Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

T700

Příspěvek

Filipe , dobrý , sfouknout Audinu jak svíčku .... Taky to občas dělám..........
Obrázek
ned led 10, 2010 8:54 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Filipe, předjel jsi auto, které má o litr menší obsah a jezdí na naftu. Já jsem Audi A6 2.5 TDi ujel s Volvem 440 1.7i Turbo, zrovna tak BMW 525TDs . Když chceš něco srovnávat, srovnávej to se srovnatelným, takže třeba se starou AUDI V8 3.6 :wink:

A že v číňanu je místa jak ve Škodovce? Jakou myslíš? Já chvilku jezdil s M-B W116 450SEL

T613: naprosto s tebou souhlasím! Co je s Marim nevím, každopádně bych uvítal jeho další články.
BES - běs
ned led 10, 2010 8:55 pm

Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 993
Registrován: pon bře 24, 2008 12:55 pm
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Pavel: Šebek: a moje ne, jo? Jsi mě naštval :lol:

Filipe, asi máš trochu mizernou paměť, protože W116 měla rozvor menší o nějakých deset centimetrů oproti Tatře, a ta má 2,98. W116 měla okolo 2,86m. jestli se nepletu.
Optimista se učí anglicky, pesimista čínsky, ale realista spí s Sa vz.58!
ned led 10, 2010 9:00 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

T613: a víš že mě potom napadlo, že to budeš ty? :D teda ten nick

bazilisak: no na V8 to není zase nějaká závratná hodnota...
1.7i Turbo to umí taky...


Obrázek
BES - běs
ned led 10, 2010 9:04 pm

Filip Závada
Příspěvky: 2877
Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

SEL je o něčem jiném, ale v SE opravdu moc místa není, když bude mít řidič 190 a pak se posadí sám za sebe tak nic moc. A Audi byla úplně nová a měla víc koní a menší hmotnost. Měl jsem motor z bývalé NDR po policajtech Stasi, jelo to jako čert, na Černém mostě v Praze mě nechtěl pustit před končícím pruhem nějakej frajírek, v 70 za dvě, kvíkli kola až se lidi otočili, 110 tam bylo v tu ránu a on spolkl volant, už nevím ani jestli to byl Passat nebo Golf. Jinak samozřejmě hodně záleželo na seřízení, já to šteloval sám na ucho, seřízení mi zabralo týden a 100 litrů benzínu na jízdní zkoušky, výsledek byl dobrý, a Kolín-Zlín-Kolín jsem jel velmi rychle za 12,5l/100 km. Své chyby to auto mělo, ale to má každé auto. Já měl štěstí a obě co jsem měl tak byly bez koroze.
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
ned led 10, 2010 9:11 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Taky jsem tam měl kolikrát víc.... a tak to dokáže jet pořád. Hodně hodin v kuse....a dá se ten motor poslouchat .....daleko nejezdím, a když jedu - třeba nemám foták. Tohle jsem schválně fotil mezi lanovými svodidly Příbor- Nový Jičin. http://nase-tatry.websnadno.cz/Tatra-70 ... tka=1#foto
ned led 10, 2010 9:12 pm

Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 993
Registrován: pon bře 24, 2008 12:55 pm
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Bazilisaku: Nádherná kočka .. není ale těch čudlíků na sedačce nějak moc? Tolik jich nemám ani na klávesnici :lol:
Optimista se učí anglicky, pesimista čínsky, ale realista spí s Sa vz.58!
ned led 10, 2010 9:17 pm

Filip Závada
Příspěvky: 2877
Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Uvědomte si, v jaké době to tady všechno vznikalo, porovnejte co vyráběli v ostatních státech východního bloku. Ono Mercedesu určitě nikdy předseda vlády nediktoval co, jak a kdy budou nejen vyrábět, ale třeba i jen vyvíjet na papíře. Sám vlastním cizí auta, a jezdí dobře, ale ten pocit co jsem měl v 613 už mi žádné jiné auto nenabídlo. Prostor, bohaté prosklení, tenké sloupky a s tím spojený výhled při zachované bezpečnosti, jukněte na Stream, crash test Tatra 613, když to sem někdo dejte mně to nějak nešlo.
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
ned led 10, 2010 9:20 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Pavle ale taky se musíš podívat na polohu těch ručiček, kdysi dávno mě pobavilo s jakou vehemencí nás na dálnici asi ve 160-170 předjížděla felicie, asi v půlce jí došel dech a já se musel smát při pohledu na jeho přístrojovku, všechny ručičky přetočené na doraz, podívu se na otáčkoměr v Tatře, tam broukalo něco přes 3000otáček, tak co ho trápit, prošku nohu z plynu aby měl doma co vyprávět :-) Jinak 613 přes 200 dost plave... na můj vkus.... T700 už podvozek měla předělaný.

