Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, cuisine, Hynek, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 4459
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

Jaký tam máš typ chlazení: thermoventil na výfuku,nebo elektroniku?
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
úte dub 24, 2018 10:26 pm

Domm
Příspěvky: 6
Registrován: pát dub 06, 2018 8:57 pm

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

Žiadna elektronika. Stará klasika. Teda thermoventil tak. Nech som konkrétny :D
úte dub 24, 2018 10:39 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 4459
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

origo by to mělo sepnout větrák při 130ti stupních a udržet se do 150-160ti ,když to vyleze na 170 podřaď a odlehči mu(jeď na takový kvalt,aby motor na čtvrt plynu točil 1400-1500otáček a při přidání plynu měl snahu zrychlovat) a musí jít teplota dolů,pokud ne tak zkontrolovat jestli se pořádně točí větrák a vyčistit žebra hlav a válců a vystříkat chladič...a nebo už je ten motor fakt po smrti a nic mu nepomůže...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
úte dub 24, 2018 10:55 pm

Domm
Příspěvky: 6
Registrován: pát dub 06, 2018 8:57 pm

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

V prvom rade Ti ďakujem za pomoc. Bol som trochu vystrašený keď som vymenil motor a teploty boli stále tých 130-160 pretože som na starom mal max. tých 130. Tak som nevedel či je to v pohode. A ešte by som ťa poprosil ty by si to vedel. Keď idem 60-70 po normálnej ceste tak všetko trase a vibruje ale keď idem nad 80 tak je to v pohode. Čo to môže byť?? Vďaka :D
čtv dub 26, 2018 9:36 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 4459
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

Gumy,disky,nebo nevystředěné gumy na diskách bez vnitřních plechových obručí...obuj to na nové bezdušáky a bude to jak limuzína...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
čtv dub 26, 2018 10:34 pm

tatrák pája
Příspěvky: 212
Registrován: úte črc 01, 2014 8:57 am
Bydliště: praha

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

Svatá pravda, někdy stačí vyměnit předek. Ideální je 315/80-22,5
pát dub 27, 2018 7:26 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 3416
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

Ideální je 385 nebo 445
pát dub 27, 2018 8:19 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 3416
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

Našel jsem nějaká starší videa, sešup dolů , po jílovém blátíčku, a pak se vyhrabat nahoru, také po blátíčku :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=bgeFKw4MJaM
https://www.youtube.com/watch?v=NLC0PlhIHns
sob dub 28, 2018 7:18 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 3416
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

A další starší videa, výroba polní cesty asfaltovým recyklátem, (sypání na řetízky) :)

https://www.youtube.com/watch?v=3gXKlmMXYI4&t=22s

https://www.youtube.com/watch?v=5izNw_zD9xM&t=14s
sob dub 28, 2018 8:00 pm

tatrák pája
Příspěvky: 212
Registrován: úte črc 01, 2014 8:57 am
Bydliště: praha

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

Luboši, s těma balonama nemáš problém, že to v blátě nezatáčí? Já je měl na AD 20 na 815 a v blátě to bylo jako tramvaj, jak to chytlo brázdu, nebo kolej od v3s volant byl zbytečný. 315 se zaříznou a alespoň trochu to zatáčí. Poraď mi dezén na balony, který máš vyzkoušený v blátě
ned dub 29, 2018 3:41 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 3416
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

Tatra, jako každé třínápravové auto (pokud nemá dvě říditelné nápravy) chce jet jen rovně. Jezdím momentálně na obyčejných čínách, Aeolus, spíše silníční vzorek, a momentálně ho už moc není.. Pokud chceš v terénu zatáčet, nesmíš zapnout zadní uzávěrky, ale jen přední náhon a mezinápravový diferák. I když u AV asi ani to nepomůže, když máš smotaný vršek, je váha jen na zadní dvojnápravě , předek je lehký :( Jo a povol brýle na torzkách, tak, aby byly kola rovnoběžně, hlubokým terénem s AVéčkem nejezdíš aby jsi potřeboval mít rouru vysoko, bude Ti to zatáčet líp, a nebudou se pneu ojízdět jen venkem.
stř kvě 02, 2018 10:16 pm

Rastislav RK
Příspěvky: 102
Registrován: pon říj 30, 2017 9:49 pm
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

Obrázek
čtv kvě 10, 2018 9:29 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 3416
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

Tak nevím jestli to video můžu dát sem, když jsem tahal Iveco :D

https://www.youtube.com/watch?v=iTzFvVDKMR0

https://www.youtube.com/watch?v=03KjIY798g4&t=

PS : nevím proč se druhé video spouští samovolně odprostřed a musí se posunout na začátek
Naposledy upravil(a) lubossss dne čtv kvě 17, 2018 9:54 pm, celkem upraveno 1 x.
stř kvě 16, 2018 12:30 pm

filip 90
Příspěvky: 5160
Registrován: úte lis 11, 2008 11:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

Odmaž z konce odkazu to "=58s" Je to parametr. který to spouští v 58. sekundě. :wink:
Asi sis to tam nějak zakliknul.
Filip Nikl
čtv kvě 17, 2018 7:39 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 3416
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

Filipe dík :lol:
čtv kvě 17, 2018 9:55 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů