Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tatra 8x8 , tak ten Hett , a ty dva tahače , červený a modrý , mají nádstavbu vyrobenou přímo v Tatře, jedná se ovšem o prototypy , všechno se dělalo na koleně , ti lidi , co to dělali myslím byli s koncem vývojové modelárny propuštěni.. nebylo to tak jednoduché. Dnes to oživit by možná šlo , v každém případě , by to nebylo jednoduché . Otázka je tu i homologace, ta střecha musí něco vydržet a nárazové testy atd .... A ve firmě , která se řídí normou ISO , to nejde někomu něco uplácat ... jen tak , takže hromada byrokracie , miliony technologických postupů . Momentálně jen nacenit takovou přestavbu , by dalo několik dní práce , telefonů a počítání ..
čtv dub 08, 2010 5:39 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

mirazapletal

Příspěvek

Uz som mu pisal o blizsie info a foto jak pripravy vozidla na adr tak aj prestavby kabiny s cenovou ponukou,cakam uz len na mail na odpoved. takze az to doje dam to zasesem. Furt mi vrta v hlave ten jamal. Ako by to bolo s vinimkou na dlzku neviem, to by vedel skor nikto z nadrozmerov...
čtv dub 08, 2010 5:40 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Miro , klasický maxík, velkoprostorová kabina , vepředu skřínky , moc pěkně to vypadalo ...
čtv dub 08, 2010 5:41 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Příspěvek

Vsak prave keby to slo urobit podla tych prototypov, ale myslim ze tatra to kvoli jenemu autu robit nebude. Keby som ich bral 100 tak by do toho isto sli, no ja niesom ziadny ropny magnat :cry: Co ja potrebujem je auto s vysokou kabinou,aby tam bolo miesto, verziu 6x6, min. E3, s ADR, na mechoch a hlavne aby bolo spolahlive. A HLAVNE ZIADNY PRASIVY AUTOMAT 8)
čtv dub 08, 2010 5:45 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

bazilisak

Příspěvek

Mozes sem dat nejako foto??
čtv dub 08, 2010 5:46 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Mě se líbila tahle zvýšená střecha, designově čisté a už na delší kabině, líbila se mi víc než ty hranaté maxíky, navíc jsem se divil že ten hranatý maxík ani ve vnitř tak velký nebyl, protože část výšky zabrala vestavěná klima......

Obrázek
čtv dub 08, 2010 6:06 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

mirazapltal

Příspěvek

:bigups: :clap: to je presne to co by som potreboval. Keby mi to urobily aj v 6x6 tak nevaham ani minuty. By ma zaujamlo kde toto vozidlo alebo vozidla skoncily a ci sa vobec dostali do predaja...
čtv dub 08, 2010 6:15 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Fotku konkretně tohoto tahače jsem tu někde na foru viděl s návěsem se dřevem, Tatra začala šetřit a tak ji prodala, tu střechu já osobně viděl jen na dvou a těšil jsem se že jich bude víc.... a byl jen prototyp 4x2 modrý a tahle 4x4. Já nevím, snad se kopyta od takových věcí nevyhazují :-)
Obrázek
čtv dub 08, 2010 6:22 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Příspěvek

Mas tomu nejake blizsie info?? Myslim motor, kolko koni, ake euro normy splnoval ...
čtv dub 08, 2010 6:28 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

To budou vědět asi jiní, já jen vím, že ta modrá ani neměla nosnou rouru, motor níž, takže v kabině byl jen asi 10cm schodek, ta červená měla klasický podvozek a motorový tunel a když jen tak odhadnu, že je to 8-10let co je vyrobili, tak to asi byly Euro III tipuju.....
čtv dub 08, 2010 6:38 pm

Uživatelský avatar
koprfilmtatra
Příspěvky: 326
Registrován: pon úno 09, 2009 10:45 am

Příspěvek

jednalo se o prototypy s označením T-165
modrý prototyp - představen jako 2. – lichoběžníková nehnaná přední náprava, zadní náprava Tatra, motor Tatra V8; červený prototyp - představen jako 3. – obě nápravy Tatra (4x4), klasická koncepce Tatra, motor Tatra V8
čtv dub 08, 2010 6:50 pm

Uživatelský avatar
KUBO-SK
Příspěvky: 1357
Registrován: čtv dub 17, 2008 5:47 pm
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

tu červenú vlastní teraz aj s tym návesom GTB Liptovský Hrádok
čtv dub 08, 2010 7:10 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Příspěvek

Neboli tie prototypy nahodou 3?? biely, modry, cerveny??
čtv dub 08, 2010 7:17 pm

Uživatelský avatar
koprfilmtatra
Příspěvky: 326
Registrován: pon úno 09, 2009 10:45 am

Příspěvek

Bílý prototyp – představen jako 1. - žebřinový rám, v přední části rozšířený, zadní náprava Tatra, motor Deutz 550 koní
Obrázek[/url]
čtv dub 08, 2010 7:24 pm

nomerad
Příspěvky: 1355
Registrován: úte zář 12, 2006 8:46 pm

Příspěvek

S těmito třemi auty už vůbec nepočítejte. Je to slepá ulička vývoje, dávno pasé. Už 10 let nadobro zastavený projekt. Pochybuju, že by to Tatra znova otvírala kvůli 2-3 prodaným kusům.
čtv dub 08, 2010 7:44 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů