Stránka 2 z 7
Napsal: ned čer 13, 2010 2:16 pm
od Pavel Šebek
Jeden pěknej
Napsal: ned čer 13, 2010 10:43 pm
od JiRaY
OOO,GSA čko,krásný,takovejch už moc není,většinou bejvaj pekelně shnilý
Napsal: pon čer 14, 2010 12:02 am
od Eddie
(sorry, fotené na SE W200i
)
Napsal: pon čer 14, 2010 3:00 am
od Pavel Šebek
JiRaY: tak tenhle byl mimořádně pěknej, takového jsem ještě neviděl, ani ve francii.
A byl to Slovinec a s mojím lenochodem jsem ho málem nepředjel.
Napsal: ned čer 20, 2010 12:50 pm
od Johnny_P
Napsal: úte črc 27, 2010 8:24 pm
od cuisine
jezdí někdo s C15 .. strašně se mi líbí ta varianta s druhou řadou sedadel a těmi pidi bočními dvířky .... zvládne diesel jezdit na friťák ??? nebo takou nějakou směsku ?
Napsal: úte črc 27, 2010 9:41 pm
od martin_100
Kamarád to měl nebo možná někde ještě má...no jemu to nezvládlo jezdit ani na naftu měnil i motor a stejně se to vysr...
Ale úchylkára fakt dobrá.
Napsal: čtv črc 29, 2010 1:29 am
od Pavel Šebek
Tak zase, po Mercedesu asi nikdo větčnější diesely než Peugeot neměl a myslím, že zrovna před C15 by mohli smekat všechny ostatní pick-upy.
Napsal: čtv črc 29, 2010 11:33 pm
od JiRaY
Mno,já na obou citronech jak xantii tak BXe měnil TD motory a moc věčný teda nebyly,klekly jako nic,ale bůhví co měly za sebou
Daly se jiný a jezdí to relativně bez problémů.
C15ka ta starší sežere doopravdy všechno a je to nezmar,sice to prdlajs jede,ale zas to nic nechce a vydrží to věčnost,zničí jí akorít megaprase za volantem a rez
Akorát ty poslední verze kolem roku 2000 měly už motor 1,9D z berlinga,elektronicky řízenej a s čerpadlem Lucas,to už líp jezdilo,ale s tím na olej ne e,Lucasu občas nevoní ani čistá nafta
Napsal: čtv srp 05, 2010 8:27 pm
od Johnny_P
Já mám u mého citrouška problém s motorem. Na to že je to 1,9TD tak se spotřeba pohybuje kolem 10 litrů. Nejdřív jsem myslel že je to mnou
, ale i když sem jel maximálně na spotřebu tak neklesla, kamarád na to koukal a říkal že to je čerpadlem. A teď se mi nezvedá ani zadek auta
Napsal: čtv srp 05, 2010 10:54 pm
od JiRaY
No to je kua špatně,já jezdím kolem 6ti a to mi to v tahu docela hulí jak je to bohatý
No,vzducháč,a pak jít po čerpadle,předvstřik,dávka,seštělovat volnoběh,a musí jezdit kolem 6-7 litrů max.
To zvedání zadku bude korektor,vypadlý táhlo,nebo přidřenej korektor
Napsal: pát srp 06, 2010 9:38 am
od Johnny_P
JiRaY: jj, vidím to na cestu do Holetína, tam se na to hoši mrknou(
http://autoservis.holetin.com/ )
Napsal: pát srp 06, 2010 3:15 pm
od Pavel Šebek
Jeden kamarád má 306 1.9D a těch 10 si kolikrát vezme taky, vstřiky jsme zkoušeli vyměnit, ale nepomohlo to.
Napsal: sob srp 28, 2010 8:20 pm
od V8 Stano V8
Napsal: pon zář 13, 2010 6:05 pm
od l.kazda
Tak jsem mamině pořídil Dáreček ke 40cátinám