Stránka 21 z 25

Napsal: pon dub 30, 2012 9:54 am
od Johnny_P
...a slintal jsem
Pokud jde o vzhled tak nic moc, jsou mnohem lepší scanie, jen teda nemají to číslo 730, ale k čemu takový výkon 8)

Napsal: pon dub 30, 2012 6:33 pm
od Lukasecek13
jo taktu sem dneska potkal u Pelhřimova a pak při zpáteční cestě za Čáslaví krasavice :)

Napsal: pon dub 30, 2012 6:54 pm
od lukas48
tak ještě zbytek fotek
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek

Napsal: úte kvě 01, 2012 6:24 pm
od kubislav
Lukas48: Nádhera! :) nebylo by i pár fotek interieru? :)

Napsal: úte kvě 01, 2012 6:56 pm
od Multi
myslím si že kebyže má interier tak ho určí sem dá nemyslíš???

Napsal: úte kvě 01, 2012 8:34 pm
od Pawel
poprvé vidím orbázek na kterým se ta 730 využije :)

Napsal: pát kvě 11, 2012 3:33 pm
od Michael V8
Ahoj, v čem je lepší V8 nebo jaký to má výhody než normal uspořádaný válce???

Napsal: pát kvě 11, 2012 8:27 pm
od Pavel Šebek
V krutu klikové hřídele a menší délce motoru.

Napsal: pát kvě 11, 2012 8:29 pm
od TP
No V8,tak trochu to jede :lol: neleze to do kopce jak 6V :lol: A nebo technicky, V je kratší motor na stavbu do rámu auta a má lepší kroutak.Bych málem zapoměl,hlavně ten zvuk je na 1.

Napsal: pát kvě 11, 2012 9:28 pm
od Pavel Šebek
Že V8 tak trochu jede, to je relativní, u Scanie to samozdřejmě plati, protože řadový šestky mají menší výkon, ale postavit V8 proti FH16...

Není to pravidlo, že uspořádání V8 by mělo nějak výkonově navrch při stejném obsahu.

Napsal: pát kvě 11, 2012 10:30 pm
od TP
Já jsem Volvo nikdy neměl a FH 16 jsem neřídil,jen FH 12 a to byl ve 420 pěknej lenoch.To že V8 jede beru podle toho že po okrskách ujedu 6v ze stejnejma koněma jak nic(at jeto Daf,Volvo,Man,MB,Renault,nebo Scania.)

Napsal: sob kvě 12, 2012 10:14 am
od Globe
to je prece ale uplne absurdni kriterium, protoze podle toho by ti mela nakopat desetivalcova tatra ) hlavne bych vubec neporovnaval kone, ale kdyz uz neco, tak kroutak... a ani tak to nemuzes brat, protoze do karet mluvi jeste stalej prevod a miliarda dalsich veci

V8 je hlavne super marketingovej tah, ale co dokaze R6 ve volvu (mluvim ze zkusenosti ze supertezky dopravy 150+ tun, kdy FH 700 ujelo pri stejny tonazi v kopci vsem, vcetne V10 od MAN, nebo V8 od Scanie) podle me zatim nema konkurenci

Napsal: sob kvě 12, 2012 2:10 pm
od Hroch.R420
Globe to je fakt protože kolikrát dojedu v kopci 480,chvíli ho tlačim,pak ztratim rychlost,změní se stoupání a on mi začne ujíždět,Scanie je svině na to když ztratí rychlost a pozdě se podřadí,pak ani 580 neletí.

Napsal: sob kvě 12, 2012 7:24 pm
od Samer
Hrochu, na to jsou svině tak trochu všechny auta.... :lol: Je potřeba šlapat na takový to železo vpravo dole...

Napsal: ned kvě 13, 2012 1:05 am
od TP
Globe já tu psal že s FH16 nemám žádnou zkušenost.Puvodní dotaz snad zněl jakej je rorzdíl 6V a 8V Scania,když do toho vložíš Volvo jsou to tak trošku hrušky s jabkama a to proti Volvu nic nemám(no pravda moc nemusím auta co maj malou budku a v ní motorovej tunel).Tatru jsem měl rozebranou mockrát 10V Tatra nejede protože nemá ani krouťák ani výkon,jinak já mám V8 i osobák mám prostě tendle druh motoru rád,jelikož jak ten od Scánie tak i te od Chevroletu prostě má krouťák i výkon a k tomu dobrej zvuk 8)