Stránka 4 z 7

Napsal: pát kvě 31, 2013 10:09 pm
od pele81
Obrázek
opel nikdy viac. :D

Napsal: čtv čer 06, 2013 9:03 pm
od jozin
U me opak,za malo penez hodne muziky.Opel je gut auto.Passat ci bmw co mam doma jsou cenove jinde ale Opel bojuje a jede .Ze nema image?To me vubec nesere.Nikdy vsak nepochopim co lidi vidi na Passatu B5 ci ochcavce.Adam udela stejnou robotu za polovinu penez.

Napsal: pát čer 07, 2013 12:33 am
od Pavel Šebek
A jedeš v tom jako člověk...

Napsal: pát čer 07, 2013 5:38 pm
od pele81
mne sa nepacila poruchovost casta to vam poviem. -3 motor nechytil.alebo sproblemamy na 6 krat.korozia neskutocna.a spotreba to radcej nenapisem.

Napsal: pát čer 07, 2013 5:52 pm
od Matúš Sabo
bodaj by nemala frontera spotrebu :lol: :lol: ,korozia, tak na našej astre chyta len na jednom mieste zatím ale čo som si všimol tak ine astry trochu korodujú viac ako naša a Vectry to radšej pomlčím, ale bavím sa o rv 97 až 99 - 00.
Inak súhlasím s Jozinom a Pavlom, je to pracant, vozí sa na tom krásne len jedna nevýhoda je 50kW motor 1.7TD, to je zdochlina a najmä ked mu treba dať podkotol :roll: niet za boha ho rozbehnúť. Nedavno bola astra pritiahnutá na lane, vodna pumpa dala amen ( 215 000 km od nova) a posunulo rozvodový remeň o zub. Našťastie vahadla a ventily to prežili a fachčí dalej. Okrem par závad ktoré spôsobil vedľajší faktor, tak je to i na tunajšiu dobu pohodlne rodinné auto. :wink:

Napsal: pát čer 07, 2013 9:26 pm
od pele81
s vozenim a priechodnostou som bol spokojny nad mieru. :D
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: sob čer 08, 2013 7:53 pm
od jozin
Mam ho jen kratce abych resil poruchovost,3 mesice a vubec nic ani zarovka.Chyta to jak benzinak,spotreba do 7litru v mem tempu tzn.14O tempomat bahn.Jet pomalej zere min.Po 5 hodinach jizdy z ostravy vystupuji u salzburku uplne ready.Fakt dobre auto.Klima chladi fest.radio duni tak co.

Napsal: pát čer 14, 2013 9:26 pm
od Lubo
U toho 3,0 DTi pozor na chladenie !!!!! Upraviť spodný kryt motora tak aby hnal vzduch do motora . Čistiť pravidelne chladič a zohnať termostat ktorý otvára pri cca 78ˇC . Pri týchto úpravách najazdil známi na Renaulte VelSatis - ( ma to ten istý motor ) 340 000-km kým praskla vložka na poslednom valci .

Inak moja skúsenosť s Vectrou C 2.0 DTi 480 000-km za ten čas bolo pokazené len čerpadlo niečo po 360 000-km . Auto jazdilo a jazdi len dlhé cesty .

Napsal: sob čer 15, 2013 12:31 pm
od jozin
Otom chlazeni jsem slysel ale to se tyka asi jen v Renaultu,ja to mam dobre.Rucicka pribita pod 90st-az to uvarim nekdy koupim neco dalsiho.Na srotaku toho je.

Napsal: ned čer 16, 2013 12:22 am
od Lubo
ono to sa neprehrieva motor celkovo ale len posledne 2 valce

Napsal: ned čer 16, 2013 8:04 am
od jozin
Jo to je mi jasne,audi mela ten stejny problem v stare A6 2.5tdi.nejhorsi motor na svete :D Vtom Renaultu se to resilo moc krat co jsem cetl diskuze aspon asi to nebylo vyresene a u opla na Opel forum zadne zminky.

Napsal: pát čer 06, 2014 4:53 pm
od Vojtas.DAF
Sice to patří do technických témat ale přecijen toto je Truck forum, tak se zeptám tady. Na svým Opelu 2,0 v benzinu jsem měnil palivovej filtr, po výměně nechce nastartovat. Ale ne že by tam nešel benzin, ale úplně se vymlátila baterka při prvním startu po výměně. Nevíte co se děje? Díky

Napsal: pát čer 06, 2014 5:58 pm
od Pavel Šebek
Zkus odvzdušnit lištu, pokud to jde.

Napsal: pát čer 06, 2014 8:44 pm
od Vojtas.DAF
Kterou máš na mysli? Jinak je to 23 let stará Calibra, 85Kw. Vyměnil jsem, do filtru nalil benzin a od tý doby se motor sotva jednou převalí a konec

Napsal: sob čer 07, 2014 8:38 pm
od Vojtas.DAF
Tak jsem se k tomu dneska zase dostal a zkusil tu nejmíň pravděpodobnou záležitost, zkusit tam dát jinou baterku. Asi to byla velká shoda náhod, ale 3 roky stará Yausa se komplet sesypala. Ale zvláštní že do výměny filtru fungovala jak nová, po výměně se motor jednou otočil a konec.