A k tomu konci.... více méně to auto nebylo na prodej, podnikatel si kupuje Image a tu na západě Tatra neměla - rozhodně né v segmentu luxusních vozů. Vemte si že i Lexus je jen umělá značka, protože toyotu nebo hondu nikdo za luxusní značku nepovažuje. Stejně tak VW víceméně pohořel s Phanteonem, vyrábí se ale rozhodně se neprodává tolik jak BMW 7 nebo mercedes S řady, v téhle konkurenci prostě Tatra nemohla mít šanci, zaostávala a navíc na vývoj a zdokonalení by musela mít prodej a ten neměla, prostě cesta do záhuby. Přesto si ale nemyslím, že vyrábět jen pro státní správu a pár nadšenců by byl špatný nápad, přece jen levnější než západní značky byli a politik nepotřebuje kombíka atd, ma řízení mají řidiče atd... jenže to by češi museli mít nějakou národní hrdost - nechat jezdit vládu sic v horším ale v Národním autě.

Nějaký prodej by se dal možná čekat od třeba dvoudveřové T700, ta vypadala slušně, podle mě přímo krásně a neměla ten punc politična, prostě by Tatra musel mířit do jiného segmentu.
ned led 10, 2010 9:20 pm

Uživatelský avatar
roadtrain
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 10567
Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie

Příspěvek

Lexus má hlavně konkurovat amerikám ve své třídě a vyrábět jen vládní vozy no to by byla cena jak za rojze takže nemělo by to daleko ke krachu bohužel.prostě jen realita.
ned led 10, 2010 9:27 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Míro, polohu ručiček samozdřejmě vidím, Bazilišák tam má 4 500 otáček a já 5 500, takže nějakejch 600 do omezovače, ale já mám malý autíčko s malým čtyřválcem, ale těch 200 jede po rovině úplně v pohodě, dokonce i do mírného kopečka. Přes těch tachometrovejch 220 už jsem to nepokoušel.

Když tu Filip porovnával s Tatrou tu naftovou AUDI 2.5 TDi (předpokládám, že 132kW), musím napsat, že třeba Mercedes 300D turbo 24V taky jede úplně jinak a má 172 koní.
BES - běs
ned led 10, 2010 9:30 pm

Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 993
Registrován: pon bře 24, 2008 12:55 pm
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Lexus byl založen, protože američané nebyli ochotni utrácet své tisíce dolarů za luxusní Toyoty. A tak nemohly konkurovat Cadillacům, Lincolnům, ale ani Mercedesům apod. Po přeznačkování se situace změnila. Podobně postupovala Honda - Acura a Nissan (dnes Renault-Nissan)- Infiniti.
Optimista se učí anglicky, pesimista čínsky, ale realista spí s Sa vz.58!
ned led 10, 2010 9:32 pm

Filip Závada
Příspěvky: 2877
Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

613 plavala kvůli vysokému předku a pneu, já tam dal Michelinky a bylo to o tisíc % lepší. U pozdějších už byli kratší péra.
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
ned led 10, 2010 9:38 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

BES - běs
ned led 10, 2010 9:40 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

K tomu konci výroby.... V roce 1996 se prodalo přes 60 aut. Ano, zasytil se trh. Všichni, co chtěli, si to nové auto koupili. Potom byl nový model ( 1997 ) , toho se taky pár prodalo, a v roce 1998 konec. Proč ? Kromě jiného, bylo to nasycení trhu. Ti co si T700 koupili, by ji v klidu za pár let vyměnili za novější / zase lepší , po faceliftu, s ABS a airbagy s novou řídící jednotkou ........ to se vyvinulo v r.96 - mělo se to montovat.
ned led 10, 2010 9:52 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů