Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, Pavel Bíteš
- Olda
- Timy1123
- Příspěvky: 5905
- Registrován: stř bře 01, 2006 4:37 pm
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
ta je nádherná....
Ale nemůžu si pomoct všechny přestavby starejch hraček ve mě dycynky vyvolávaj rozporuplný pocity... na jedný straně je to krásný a na druhý straně mě zase přijde škoda tý hračky..... bo každej kousek co padne je už nenahraditelnej...
Ale mám taky jednu pochroumanou karosu stranou taky bych chtěl přetvořit jí v šm nebo šl ..
máš i fotky ze stavby ..zajímal by mě ten interiér jak si to vyřešil to uchycení tyčí a jak si udělal podlahu....
kola jsou z liazky ?
Ale nemůžu si pomoct všechny přestavby starejch hraček ve mě dycynky vyvolávaj rozporuplný pocity... na jedný straně je to krásný a na druhý straně mě zase přijde škoda tý hračky..... bo každej kousek co padne je už nenahraditelnej...
Ale mám taky jednu pochroumanou karosu stranou taky bych chtěl přetvořit jí v šm nebo šl ..
máš i fotky ze stavby ..zajímal by mě ten interiér jak si to vyřešil to uchycení tyčí a jak si udělal podlahu....
kola jsou z liazky ?
Dovolím si lehce nesouhlasit. Škoda je těch hraček, co skončí v popelnici a na smetišti, ale tenhle autobus i nadále plní funkci hračky, ba naopak z nefunkční jsem udělal hračku funkční /samozřejmě jsem použil autobus, který už nebyl úplně v top stavu/. I když chápu, že pro sběratele má hodnotu originální kousek v původním stavu, no já nejsem sběratel:-)
Fotky ze stavby nemám, tyče jsou z měděnýho drátu, uchycení je do zasklení /navrtaná dírka a zalepeno/, dole provrtáno skrz podlahu a zalepeno zespodu. Nejhorší bylo trefit se tak, aby tyč byla svisle. Podlaha je plastová destička 1mm + přední část /stanoviště řidiče/jsem použil původní. Kola jsou vlastní výroba/odlitky z epoxidu/.
Takhle to vypadá zevnitř:
Fotky ze stavby nemám, tyče jsou z měděnýho drátu, uchycení je do zasklení /navrtaná dírka a zalepeno/, dole provrtáno skrz podlahu a zalepeno zespodu. Nejhorší bylo trefit se tak, aby tyč byla svisle. Podlaha je plastová destička 1mm + přední část /stanoviště řidiče/jsem použil původní. Kola jsou vlastní výroba/odlitky z epoxidu/.
Takhle to vypadá zevnitř:
S jednou z obou kloubových eftéelek jsem jezdil jako řidič, kurnik to je nostalgie...
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
- mega.mix1
- Příspěvky: 107
- Registrován: sob črc 25, 2009 9:45 pm
- Bydliště: Přívory
- Kontaktovat uživatele:
tak jsem si zakoupil šl11 1:43
http://model-bus.webnode.cz/images/2000 ... 287%29.JPG
http://model-bus.webnode.cz/images/2000 ... 813%29.JPG
http://model-bus.webnode.cz/images/2000 ... 810%29.JPG
další itesák už je rozebrán a připraven na GO.
http://model-bus.webnode.cz/images/2000 ... 287%29.JPG
http://model-bus.webnode.cz/images/2000 ... 813%29.JPG
http://model-bus.webnode.cz/images/2000 ... 810%29.JPG
další itesák už je rozebrán a připraven na GO.
