělal motor snad třikrát, potom turbo oddělal a nyní to má normál a bez problémů. Měl problémy i s chlazením, říkal, že v kopci ve vleku jí stejně nemůže naložit, protože se to neuchladí... Ale nevím, co to bylo za předělávku.
stř pro 23, 2009 7:39 pm
-
Karel334
- Příspěvky: 1602
- Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm
Příspěvek
Ten chlápek je asi idiot když to 3x zadřel.dělal jsem to na 3autech no problem.je to tu hodně vzad někde popsané.když to nenajdeš popíšu ti postup znovu.
stř pro 23, 2009 7:50 pm
-
tatras2
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm
Příspěvek
Zdravímtě, a on měl předělaný vršky nebo né.
stř pro 23, 2009 8:00 pm
-
TeSi
- Příspěvky: 2150
- Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
- Bydliště: Vysočina
Příspěvek
To nevím, je to už nějaký rok. Vím akorát, že za kabinou měl i nějaký přídavný chladič (možná intercooler ?).
stř pro 23, 2009 8:13 pm
-
tatras2
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm
Příspěvek
karle334 nemužu to nikde najít ten postup, budeš moc hodnej když mi to popíšeš znova a odkud jsi
stř pro 23, 2009 8:35 pm
stř pro 23, 2009 8:42 pm
-
talaš.m
- Příspěvky: 3597
- Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
- Bydliště: Zlín
stř pro 23, 2009 9:24 pm
-
Karel334
- Příspěvky: 1602
- Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm
stř pro 23, 2009 10:06 pm
-
new iveco
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 436
- Registrován: ned pro 20, 2009 9:56 am
- Bydliště: severni morava
Příspěvek
mam na dilně 2 auta 10v s turbem..........nezapomen tam dat euro valce...euro hlavy............intercooler nemusi byt..............
čtv pro 24, 2009 1:33 pm
-
Karel334
- Příspěvky: 1602
- Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm
Příspěvek
Nemusíš dávat euro válce ani hlavy.12v turbo je taky nemá funguje to taky.čus
čtv pro 24, 2009 3:29 pm
-
new iveco
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 436
- Registrován: ned pro 20, 2009 9:56 am
- Bydliště: severni morava
Příspěvek
chceto hlavy valce euro.....kdo je nema praskaji valce ...odchazeji hlavy...čus
čtv pro 24, 2009 3:45 pm
-
Karel334
- Příspěvky: 1602
- Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm
Příspěvek
Není to pravda.Vrtule z 12v to v poho.uchladí.
čtv pro 24, 2009 4:31 pm
-
tatras2
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm
Příspěvek
Chlapi dikec no jási myslím že ten zaběhlej motor už má na válcích dost vulí aby to vydrželo a ještě zeptám jaká je uprava čerpadla je nutný tam dávat ten potlakovéj ventyl aby ubýral naftu.
čtv pro 24, 2009 6:59 pm
-
Karel334
- Příspěvky: 1602
- Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm
Příspěvek
Čerpadlo musí projít opravou.Ten kolektor naftu přidává a je potřeba ho tam dodělat.Můžu ti dát kontakt kde ti to udělaj.cena 10tis kč.jedná se ocelk.repas čerpadla.Důležité je aby se jednalo o nízkotlaké čerpadlo na vsřikách 175atm.
čtv pro 24, 2009 9:14 pm
Zpět na „TATRA“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů