Cely den a celou noc z uterka na stredu jsme vyvijeli
pridavne chlazeni
pouzili jsme:
olejovi chledic z Krystala, saharu ze Žigula, vrtuli z Fordu, motorek 24v z MTS24, vysokotlake hydraulicke hadice, teplotni cidlo tatra, spinaci cidlo Škoda favorit, tlakove čidlo Š 120M, a museli jsme jeste upravit teleso lameloveho cistice ( prepazkou uvnitr - abychom mohli vest olej nejdrive do chladice a pek zas zpet do telesa a dal do motoru ), silembloky z chladice Škoda octavia.
po odstraneni drzaku kanistru, bude na sikmo pod spolujezdcem mezy nadrzi a stupackou.
nasavat vzduch napravo nahore a foukat zkrs chladic doleva pod motor
hned po dokonceni sme valili
na letiste Ruzyne kde na to cekali kluci a za dve hodinky uz nasedali do letadla smer
Londyn ,
NY ,
Port au Prince
Vse se stihlo predvedlo, nanecisto sesroubovalo, a zas rozlozilo zabalilo do ruksaku a ted jen doufam ze jim to na letisti v New Yorku nezabavi
jak mě posledne naftovy cerpadlo
když sem se vratil domu lehnul a spal celej zbytek dna az do dnesniho rana