- mega.mix1
- Příspěvky: 107
- Registrován: sob črc 25, 2009 9:45 pm
- Bydliště: Přívory
- Kontaktovat uživatele:
v tuto chvíli je v této fázi.
bez blesku: http://i72.servimg.com/u/f72/11/29/10/30/sdc18610.jpg
s bleskem: http://i72.servimg.com/u/f72/11/29/10/30/sdc18611.jpg
bez blesku: http://i72.servimg.com/u/f72/11/29/10/30/sdc18610.jpg
s bleskem: http://i72.servimg.com/u/f72/11/29/10/30/sdc18611.jpg
- mega.mix1
- Příspěvky: 107
- Registrován: sob črc 25, 2009 9:45 pm
- Bydliště: Přívory
- Kontaktovat uživatele:
tento model modro modrý si dělám do práce.
mimochodem ten itesák zachycuje první modely vozu šd11 který vychází z modelu eurobusu ze 100 kusové serie.
asi víte, jmenovalo se to šl11 turist.
chystám se na šm11 1615/1620 rok 1969
obrázek: http://sx2.ic.cz/typy/sm/h5.jpg
šl11 rok 1967
obrázek: http://sx2.ic.cz/typy/sl/7.jpg
mimochodem ten itesák zachycuje první modely vozu šd11 který vychází z modelu eurobusu ze 100 kusové serie.
asi víte, jmenovalo se to šl11 turist.
chystám se na šm11 1615/1620 rok 1969
obrázek: http://sx2.ic.cz/typy/sm/h5.jpg
šl11 rok 1967
obrázek: http://sx2.ic.cz/typy/sl/7.jpg
Dovolím si trochu nesouhlasit a poopravit
100ks serie se nejmenovala ŠL11 Turist ani eurobus. Někdy se říkalo evropabus nebo ŠD11 Lux (pak byl ještě superLux což je už jiná) a označením je to stále ŠD11 s přídomkem .2036, .2034 atd (dle rozvržení interiéru,počtu sedaček, šatna nebo kuchyňka atd).
ŠL11.1311 nebo 1307 Turist už měl dvoje bouchací dveře, dělené přední a zadní sklo, plechové blatníky i nárazníky. 1311 měl dokonce nesklopné nízké sedačky (jako karosa C734), 1307 už měla klasické zájezdové a později byla nahrazena modelem ŠD11.2040T (to T zase znamenalo Turist)
jinak ITESák je paskvil na entou, blatníky nárazníky, předek a levej bok odpovídá 100ks sérii (vyjma poziček), pravej bok už ale odpovídá rozmístěním dveří i kufrů ŠL11.1311, 1307 a ŠD11.2040 a ŠD11.2040T. Zadek je pak úplá blbost nedělené zadní sklo v této výšce neměl žádný bus řady Š11. Itesák má tak absurdně na levé straně dekl od motoru jinde než na pravé ))) (100kusovka totiž měla motor za přední nápravou ale zmíněné typy od 1311 a vejš až v půlce busu.
100ks serie se nejmenovala ŠL11 Turist ani eurobus. Někdy se říkalo evropabus nebo ŠD11 Lux (pak byl ještě superLux což je už jiná) a označením je to stále ŠD11 s přídomkem .2036, .2034 atd (dle rozvržení interiéru,počtu sedaček, šatna nebo kuchyňka atd).
ŠL11.1311 nebo 1307 Turist už měl dvoje bouchací dveře, dělené přední a zadní sklo, plechové blatníky i nárazníky. 1311 měl dokonce nesklopné nízké sedačky (jako karosa C734), 1307 už měla klasické zájezdové a později byla nahrazena modelem ŠD11.2040T (to T zase znamenalo Turist)
jinak ITESák je paskvil na entou, blatníky nárazníky, předek a levej bok odpovídá 100ks sérii (vyjma poziček), pravej bok už ale odpovídá rozmístěním dveří i kufrů ŠL11.1311, 1307 a ŠD11.2040 a ŠD11.2040T. Zadek je pak úplá blbost nedělené zadní sklo v této výšce neměl žádný bus řady Š11. Itesák má tak absurdně na levé straně dekl od motoru jinde než na pravé ))) (100kusovka totiž měla motor za přední nápravou ale zmíněné typy od 1311 a vejš až v půlce busu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů