Ahoj, tak jen info, jak jsme řešili výše olej v té průduchové trubce ARCHu, tak už víme jak se tam dostal. Původní ARCH byl zapečený, vzali jsme číňana, že to aspoň zkusíme a do léta nějak vyřešíme, jenže ten číňan byl hned tak "dobrý", že z něj vnitřkem tekl olej proudem a natekl do té trubičky, když jsme to spojili na přímo bez ARCHu, tekl z té trubičky olej, protože ta trubička byla plná oleje z číňana a jak nastartuješ tím průduchem je tam vháněn vzduch od chladiče (tedy potažmo od vrtule) je to chlazení ARCHu a když ten nasyslovaný olej vytekl byl klid = číňan nevydržel ani první start
Teď je to natvrdo, vrtule se točí na plno a je "zapytlovaný" sání, až se oteplí zkusím tam namontovat Lubošův systém. Uvažoval jsem i o ručním regulátoru prodávají ho asi za 3,5 tisíce, (ruční ventil s kolečkem si nastavíš průtok) jenže si myslíme, že je velký riziko že někdo zapomene pootočit kolečkem a motor usmaží.
Tak to byl náš krátký vztah s Čínou
